27. Bölüm

52 10 18
                                    

Destek  tim gelir  ve tim kurutulur.  Yağızla  mertin  durum çok ağıdır. Helikopter  gelir tim binim  hastaneye  giderler.  Mertle  yağız  ameliyata  alırlar.  Deniz  nefes  alamaz  olunca bahçeye  çıkar.  Savaş  durum  bilidiği  için  denizin  yanına  gider.

Savaş: komutanım  müsaade  ederseniz  biraz  konuşalımı

Deniz: gel ast subayım

Savaş: komutanım bizim  timidekiler  bazen  boş  boğzılık  ederler. Ama söz konus  silah  arkadaşları  kerdeşleri  candaşları  olunca  o zaman herkes  biziden  korkusun. Bizi birilerine  sevdalanmayiz çünkü  bizim sevdamız  vatan bizi böyle  gördük  böyle  büyüdük.  Mert komutan  ilk  dafa  birine  aşkı  oldu yani size  aşki  oldu.  Sizin yanınızda  gözlerin  içi  gülüyor  komutanım.  Mert komutan için  1 vatanı 2 başak  vardı. Hep vatan aşkıyla  yanıp  tutuşuyordu  hayata  tutunuma  sebebi.  Sonra bir kardeşi  olduğun  öğrendi  bu sefer  başak  için hayatala  savaşdı.  Şimdi sizide  mert komutanın  bir parçası  oldunuz. Komtanim  yaşamam  sebebi  çok.  Ama yağız komutan  öyle değil.

Deniz: peki yağız  komatan  için  nasıl.

Savaş: yağız  komutan  için  her şeyi  vatandır her kelimesi  her cümlesi vatan.  Batu  komutanım  üstüne  titiyordur  ondan  başka  kimsesi  yok. Bir zamanlar  başak  yengem  aşkı  oldu  oda  şehit  oldu. Dilere  destan  bir aşktı o gün  bu gündur  başak  yengemden  başka  kimseye  aşkı  olmadı.  Biz tim olarak  her konuda  yağız  komutanı  örnek  aldık. Bizi intakam ondan  öğrendik aile olmayı kardeş olmayi  birilik  olmayi yağız  komutan  da öğrendik.  Yağız  komutanıma  bir şey olursa  hepmiz  darman  duman  oluruz.  Göktürk timidekilerin  hepsinin  iyi bir geçmiş  yok. Hepsinin geçmis  acılarla  yaralar  dolu . Yagiz  komutan  kendimez  gettirdi  hizaya  çekti.  Bakamayın bizi böyle  duyduğumuza bir donkusa  saki  hepmiz  böyle  darma  duman  olucaz gibi.  Burak  komutanda yağızı  komutanın  yeri  ayrı  hepmizde  ayrı  ama burak  komutan  için  yağız  komutan  biraz  daha  farklı  onun gözünde. Mert komutan  yağız  komutan  için  canın  vericek  kadar üstüne  titiyor. Bu yüzden  komutanım Yağız  komutan  varsa bizi varız  yağız  komutan yoksa  bizi biri hiçiz  komutanim.

Deniz: peki bu intikam  hırsınız  nerden  geliyor.

Savaş: kusra  bakmayın  komutanim  başınız  ağrıttım

Deniz: estağfirullah agrtimadin  iyiki  varsınız

Denizle  savaş  konuştuktan  sonra  amiliyatenin  önüne  gelirler.  Bu sırada  mertin  doktor  çıkar.

Doktor: hastanın  yakınları  sizimisiniz

Batu: evet bizi  durum nasıl

Doktor: geldiğinde  çok kan  kaybetmiş.suan pek  iyi şeyler  soylemicegim  her şey hazırlık  olun birazdan  yoğum  bakimina alıcaz.

Tim duyuklarıyla  yıkılır. Merti  yoğum bakimina  alırlar.  Deniz başında bekliyordur.  24 saat  olmuştur  yağızından  bir haber yoktur.

369 kelime  oldu

Atsız Bozkurtular (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin