FELEKTEN BİR GECE 2

447 20 6
                                    

İpek dalgın dalgın tavanı dikizlerken gözlerine duvardaki üniversite fotoğrafları ilişti. Doğrulup onlara yaklaştı. Ateş'in basketbol oynarkenki fotoğrafı... Zamanın ne kadar çabuk geçtiğini fark etmesi uzun sürmedi. Fotoğrafı merakla incelerken uzakta kendisini de fark etti. Fotoğrafı bantlarından söküp eline alacaktı ki duvarla arasına sıkıştırılmış not kağıdı yere düştü. Onu yerden almak için uzanan eliyle Ateş'in odaya tekrar girmesi bir oldu. Notu bir çırpıda arka cebine sokuverdi.

A: Hadi artık aşağıya gel, çıkamadın burdan...

İ: Tamam ya geliyorum, hadi ine...

İpek gözlerini dikleştirip sekerek kaset çaların olduğu komidine uzandı.

İ: Bunu sak-la-dı-ğı-na i-na-na-mı-yo-rum ATEŞH...

Yüzünde beliren bin bir farklı mimikle Ateş'i süzdü.

İ: Bunu dinlemeden beni hayatta aşağıya indiremezsin. Gel buraya.

Kaset çaları kucaklayıp tek hamlede yatağa zıpladı. Yatağın üstüne eliyle 2 kez vurarak Ateş'in oturmasını rica etti ve kaydı başlattı:

"Bıktırma usandırma, yeter beni kızdırma
Gel artık kollarıma, gül döktüm yollarına

Gel gündüzle gece olalım
Gel gökyüzünde yıldız olalım
Seninle mutlu yarınlara koşalım
Gel beraber mesut olalım...

...

İ:Seni görmek ne güzel!

İ: Üzerine kaydetmişsin Ateşş.

A: Nabayım başka kaset yoktu.

İpek eliyle sus işareti yapar.

A: Hoşgeldin tatlım.

(cızırtılı öpücük sesleri)

İkisi birden birbirine bakıp gülümserler ve dinlemeye devam ederler.

İ: Gözlerini kapat.

A: Neden??

İ: Lanet olası çeneni ve gözlerini kapat!

İ: O zaman da patron benmişim.

A: Her zaman sendin.

A: Ne yapıyorsun?

İ: Sabırlı olur musun, Ateş.
...
Tamam şimdi aç.

A: Amanın.

İ: 40. yıldönümümüz kutlu olsun.

A: Şu sofraya bak neler yapmışsın. Sana minnettarım ama ben sana hediye almayı unuttum.

İ: Bak, en sevdiğinden yaptım.

A: En sevdiğim sensin.

İ: Umarım öyleyimdir.

İpek, masumane bir gülücük atarak geçmişin kalbinde bıraktığı kalıntıların gözyaşlarına yansımaması için yukarı bakarak göz pınarlarını temizler. Ardından Ateş'e gülümseyip dinlemeye devam eder.

A: Harika bir çocuğumuz var. Harika bir annesi var. Baksana senin gözlerin gibi gözleri, dudakların gibi dudakları.

İ: Senin kalbin gibi de kalbi...
...
Hayal, okulu bitirdi. Evlendi ama hala benim gözümde ufacık çocuk Ateş... Amerika'da kocasıyla birlikte şu an birbirinden farklı ihalelerle şirket yönetiyor.

İpek FularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin