0,9

693 95 54
                                    


"bu miniki kim lan?"

"bir arkadaş. evet, bir arkadaş. adı armin."

"nereden çıktı bir anda, sen bizden başka arkadaş edinebilecek hayati becerilere ne ara ulaştın ya?"
yelena kahkaha attı, etraftakiler de onunla beraber gülüşmüşlerdi. armin de kıkırdadığında eren kötü bir ifadeyle ona döndü, bari sen yapma dermişçesine.

"merhaba, ben armin arlert. aslında eren ile birbirimizi uzun zamandır tanımıyoruz, yeni tanıştık sayılır. fakat gayet iyi anlaşıyoruz."

"aynen, aşırı iyi anlaşırız ya."

eren hayıflandığında louise yanlarına yaklaşıyordu, herkes louise'e döndü.

"çocuklar, okul karıştı."

"ne olmuş?" dedi eren, merakla. herkes louise'e dikkat kesilmişti. normalde güncel haberlerden ilk önce yelena'nın tayfası haberdar olurdu, şimdi ise tüm ekip konuya fransızdı.

"okulda birileri senin üzerine iddiaya girmiş, bahis topluyorlar. ama kim olduğunu bulamadık."

"ne bahsi bu?" dedi yelena. "sıkıntılı bir mevzuysa çıkışta hallederiz."

"aslında, bir kız varmış. eren'i bir haftaya yatağa atacağına dair iddiaya girmiş birileriyle ama kimse kim olduğunu söylemiyor. doğrusu tanıyan yok."

"kız mı..." diye mırıldandı armin, kimsenin onu duyamayacağı bir sesle. "illa haşmetimizi çıkarıp masaya mı koyalım?"

"şu tipsize mi? şuna mı iddiaya girmişler?" dedi yelena, kahkahalarının arasında. eren bozulsa da belli etmiyor, armin şaşkınlıkla yelena'ya bakıyordu. kendi grubunda böyle dalgalara maruz bırakılıyordu demek eren, üstelik ortamdaki herkesten çok ve çok daha çekici olmasına rağmen.

"niye öyle diyorsunuz oğlum, gayet yakışıklı bence." yelenanın yanında kaloriferin üzerine oturmuş lolipop yalayan, siyah kısa saçlarıyla gothic giyim tarzlı kız konuştuğunda armin ona döndü. buradaki en sessiz kişiye benziyordu ve oldukça seksi bir görünümü vardı.

"teşekkürler tanrım, sonunda biri benim buradaki en çekici kişi olduğumu söyleyebildi!"

"rica, kulum." dedi siyah saçlı kız. "her neyse, mikasa-sama'nız eren'i götürmeye çalışan kızı aramaya gidiyor. sonra görüşürüz!"

mikasa yanına louise'yi de alarak uzaklaştığında armin'in içi rahatlamıştı, kız zannedilmenin onun kimliğini saklamasında epey yardımı dokunacağını bilse, kesinlikle daha önceden yapardı.

"öyleyse biz de yemekhaneye gidelim. sen arkadaşınla vakit geçir, eren. kızı bulunca derdini öğrenir, bahisi iptal eder, konuyu kapatırız." yelena yerinden kalktı ve sınıftan çıktı, floch ve rico da peşinden gitmişti.

armin cebinde olan ellerini dışarı çıkardı, kollarını göğsünde birleştirdi ve eren'in karşısına geçti. "baş başa kaldığımıza göre, ne yapmak istersin; eren?"


if we were play for love • ereminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin