ontslagen

997 37 2
                                    

Ik moest vandaag weer naar de spycholoog. Toen ik daar weer was zag ik Jasper ook zitten hij bleek net als ik tegelijk een afspraak te hebben met Daisy, dat verbaasde ons echt heel erg enz want we hadden nooit tegelijk een afspraak. Toen Daisy kwam en ons allebei riep dat we moesten komen dus wij lopen allebei richting de kamer waar we altijd praten met Daisy. Daisy begint een heel verhaal over dat we allebei een heel lange en zware weg hebben gehad enz. Ik dacht nee weer een hele lange zooi helemaal geen zin in heb ik al zo vaak aangehoord. Daisy ging ondertussen verder en stelde ons ook een aantal vragen van hoe gaat ie nu en denk je nog vaak aan messen, dood en depressies enz. Maar daar antwoorde we allebei te gelijk dat dat steeds minder was en we elkaar daar heel erg in steunen en elkaar daar heel graag in helpen, maar ook aangeven waarneer we een moment voor ons zelf nodig hebben. Daisy had heel goed nieuws en wat minder goed nieuws vertelde ze ons. Het hele goede nieuws was dat we weer helemaal genezen waren en dus niet hier weer elke week hier heen hoeven enz het iets mindere was dat we nog 2x per jaar terug moesten komen omdat ze dan weer een soort controle krijgen. Daar kon ik wel mee leven.

depressieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu