kamergenootje

1K 41 0
                                    

De volgende dag, toen ik opstond uit me bed en van plan was te gaan eten zag ik me kamergenootje en ik schrok toen ik hem zag. Het was Jasper mijn vriendje die mijn kamergenootje was. Ik dacht eerst dat ik voor de gek werd gehouden enz. Toen ik helemaal rustig was en happy om hem weer te zien, zijn we een gesprek begonnen best logisch maar ik ben achter dingen gekomen die me heel erg verbaasde.
 Gesprek:

Jasper:  heey schatje, ik snap dat je heel erg schrikt enz. Ik heb je een tijd hiervan niks verteld met een reden.

Demi: heey schatje, ja natuurlijk ben ik geschrokken en ik snap echt helemaal niet waarom je niks hebt gezegd.

Jasper: ik heb je niks gezegd omdat: mijn moeder ook in zo'n huis zit waar wij nu zitten ik weet dus wat een derpessie inhoud. Toen heeft me echte pa zelfmoord gepleegd en dat was de druppel ik ben net als jij begonnen met snijden. Toen ik je eigenlijk dit allemaal wou vertellen ondekte ik dat jij het zelfde onderging als mij. Ik wou je zo graag helpen en ik wou zo graag jou weer gelukkig zien. En ja nu zitten we hier dan met ze 2.

Demi: wow hier schrik ik echt van weet je dat maar ik vind het ook zo lief dat je me zo graag wou helpen.

Jasper: natuurlijk wil ik je helpen schatje.

op dat moment kwam Daisy binnen en vroeg waar we bleven om te eten. Jasper en ik gingen snel richting de eetzaal hand in hand.

depressieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu