14 feb

2.1K 50 0
                                    

Het was vandaag 14 februari. Met school hadden we een actie je kon voor een bedrag een chocolade hart kopen met een briefje. Ik had er 1 gestuurd naar Jasper maar dan nog als gehieme aanbidder. Nathalie had er ook een naar Jasper gestuurd maar daar had ze nu toch wel spijt van. Jasper had er een naar mij gestuurd ook anoniem hij had helemaal niks gestuurd naar Nathalie. Nathalie heeft de hele dag niet met mij gesproken die is denk heel erg kwaad want ja ik heb in principe gewoon haar vriend afgepakt dus ik snap heus wel dat ze kwaad is op me maar ik kan moeilijk de gevoelens van iemand dwingen om mij leuk te vinden weet je. Maar ik kreeg dus die middag een chocolade hart met een heel lief briefje: heey Demi je bent een hele leuke en lieve meid en de ware liefde zit dichterbij dan je denkt xxx anoniem. Ik vind dit zo lief van hem. Ik had bij hem bijna precies het zelfde geschreven ik had dit: Heey Jasper je bent een onwijs lieve en super aaridge gozer en onze liefde zal ooit waarheid worden xxxxx anoniempje. Die middag gingen ik en Jasper afspreken samen. We hadden het super gezellig vandaag zeker weten. Eind van de dag zei Jasper ineens wil je mijn vriendin worden zodat we samen de wereld te gemoed kunnen gaan. Ik schreeuwde me helemaal bij elkaar van jaaaa natuurlijkl wil ik dat! Ik was zo happy en blij en gaf hem zo een zoen op ze wang.

depressieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu