*Asalam o Alaikum dear readers 😊
*How are you all?☺️ Kiya Aap bhi meri tarha Garmi k sataye hue hn😂😓?
*New chapter is here enjoy! 😃
_________________________________
São Paulo
Brazil,Aqib POV.
Ab btao konse gham tumse ye ghatiya harkat karwa rahe hn?" He asked.
"Yar bs bohat tension me hn ajkal business ki waja se wo South Carolina se jo client aya tha us se deal nahi ho saki or bohat buri meeting rahi ha." I lied.
"To yaar ye bhi Zindagi ka hissa ha kabhi azmaish, kabhi urooj, kabhi zawal, kabhi oonch, kabhi neech, kabhi khushi, kabhi gham, kabhi hansna, kabhi rona... Zindagi ka graph aik jaisa nahi rehta. Har kaam mein humari hi koi behtari hoti ha.. Isme itna pareshan ho k aise fuzool kaam karne ki koi tukk nahi thi" He said.
"Tumhe meri deal cancel hone se ziyada mere cigarette peene pe Afsos ha?" I asked.
"Sach pucho to han Aisi croro'n deals mere dost ko mil saktin hn magar mujhe mera dost dubara nahi mil sakta" He replied.
"Acha ab teen chaar cigarette peene se mein mar nahi jau ga" I said and I coughed.
"TEEN CHAAR? AQIB AIK NAHI DO NAHI TEEN NAHI CHAAR? DIMAG SET HA? WO BHI PEHLI BAAR.... BALKE PEHLI OR AAKHRI BAAR!" He was shocked. I was also not feeling well. I haven't smoked in my entire life and this experience was pathetic. I don't understand how people smoke. I didn't reply.
"Aqib sach sach btao baat kiya ha Aagey bhi to itni deals hotin hn jo k nahi ho pati magar mene tumhe aisa kabhi nahi daikha khairiat ha? Kiu k mujhe pata ha k baat koi or ha" He said.
"Yar bas kabhi kabhi insan aise waqt se guzar raha hota ha k jiska usne kabhi guman bhi nahi kiya hota" I replied.
Asad POV
"Kaisa Waqt Allah khair kre? Koi aisi baat ha jo share nahi karna chah rahe? Agar ha to agey sawal jawab nahi karu ga. Lekin Allah ka wasta ha aisi harkatein matt karo warna mein Bhabhi ko bata du ga " I threatened him and squeezed his shoulder. For A moment I peeked inside his bloodshot eyes. I saw something different which I had never seen before. I was afraid.
"Yar Abbiya kaha se ajatin hn har baat k darmyan mein?" His mood was changed within seconds. I was stunned.
"Tum se, tumhare har mamlaat, tumhari batei, tumhari zindagi.... Wo nikli kab hain ye btao pehle?" I said and his expression changed. He took a deep breath.
"Muhabbat hogyi ha?" I said and he looked at me with wide eyes. I saw fear in his eyes.
"Ki...kis se?" He asked.
"Muhalle walo'n se.... Arey bewaqoof of course Abbiya Bhabhi se" I said and he stole his gaze.
"N...nahi tumhe kisne kaha ha?" He said.
"Aise hi lagta ha" I said.
"Ghalat lagta ha hawa mein teer chalana chorr do... Or bas krdo Koi or baat krte hn or ye daikho" He said joining his both hands in front of me. I don't know what happened to him. He has never behaved like this.
YOU ARE READING
Compromise
General Fiction"Abbiya" he called her name "yes!" She looked at him "You are not my first love...I..I don't love you...! I just love Minal" he said right looking into her eyes She was left shocked! something stabbed her heart... A tear rolled down her cheek "I co...