Chapter no 63

78 7 24
                                    

*Asalam o Alaikum dear readers 😁

*How are you all? 2 maheene me aik bar update krne wali apki Writer hazir ha😅

*New chapter is here. Enjoy!😍

_______________________________

Rio de Janeiro,
Brazil

Asad POV.

"3 saal hogye hn or ap keh rahe hn serious nahi ha kuch bhi?" She said. I couldn't read her expressions. Her face had no expression or emotion at all.

Ab bachne ka koi rasta nahi ha chal beta shabash ap apni poll khudhi khol de.

I told her each and everything from the start and she listened without blinking her eyes.

"Bs yehi," I said. I was continuously staring at the ground. I have never felt so ashamed in my life as I was feeling at that moment.

Aqib was playing the role of a silent person between us.

"Kiran ko approach ni kiya kabhi?" This was the question that came from her side.

"Nahi" I replied.

"Kiu?" She asked.

"Bhabhi wo mujhe pasand nahi krti" I replied.

"Apko kaise pata?" She asked.

"Insan k actions se pata chal jata ha" I replied.

"Mazrat k sath ye bohat weak justification ha" She replied.

"Apne kaha k ap 3 saal se muhabbat krte hn Us se or Ap itni weak justification de rahe hn wo b sirf andaza laga k?" She said.

"Bhabhi insan feel kr leta ha, usko vibes ajatin hn k agla apke bare me kiya sochta ha or ye bhi k wo ap me interested ha bhi ya nahi" I said.

"Aisa har bar nahi hota! Humara dimagh k dar humein agle k bare me bikul waisa sochne pe majboor krdeta ha jaisa humare andar ka khouf humein agle insan ki tasweer dikha raha hota ha" she said.

"Bhahi wo baat thik ha lekin me vibes pe yaqeen rkhta hn 6 sense bhi kuch hoti ha" I said in low tune.

"Muhabbat me baaz okat matt mari jati ha 6 to kiya 7 sense ki b smjh nahi lagti. Apko Kiran ko approach krna chahiye tha." She said and this time I was shocked

Hain? Mujhe to laga tha aj achi dhulayi hogi jootiyon se magar Bhabhi to mujhe rishte bhejne k mashware de rahi hn

"Asad bhai apko mujhse baat krni chahiye thi apko lagta ha k me apni bhai ki baat na manti? Uska sath na deti? Apne mujhe bohat hurt kiya ha" she said.

"Bhabhi shayd ap mere bare me acha na sochti k me aise Apki dost k......" I was cut by her.

"Shayad aisa hota agar mein ap ke barey me janti nahi or na bhi janti tb bhi aik bar ap ko parakhti Kisi ko pasand krna buri baat nahi ha or maamla itna serious ha me sochti zaroor kis baat ka khouf tha? Ap mujhe ni jante ya me apko ni janti" She replied.

"Aisi baat nahi ha Rejection ka khouf tha! Bhabhi rejection hi honi thi kiya faida? Mere liye "Us" se aik tarfa muhabbat kr k Har roz dil dukhana manzoor ha magar "Uski" Rejection bardasht ni hogi mujh se" I said.

"Muhabbat pe yaqeen nahi ha?" She asked.

"Apni achi qismat pe nahi ha" I replied.

"Dua har taqdeer badal deti ha bs bande ko apne hisse ki Koshish bhi krni parti ha jise ap bhag rahe hn wo bhi sirf rejection k dar se. Yani wo cheez jo abhi hui hi ni matlab itni lambi planning or wo b khatarnaak wali" she said.

Compromise Where stories live. Discover now