𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕚𝕣𝕥𝕖𝕖𝕟

89 2 0
                                    


As it turns out, leaving was a lot easier than I had expected. I've kept in touch with Peter secretly, but I know this secret is killing him. I didn't expect to be gone as long as I have been. Days turned to weeks, turned to months. I've been gone almost 6 months. From the weekly updates I get from Peter, Bucky seems to be doing so much better. I'm happy for him, he deserves to do better. 

As for me, I purchased a little cottage like home in Ohio. I didn't expect to go that far, but I figured it'd be easier to leave and I kept driving and didn't turn back. Instead of using all of my fathers funds, I decided to get a little job, working at a florist shop. I like this quiet life, being independent, aside from using my fathers money to buy the house. 

Peter said dad is doing better, it was harder on him then it was anyone else, but that's to be expected. His only child left him, with nothing but a note. Not saying where she was going, she just up and left. Apparently, for the first three months he was searching for me day and night, luckily for me, I'm a Stark. I know how to leave and be untraceable. That's on him. Peter also informed me that my dad and his long term girlfriend, Pepper, got engaged. It upsets me I didn't get to be there for that. 

All jokes aside, I'm doing much better. I'm not saying I've fallen out of love with Bucky, but I'm doing better. I have decided to write them again. I haven't since the goodbye letters. They deserve more, to at least know I'm okay. 


╔═══*.·:·.☽✧ ✦ ✧☾.·:·.*═══╗


𝒟𝒶𝒹,

𝐼𝓉'𝓈 𝓂𝑒. 𝐼 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝒾𝓉'𝓈 𝒷𝑒𝑒𝓃 𝒶𝓌𝒽𝒾𝓁𝑒. 𝐼'𝓂 𝓈𝑜𝓇𝓇𝓎 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒𝓃'𝓉 𝓀𝑒𝓅𝓉 𝒾𝓃 𝒸𝑜𝓃𝓉𝒶𝒸𝓉.

𝐼 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝑜𝓃𝑒. 𝐼 𝒽𝑜𝓅𝑒 𝓎𝑜𝓊'𝓇𝑒 𝒶𝓁𝓁 𝒹𝑜𝒾𝓃𝑔 𝓌𝑒𝓁𝓁.

𝐼'𝓂 𝓃𝑜𝓉 𝓈𝓊𝓇𝑒 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝓉𝑜 𝓈𝒶𝓎. 𝐼 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝓎𝑜𝓊 𝓈𝑜 𝓂𝓊𝒸𝒽. 𝐼 𝓌𝒶𝓃𝓉 𝓉𝑜 𝒸𝑜𝓂𝑒 𝒽𝑜𝓂𝑒 𝒷𝓊𝓉 𝐼 𝒻𝑒𝑒𝓁 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓈𝓉𝒶𝑔𝑒, 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒'𝓈 𝓃𝑜 𝓅𝑜𝒾𝓃𝓉.

𝐼 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝓈𝑜 𝓂𝓊𝒸𝒽. 𝐼 𝒹𝑒𝒸𝒾𝒹𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝑜𝓅𝑒𝓃 𝒶 𝒫𝒪 𝒷𝑜𝓍 𝑜𝓊𝓉𝓈𝒾𝒹𝑒 𝑜𝒻 𝓉𝑜𝓌𝓃 𝓈𝑜 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝒶𝓃 𝓌𝓇𝒾𝓉𝑒 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝒾𝒻 𝓎𝑜𝓊'𝓇𝑒 𝒾𝓃𝓉𝑒𝓇𝑒𝓈𝓉𝑒𝒹.

𝑀𝒶𝓎𝒷𝑒 𝓌𝑒 𝒸𝒶𝓃 𝓂𝑒𝑒𝓉 𝓊𝓅 𝓈𝑜𝑜𝓃, 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓎𝑜𝓊, 𝓂𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒫𝑒𝓉𝑒𝓇.

𝐿𝑜𝓋𝑒 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈,

𝒴/𝒩


   .❀。• *₊°。 ❀°。


𝒫𝑒𝓉𝑒𝓇,

𝐼'𝓂 𝓌𝓇𝒾𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓈𝑜 𝒾𝓉 𝒹𝑜𝑒𝓈𝓃'𝓉 𝓈𝑒𝑒𝓂 𝓈𝓊𝓈𝓅𝒾𝒸𝒾𝑜𝓊𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝓈𝑒𝓃𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝑜𝓃𝑒.

𝐼 𝓉𝑜𝓁𝒹 𝒟𝒶𝒹 𝓂𝒶𝓎𝒷𝑒 𝓌𝑒 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓂𝑒𝑒𝓉 𝓊𝓅, 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝒽𝓇𝑒𝑒 𝑜𝒻 𝓊𝓈.

falling; b. barnesWhere stories live. Discover now