Rebeka szemszöge
-Kicsim gyere le! -kiabált anya a
nappaliból.
-Megyek! -és már futottam is le.
-Van egy hírem. -mondta apa
-És mi az?
-Holnap után megyünk haza.
-Jó, de ugye nem kell vissza mennem a régi osztályhoz?
-Nem, új suliba mész.
-Ez az! -és már futottam is a szobámba pakolni.Örülök. Itt Amerikában utáltam a lány sulit. Még kézizni se lehet, csak kosarazni. Egy barátnőm volt, Sarah. Majd tartom vele a kapcsolatot.
Szerda
Szerda van, a lakás teljesen üres. Jött a költöztető kocsi, mi meg négyen Taxival mentünk a reptérre. És aztán felszállt a repülő és a 8 órás szenvedés elkezdődött.
Egész úton zenét hallgattam. A Spotify lejátszási listának vége. Ki adott valami zenét az előadója valami Azahriah. A név megtetszett így bele hallgattam a zenébe. Egész jó volt, és rájöttem hogy Azahriah igazából Paul Street. Láttam 1-2 videóját És onnantól kezdve imádtam a zenéit.
-Kedves utasaink. Kezdjék el összepakolni tárgyaikat. A repülőgép 15 perc múlva leszáll. -na végre.
Gyorsan eltelt ez a 15 perc, majd szépen lassan leszálltunk. A repülőgépről letérve újra Taxit hívtunk.Amikor a taxi befordult az utcánkba végre láthattam azt a házat ahol fel nevelkedtem. A taxi kirakott minket. Én kaptam meg azt a megtiszteltetést, hogy kinyissam az ajtót. Éreztem az otthonunk illatát. A hét további részében még nem mentem suliba.
Vasárnap este
Holnap megyek az új sulimba. Már nagyon várom.
Az iskolát ismerem, egyszer itt voltam kézizni. A nagy álmodozás közepette megszólalt a telefonom. A volt osztálytársam, vagyis Zsófi az.-Szia! -kiabált bele a telefonba Zsófi.
-Helló!
-Csak azért hívtalak mert pénteken mondta Kati néni hogy jön egy új gyerek. Aztán suli után megkérdeztem tőle hogy ki az és mondta hogy te vagy. Ezért gondoltam felhívlak.
-Ja igen múlt szombaton jöttünk haza Amerikából.
-És hogyhogy új suliba jössz?
-Az előző suliba egész nap csúfoltak miután elmentél, a földi pokol volt számomra az a hely.
-Értem. Az lenne a kérdésem hogy holnap várjalak téged a suli előtt?
-Persze! Találkozzunk mondjuk ilyen fél nyolckor.
-Jó akkor holnap tali.
-Holnap.
-Akkor szia.
-Szia.
ESTÁS LEYENDO
Megoldódik.(Azahriah ff.) <Befejezett>
FanficGál Rebeka egy átlagos 18 éves lány. Apja munkája miatt fél évre Amerikába költöztek. De most vissza jöttek Pestre. Rebeka új iskolába ment az előzőben mindenki csúfolta. Hobbija a kézilabda. Van egy öccse Bence. Azahriah Fan Fiction. Trágár szavak...