4.rész

449 19 0
                                    

Szombat
Vége van az első hetemnek az új suliban. Virágékkal sok balhé volt a héten. Zsófin látszik, hogy lelkileg teljesen össze van törve. Ezért kitaláltuk, hogy én, Zsófi, Leila, Anikó,meg az ikrek befestjük a hajunkat. Anya azt mondta, hogy 16 éves koromtól kezdve, már befesthetem a hajam. De, azért a biztonság kedvéért megkérdeztem újra anyát.
-Anya?
-Mondjad kincsem.
-Befesthetem a hajam?
-Hát, attól függ milyen színűre.
-Hát, ilyen halvány lilára.
-Hát oké, de csak a két első tincset. 9-re érj haza!
-Köszi anya! Egyébként barátnőimmel festjük a hajunkat.
-Á, szóval ezért!
-Csak azért mert van két lány osztálytársunk, akik állandóan csúfolnak minket, és meg akarjuk mutatni neki hogy mi is kemények vagyunk.
-Sok szerencsét!
-Köszi anya.
Majd felmentem a szobámba, és előszedtem egy fekete atlétát. Ugyanis mondta Zsófi, hogy ha már hajat festünk, csináljunk belőle
TikTok videót. Ezért, a végeredményhez kelleni fog ez az atléta.
Szóval bepakoltam a táskámba és elindultam Zsófihoz.

Közben találkoztam Atival, kérdezte hogy hova megyek. Mondtam neki hogy majd hétfőn meglátja.
Amikor beléptem, Zsófi már keverte a festéket. Majd megérkeztek a lányok, befestettük a hajunkat.
Egész fasza TikTok-ot csináltunk.
Hétfő
A lányokkal megbeszéltük hogy egyszerre megyünk be az osztályterembe, hogy Virág egyszerre hat emberen akadjon ki. Amikor beléptünk, mindenki minket nézett.
-Nem már! Zsófi, és a lila nyulai?
-Fogd be! -kiáltottam rá Virágra.
-Rebeka,szóval hajat festeni mentél! -mondta Ati.
-Tetszik?
-Persze!
-Örülök!

Mivel órán Ati és a haverja zavarták az órát, Attilát mellém ültették. Bal oldalamon Zsófi, jobbon Ati.
Szünetbe bemutatkoztak a fiúk. Volt Benedek,Dominik, Peti, Lali, Gergő, Roli, és Marci. Marci az a tipik rosszfiú. Aki cigizik, nem tanul, kihasználja a lányokat. Aznap még szünetben odajött hozzám 2 tüneményes elsős kislány Bencével az élen. Szerencsétlen öcsémnek egy nagy seb volt a könyökén.
-Szia! Hol van az óvosi?
-Elkísérlek titeket. És mi történt? -kérdeztem idegesen.
-Hát, Bence felbukott egy kőben.
Hát igen. Bence mindig is lányokkal játszott, nagyobb korában tuti hogy meleg lesz. Én pedig pont ilyen kis cuki kislányokat szeretnék, de persze csak nagyobb koromban. Az orvosiban azt mondták, hogy Bence most 1 hétig nem tud írni. Én is szóltam a tanároknak, hogy haza kell mennünk. Hívtam anyát, hogy jöjjön haza. Útközben találkoztam Atival, és elhívott a margit-szigetre hogy sétáljunk. Persze hogy megyek.

Otthon kiraktam Bencét.
Aztán Atival elindultunk. Beszélgettünk is. Ati utána hazakísért.
De sajnos apa és anya találkozni akartak vele. Szerencsére Attilát „jónak találták". Otthon chateltünk Zsófival, elmondtam neki mik történtek. Majd jött a szokásos, ettem fürödtem, aludtam.
Csütörtök
Nem történt semmi. Mondta Benedek, hogy szombaton házibulija lesz. Ott lesz az egész osztály, illetve a 11-edikesek.
Persze hogy megyek.
Anya és apa megengedték,azzal a feltétellel, ha 11-re hazaérek, és nem rúgok be. Hát oké.
Péntek
Becsengetés előtt anya írt egy üzenetet.
Szia! Mindjárt ott leszünk értetek apád balesetet szenvedett. Szóltam Kati néninek is.
Lesokkoltam. Amikor arcomat a tenyerembe tettem, pont akkor jött Ati. Mivel nem kapcsoltam ki a telómat, Attila elolvasta azt üzenetet. És megölelt. Kezdem egyre jobban kedvelni őt. Aztán valami fotózás hangot hallottunk. Virág lefotózott minket. A kis köcsög. Remélem nem teszi ki instára. 1 percen belül megjött anya.

Amikor megérkeztünk a korházba, azt mondta az orvos, hogy köszönjünk el tőle, mert valószínűleg nem éli túl.
-Apa, tudd hogy nagyon szeretlek, és köszönöm hogy voltál, hogy enni adtál, felneveltél. Szeretlek. - majd elsírtam magam. Anya is elköszönt, Bence meg mivel egy hét éves gyerek, nem nagyon fogta fel, hogy mi van.

Ez volt a negyedik rész.(rájöttél Kriszta?)
Legyetek jók!
Puszi Pá!

Megoldódik.(Azahriah ff.) <Befejezett>Où les histoires vivent. Découvrez maintenant