Hétvége
Csenge megadta a címet, így hát elindultam hozzá. Bekopogtam hozzá.
-Szia! -üdvözölt Csenge. Kék szeme, és rövid szőke haja van
-Szia!
-Gyere bejjeb! -hivott Csenge.Aztán leültünk a nappaliba beszélgetni. Bemutatkoztam, és ő is nekem. Tök jól elbeszélgettünk.
-Bocs, merre van a mosdó? -kérdeztem.
-Gyere, megmutatom.
Aztán Csenge elvezetett. Én bementem a mosdóba, és utána valami zár kattanást hallottam. És, igen. Csenge bezárt a wc-jébe. Eléggé bepánikoltam. Nálam volt a telóm, csak hát lemerült. Nagyon jó.
Utána elvégeztem a dolgom. És, átgondoltan az életem. Éppen be vagyok zárva a barátom állítólagos ex-ének a wc-jébe. De, nem itt akarok meghalni. Előttem áll egy élet, és komoly céljaim vannak. És elkezdtek folyni a könnyeim.Ati szemszöge
Este 9 Óra van, de Rebeka nem írt, hogy hazaért vagy valami. És, ötkor ment el. Nem sejtek jót, főleg ha Csengéről van szó. Így hát elindultam. Szerencsére tudom hol lakik Csenge. És tudom, hogy hol tartja a pótkulcsot a lakásához. Óvatosan kinyitottam az ajtót. Csenge a nappaliban aludt. Szép csendben megnéztem a konyhát, és a vendégszobát. Van 4 ajtó egymás mellett. Elkezdtem benyitogatni az ajtókon. Az egyik Csenge hálószobája volt, a másik a kamra, a harmadik a fürdőszoba, a negyedik pedig be van zárva.
-Van ott valaki? -hallottam meg Rebeka ilyedt hangját a zárt ajtó mögül.
-Ati vagyok!
-Valahogy hozz ki innen! -ebben a pillanatban megpillantottam a kulcsot.
-Ott a kulcs! -és már szaladtam is a kulcsért. És kinyitottam az ajtót.Rebeka szemszöge
Ati értem jött. Bár nem tudom hogy hogy jutott be. A lényeg, hogy amikor kinyitotta az ajtót, egyből egy szoros öleléssel köszöntünk.
-Gyere, menjünk innen. -mondta Ati suttogva. Becsukta a wc ajtaját, visszatette a kulcsot, elhagytuk a lakást, ő bezárta, és vissza tette a kulcsot a lábtörlő alá. Aztán átsétáltunk Atihoz.
-Tessék. -nyomott a kezembe Ati egy üveg kólát.
-Köszi, hogy kihoztál onnan.
-Ez csak természetes.
Útközben megittam a kólát. Aztán felmentünk Atihoz. Levettük a cipőnket, és levagodtunk az ágyra. Az ágyon egymásnak estünk. Csókja lágy volt, de szenvedélyes. Minden érzés benne volt. Őszintén szólva hiányzott már az ölelése, a csókja, és minden apró érintése. Majd levette rólam a pólót, és megtörtént.(looooooool)
Más nap(vasárnap)
Reggel hazajöttem Atitól, kajáltam, megírtam a házimat. Házi írás közben megcsörrent a telefonom.(azóta felraktam töltőre) Zsófi volt az.
-Sziaaa! Tudunk találkozni?? Nagyon sok dolgot kell elmesélem!! -kiabált Zsófi.
-Szia. Egy, ne kiabálj. Kettő nekem is sok dolgot kell elmesélem! -mondtam.
-Gyere át hozzám most! -mondta Zsófi.
-Indulok. Puszii
-Sziaaa , várlak. -köszönt el Zsófi.És ezután átöltözötem, és elindultam Zsófihoz. Bekopogtam és természetesen Zsófi nyitott ajtót. Felmentünk a szobájába.
-Először te mond. -mondtam.
-Képzeld el, összejöttünk Benivel!
-Hogy? -kérdeztem meglepődve.
-Hát, amúgy nekem ő már régebben is tetszett. De, úgy volt, hogy találkoztunk a boltban és elhívott kávézni, éés, ott megkérdezte hogy leszek e a barátnője. Na, most te mesélj. -mesélte el Zsófi egy levegőre.
-Csengét ismered?
-Jaa igen.
-Na ő rámírt, hogy segítsek neki megváltozni, és tegnap átmentem hozzá. Utána bezárt a wc-jébe, és ott töltöttem 3 órát. Utána Ati értem jött, mert tudta hogy Csenge lábtörlője alatt van egy pótkulcs. Kinyitotta az ajtót, és amikor bejött Csenge aludt. Megtalálta a wc kulcsot, és kiszabadított. Utána felmentünk Atihoz, és megtörtént!! -meséltem én is.
-Jézusom. Amúgy, nem hívjuk át a lányokat egy csajos estére? -kérdezte Zsófi.
-Hát oké. -utána át hívtuk a lányokat(Leila, Anikó, és az ikrek), és ottaludtunk Zsófinal. Csak előtte írtam anyunak.Szia anya,ma ott alszok Zsófinal. Itt vannak a lányok is.
Rendben. Tegnap éjszaka hol voltál?
Atinál aludtam. Illetve nem csak aludtunk.
Holnap mindent mesélj el. Jó éjt!
Jó éjt , szeretlek<3
Hello, ez a 8. rész. Amúgy azért szedtem le, mert megint javítottam rajta de csak helyesírási hibákat. Amúgy ez egy nagyon fontos rész. Itt jelenik meg a „bosszút álló ex", Zsófi és Beni összejöttek, a másik a kövi részében kiderül. Lehet találgatni mi a meglepi. Bár sztem nem nehéz kitalálni. Okpm pmmpNa mind1, pusziii<3
ESTÁS LEYENDO
Megoldódik.(Azahriah ff.) <Befejezett>
FanficGál Rebeka egy átlagos 18 éves lány. Apja munkája miatt fél évre Amerikába költöztek. De most vissza jöttek Pestre. Rebeka új iskolába ment az előzőben mindenki csúfolta. Hobbija a kézilabda. Van egy öccse Bence. Azahriah Fan Fiction. Trágár szavak...