𝒇𝒂𝒄𝒕𝒔?
Nataliél'in söylediği felsefi cümle insanları etkilemişti. Doğruydu.
"Cümleniz etkileyiciydi. Ama lüften anlatın. Ne oldu? Babanız nasıl biriydi?"
Nataliél "Bilmek istiyorum, sana bir sır verirsem saklar mısın?" dedi fısıldayarak. Direkt hakimin gözlerinin içine bakıyordu. Sertçe.
"Tabi."
Kafasını öne eğdi. Saçları yüzünü örtdü. İnsanlar ne diyeceğini bekliyordu. Merak ediyorlardı. "Sır" dediği şey neydi?
"Benimle konuşan görünmez bir ses var ve bana her zaman öldürmemi söylüyor."
Psikolojik bir sorundan sır diye bahsetmesi şaşırtmıştı. Papaz hala korku içindeydi. Bu söylediğinden sonra daha fazla korkuya kapılmıştı. Halktan bahsetmeye gerek bile yok. Komutanların kaşları çatılmıştı.
"Bayan Jensle, psikolojik bir sorunun varsa neden doktora görün müyorsunuz?"
"Beni güldürmeyin."
"Tamam, peki. Merak ettim, yaralarınız. Savaş ya da, keşiflerde mi oluştu?"
"Anlatmak uzun sürer."
"Dinlemek için buradayız. Lütfen."
Levi salona girdiğinden beri dikkatini çeken biri vardı. En arkalarda 2 kişi yanyana oturmuş, Nataliél her soruya cevap verdiğinde kendi aralarında tartışıp, bir şeyler not ediyorlardı.
"Anlatırsam yazmaya devam mı edecekler?"
Şaşıran insanlar etrafta kimin not aldığına bakmaya başladılar.
Arkadaki kişiler aceleyle dışarı çıktılar.
"Çok dikkatlisiniz. Ama bu bize bir şey sunmuyor. Cevapsız kaldığınız her soru alehinize kullanılacakt-"
Hakimin sözü kesilmişti. Biri salona dalıp-ki, bu az önceki kişilerden biriydi- Nataliél'e doğru yürüdü.
"MAHKEME ERTELENMİŞTİR."
Diye bağırdıktan sonra Nataliél'i kaldırıp sürüklemeye başladı. Salondan kaybolduktan sonra herkes bir birine bakıyordu. Bu da ne demek?
" Söylediğini duydunuz."
Hakim ayağa kalktığında ortalık dağılmaya başladı.
"Pşt. Hey!"
"Ne var Hange?"
"Papaz'ı alalım mı?"
"Neden?"
"Soruguya çekeriz. Bir şeyler biliyor gibi."
Levi ve Hange Erwine döndüğünde kafasını tamam anlamında sallayıp yürümeğe başladı. Onlar ne yapacaklarını biliyorlardı.
Bir kaç hafta sonra:
Mahkemeden uzun bir süre geçmişti. Mahkeme ertelenmemişti, iptal edilmişti ve Nataliél serbest bırakılmıştı. Biraz araştırdıktan sonra bu Levi'ya daha açıklayıcı gelmişti aslında. Çünkü salonun ortasında bağıran kralın yandaşlarından biriydi. Bir cümlesiyle istediğini yapabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒂𝒕𝒂𝒏 • 𝑳𝒆𝒗𝜾 𝑨𝒄𝒌𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏
FanfictionÖncelikle, bu kitap rp hesabımdan bağımsızdır. Aklımda bir senaryo var aslında ama ilerleyiş hakkında pek emin değilim. Yazım yanlışları olabilir, böyle şeyleri kafaya takmam. Ama gözünüze çok batarsa bana söyleyin. Böylece yanlışımı düzeltirim. Şi...