"Anne."
"Evet?"
"Nerede kalacağım?"
"Anlamadım?"
"Her zaman burada kalamayacağımı biliyorum. O yüzden sordum."
"Hmm, belki bir ev alırız. Böyle büyük bir arazide. Heryer de yeşillik. Çok güzel olmaz mıydı Sélén?"
"Evet! Peki yalnız mı yaşayacağız? Yani artık bir babam olmayacak mı?"
"Neden olsunki? Hey yoksa benden memnun değil misin bakayım sen?"
"Öyle değil! Yani biriyle evlenmeği hiç düşünmüyor musun? Mesela Yüzbaşı Levi!"
"Hey, seni küçük şey. Ne zamandan beri beni başkalarıyla shipliyosun bakalım?"
"Ama senden hoşlanıyor gibi."
"Neyse uyuma zamanı bunu sonra konuşuruz."
Kapanan ışığın sesiyle Levi yüzünde küçük bir gülümsemeyle yürümeye devam etti...
3hafta sonra
Sélén'in okulundaki problem çözülmüştü. Doğrusu herkes ona alışmıştı. Hange-san ve Eren'giller tüm gün onla takılıyordu. Aslında Levi bile sevmişdi o veledi.
Akşam sularında herkes odalarına dağılırken Nataliél Levi'ı bekliyordu. Onunla konuşması gereken bir şey vardı.
Levi ayağa kalkıp odasına doğru giderken Nataliélde hızlıca arkasından yürümeye başladı. Hiç kimselerin olmadığı bir kolidorda hızla yaklaşıp kolundan tutarak bir odaya çekti ve kapıyı kitledi.
Şaşkın olan Levi "Ne yaptığını sanıyorsun sen?! Aç kapıy-" sözlerini bölrn Nataliélin eliydi. Bir eliyle Levi'ın azını tutarken diğer eliyle sus işareti yaptı.
"Senin açık konuşacağım Yüzbaşı. Benden hoşlanıryorsun. Hatta öyle bir hoşlanıyorsunki odanda oturub çay içerken ben hakkında ergen bir şeyler hayal edip sonra kızararak kendini durdurmaya çalışıyorsun."
Levi sadece donup kaldı. Doğruydu. Bunu daha kabullenememişken ondan duymak onu ürkütmüştü. Neden? Neden o? Neden böyle davranıyordu? Neden aşıktı?
"Ve eklemek isterimki Yüzbaşı, bende sizden hoşlanıyorum. Hatta o kadar çok ki, siz çatıya çıkıp şarap içerek baktığın manzaradan sizi izliyorum. O kadar mükemmezsinki...
𝑵𝒆 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒖𝒍𝒂𝒔̧𝜾𝒍𝒎𝒂𝒛 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒂𝒃𝒆𝒓𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒌. 𝑩𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒊𝒄̧𝒊𝒏 𝒃𝒊𝒍𝒆. 𝒀𝒖̈𝒛𝒖̈𝒏𝒆 𝒃𝒂𝒌𝒕𝜾𝒈̆𝜾𝒎𝒅𝒂 𝒕𝒆𝒌 𝒈𝒐̈𝒓𝒅𝒖̈𝒈̆𝒖̈𝒎 𝒔̧𝒆𝒚 𝒃𝒊𝒓 𝒔̧𝒂𝒉𝒆𝒔𝒆𝒓. 𝑷𝒆𝒓𝒊 𝒎𝒂𝒔𝒂𝒍𝜾𝒏𝒅𝒂 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒉𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎 𝒀𝒖̈𝒛𝒃𝒂𝒔̧𝜾... 𝑺𝒆𝒏 𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒃𝒂𝒔̧ 𝒌𝒂𝒓𝒂𝒌𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒎𝒖𝒛 𝒃𝒊𝒓 𝒎𝒂𝒔𝒂𝒍. 𝑺𝒐𝒏𝒖 𝒎𝒖𝒕𝒍𝒖 𝒃𝒊𝒕𝒆𝒏. 𝑩𝒆𝒍𝒌𝒊𝒅𝒆 𝒎𝒖𝒕𝒔𝒖𝒛. 𝑩𝒊𝒍𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎. 𝑻𝒆𝒌 𝒃𝒊𝒍𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒃𝒐̈𝒚𝒍𝒆 𝒉𝒊𝒔𝒔 𝒆𝒕𝒅𝒊𝒓𝒆𝒏 𝒊𝒍𝒌 𝒌𝒊𝒔̧𝒊𝒏𝒊𝒏 𝒔𝒆𝒏 𝒐𝒍𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒏.
Sadece... Sadece evet ve ya hayır. Tek duymak istediğim bu. Gerçek beni tanımak ister miydin Yüzbaşı? Güler yüzümü görmek... Gerçek seni bana gösterir miydin?"
Elini Levi'ın yüzünden çektiğinde, Levi ağzı açık şekilde ona bakıyordu. Evet demek istiyordu ama söyledikleri, önce onları idrak etmeliydi. Bunu kabul etse bile ona gülümseye bilir miydi? Son kez Farlan ve İsabella'ya gösterdiği gülümseme... Onlar kadar değerli miydiki bu karşısındaki güzel kadın? Yoksa odamı herkes gibi gözlerinin önünde ölerek can verirken ona gülümseyecekti? Ona değer verdiğini söyleyen neredeyse herkesin yaptığı gibi. Odamı ona acı çektirecekti? Ne demeliydi? Bilmiyordu. Bilmiyorum...
"Tamam. Anladım. Cevap vermene gerek yok."
Sadece sessizlik alan kadın arkasını dönüp giderken Levi'ın aklındaki tek şey onu öpmekti.
Ve yaptıda. Öptü. Öpmeyi bilmiyordu. Sadece dudaklarını onun aşık olduğu dudağına bastırdı.
Yüzü kızarıktı. Keşif Lejyonunun kuytu köşesindeki bir boş odada ilk öpücüğünü vermişti, aşık olduğu kadına. Aşık olduğu kadında ona itiraf etmişti "Romeo&Juliet"e rakip olacak aşkını...
Şimdi ne olacaktı? Ne yapmaları gerekiyordu?
Nataliél elini Levi'ın yüzüne koyarak sanki her an kırılacak bir şey gibi nazıkca okşadı. O incitmekten korkuyordu. Şaheserine zarar vermekten. Gözleri baktı ve gülümsedi. Bu günlerde kızının bile nadir gördüğü o gülümsemeyi sundu ona.
Levi? O sadece bu mükemmel gülümsemeye bakıyordu. Kırmızı bir yüzle. Ağzı hala açıktı. Ama onu öpmek falan istediğinden değil, şaşkındı. Güzel bir kadından, güzel bir gülümseme. Aşık olduğu kadından, aşık olacağı bir gülümseme. Defalarca aşık olacağı bir gülümseme...
ĞAĞAĞAĞAĞAÖAÖAĞAĞAĞSĞAĞAĞĞAÖSAÖĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞ ÇIVDIRIYOEUM
AMK YAZAMIYORUM HEYECANDAN SONUNDA AMK SONUNDA BU AŞK MEŞK ŞEYİNİ YAZDLM LNA
lna oy vermiyosunuz bütün bölüm atma hevesim düşüyoyaಠ_ಠ
Neys
Yanlışlatımı söyleyin öneti flnda
Özel bölümler yazmayı planlıyorum onlara fikir yazın
Bu kadar umarım beğenirsiniz BYE BYE<( ̄︶ ̄)>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒂𝒕𝒂𝒏 • 𝑳𝒆𝒗𝜾 𝑨𝒄𝒌𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏
FanfictionÖncelikle, bu kitap rp hesabımdan bağımsızdır. Aklımda bir senaryo var aslında ama ilerleyiş hakkında pek emin değilim. Yazım yanlışları olabilir, böyle şeyleri kafaya takmam. Ama gözünüze çok batarsa bana söyleyin. Böylece yanlışımı düzeltirim. Şi...