7.

386 33 14
                                    

𝒄𝒖𝒕𝒆

....
Genç kadın elindeki kağıt parçasıyla hızlı hızlı Komutanın odasına doğru ilerliyordu. Kapıyı tıklayıp "Gel" sesini duyduğunda, içeri girip asker selamı verdi.

"Rahat. Bir şey mi lazımdı Nataliél?"

"Eğer bu günlük benim için önemıi bir göreviniz yoksa, bir kaç saatlik merkeze ine bilir miyim?"

"Tabi. Ama nedenini sora bilir miyim?"

"Bir kaç dakika önce kızımın öğretmeninden mektup aldım. Okulla ilgili bir sorun. İzninizle ziyaret etmem gerek."

"Anladım. Görüşürüz."

Nataliél atına bindiğinde, biraz uzağında Levi ve takımı araba temizliği yapıyordu. Yüzbaşı takımına emirler yağdırırken uzaktan asaletiyle kapıya doğru giden Nataliéli gördü. Gözden kaybolana kadar onu izledi.

Yaklaşık iki saat sonra

Bir kaç saat sonra Keşif lejyonunun kapıları açıldı. Akşama doğru olduğu için dışarıda sadece gözetçiler vardı.

Nataliél ortak salona girdiğinde garip bir endişeli bakışla etrafa göz gezdirdi. Bunu fark eden Komutan "Herşey yolunda mı?" diye sordu.

Nataliél biraz yana çekildiğinde küçük bir kız göründü. O anda herkesin dikkatını çekmişti. Annesinin tıpkısı saçları, dudakları, ve gözleri vardı. Sadece gözleri siyahdı. Beyaz, ayak bileklerine kadar uzanan elbise giymişti. Elinde peluş bir oyuncaq vardı.

"Tanışın, bu Sélén. Sélén burada oturan sarı saçlı Komutan Smith. Nasıl selam veriyorduk?"

Küçük kız bir elini arkasına, bir elini göğsüne koyarak selam vermişti. Komutanın yüzünde büyük bir gülümseme yayıldı. Ayağa kalkıp kıza doğru yürüdü ve eğildi.

"Güzel selam asker. Serbest."

Kız serbest duruşa geçtiğinde bir kez daha güldü.

"Kızın çok tatlı Nataliél. Ama neden burda? Sadece ziyarete gitdiğini sanıyordum."

"Evet, bu uzun mesele. Sélén git ve şu masada Hange-sanın yanına otur. Ben Komutanla konuşana kadar herkesle tanış."

Kız başını sallayıp koşarak Hangenin yanına gitti.

"Öğretmeni gönderdiği mektupta okulda bir sorun çıktığını ama çok önemli olmadığını yazmıştı. Ben yinede endişelenip bakmaya gittim. Sularda sorun çıkmış. Borular patlamış ve döşemelere su dolmuş, neredeyse çökmek üzereydi. Onu yanına koyacak bir tanıdığım yada akrabam yok üzgünüm."

"Ah, anladım. Sorun değil. Tabiki burada kala bilir. Ama çok uzun sürmez umarım. Gelecek keşif çok yakında."

Sélén ve diğerleri çoktan anlamıştı.

"Anne, burdaki yakışıklının ismi ne?"

"Kimin?"

Eliyle işaret ettiği yere baktığında Yüzbaşıyı gösteriyordu.

"Yüzbaşı Levi. Sana ismini söylemedi mi?"

"Hayır, sadece velet dedi."

"Tch. Çünkü veletsin."

Meraba merababababbababaasssaaaaa

Nasılsınız asklar?

Şöyle bir şey düşündüm, hikayeyi çok uzatmayayım. 3-4 bölüm uzun bölümler yazarak bitireyim. Tabi arada özrl bölüm fln atarım. Komikli. Ne diyosunuz?

Yazamıyom aw

𝑺𝒂𝒕𝒂𝒏 • 𝑳𝒆𝒗𝜾 𝑨𝒄𝒌𝒆𝒓𝒎𝒂𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin