Korkularımız bize en fazla neyi yaptırabilir ? Her türlü şeyi yaptırabiliyor bunu elbet siz de fark edecektiniz . Katil olmanız için bir sadist ya da psikopat ruhlu bir deli olmak zorunda değildiniz sadece korkularımız da yeterli olabiliyordu.
Hep yargılarız ya hani tanımadan, anlamadan, dinlemeden, bilmeden biraz serbest kalabilseniz anlayacaksınız, elbet anlayacaksınız önemli olan gecikmemeniz. Bu satırlar , bizim hayatlarımız tam olarak bilmeden yargılamanıza engel olacaktır belki de.
Yaprak Kansu
" Aynen öyle yapacağız . Ben size dosyayı vereceğim lakin ofise hırsız girmiş, o almış izlenimi yaratacağız. " dedim
"Peki tamam da eğer sizin aldığınız anlaşılırsa ne yapacaksınız ? " endişeli sesini duyunca rahatlaması için açıklama yapmak istedim.
"Anlamaları mümkün değil , onu da hallettim ofisten en son Nihan Hanım ve ben çıkacağız ve o böyle şeylerle pek kafasını yormaz ve ben onu zaten oyalayacağım. Siz rahat olun kimse anlamadan dosya elinize gelmiş olacaktır. " diyerek yanıtladım.
" Harikasınız. sizinle çalışmak güzel olacak , ben şimdiden bu güzel emeğinizin karşılığı için hediyemi göndereceğim yeter ki siz sakince bu işi halledebilin. " demesiyle gülümsemem artmıştı, benim için önemli olan para değildi fakat bu zamanda kim paraya hayır diyebiliyordu ki?
"Siz sakinliğinizi koruyun, gerisini ben halledeceğim, ayarladığımız mekanda bu gece dosya elinizde olmuş olacak, iyi günler. " diyerek aramayı sonlandırmıştım.
Bu sefer Nihan hiçbir şey yapamayacak ve tamamen zor durumda kalacaktı. Onun suratında yenilginin acısını görmek istiyordum, biz insanlar en fazla ne kadar iyi olabilirdik ki elbet oda acıyı mutsuzluğu tadacaktı. Bana hayatım boyunca sürekli yardımcı olmuş olabilir fakat bu ona olan nefretimi gidermiyordu, sanki her an diğerleri gibi bana zarar verecek acı çektirecek diye düşünüyordum ve o bana zarar veremeden ben ona verecektim, hayal kırıklığı yaşamamak için hiçbirine güvenmiyordum belki gerçekten iyiydi fakat biz insanlar o kadar acizdik ki canımız yanarsa suçlu suçsuz fark etmeksizin onlarda acı çeksin isterdik.
O ve onun gibiler şanslı doğanlardı zengin, zeki, güçlü ve güzel. Benim gibilere de anca onların peşinden koşturmak kalıyordu. Evet bana bir gün bile çok kötü davranmamış olabilir , har zaman beni desteklemiş , okumamı sağlamış , tavsiyelerde bulunmuş olabilir ama zamanla ona duyduğum gurur kıskançlığa dönüştü niçin ben onun gibi değilim mesela biliyorum onun bir suçu yok ama yine de nefretimi azaltmıyordu. Ben insan denilen canlının gerçekten sevebileceğine, iyi olabileceğine inanmıyorum, her birimizden nefret ediyorum.
Sonunda oda gerçek zorlukları tadacak ve ben ona değil o bana muhtaç kalacaktı . Nihana olan nefretimin en büyük sebebi sevgiydi herkes ona hayran, herkes onu seviyor en önemlisi de ailesi onu gerçekten seviyor. Oysa ben sürekli ailem benden nefret etti ,arkadaşlarıma sığınayım dedim onlar beni zaten sevmemişlerdi bile ben hep tek büyüyordum ki bir gün birisi geldi ve beni kurtardığını sandı lakin ben çoktan solmuştum.
Ben bencil , yalnız ve değersizim böyle yaşayıp ölecekken
Ona ne yaparsam yapayım hep sevenler destekleyenler olacaktı.Ya da belki ben sadece kendi kafamda kuruyor, büyütüyor, kendi inandığım saçmalıklarla dolu fikirler de boğuluyordum. Hiç büyüyememiştim...
Kendini hiç bir zaman insanlara tam açıklamamış, sırlarla dolu geçmişe sahip, sahteliklerin içerisinde gerçekleri arayan bir kadın
Korkularına mağlup olmuş, her an kendiyle savaş veren katil damgası vurulmuş bir korkak
Sevgisizlikle geçen çocukluk, kin ve kıskançlıkla dolmuş, yaşı sadece sayılardan ibaret olan ruhen büyüyememiş bir kız çocuğu
Ve her birinin başka hikayesi olsa dahi diğer hayatlara konuk olanlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FREZYA
Mystery / Thriller" Birçok şüpheli varken niçin beni 49 dakika 56 saniyedir sorguluyorsunuz ki ? " " En son sizinle görüştüğünü söyleyen tanıklar var , bizim gözümüzde herkes şüphelidir fakat hislerim kuvvetlidir onunda etkisi var tabii . " " Zekice cinayeti işlemiş...