15.Bölüm (Düzenlendi)

2.5K 243 30
                                    

Medya yan yang. Çok tatlı ya. Kızgın hali bile sevimli.🤤

Önceki bölüm

Yan yang, bu depolama eşyalarının hangi kıdemliye ait olduğunu bilmese de pek bir önemi yoktu. Sonuçta onlar ölmüştü.
.
.
.
.
.
Yan yang, ilk depolama çantasını açtı ve içini karıştırdı. Şu an ki önceliği yemek bulmaktı.

Bir süre araştırdıktan sonra, en sonunda bir kaç kurutulmuş yiyecek buldu. Bir çok şey olmasına rağmen pek yiyecek yoktu. Gelişimi mühürlenmemiş olsaydı kesinlikle kullanabileceği harika şeyler vardı.

Yan yang, yemek sorununu çözdüğü için çok mutluydu. Ayrıca okuyabileceği kitaplarda vardı. Kısacası jin long, uyanana kadar zaman geçirebilirdi.

Yan yang, jin long'a yaslandı ve herhangi bir kitap açıp okumaya başladı.

....

Yan yang, tam 1 aydır bu ıssız alanda kalıyordu. Jin long hala uyanmamıştı.

Yan yang, uyuyan jin long'a bir bakış attıktan sonra depolama çantasında ki yiyeceklerden birini yemeye başladı. Canı çok sıkılıyordu..

Yan yang, başına gelen olayları düşünüyordu. Tian Bao ile ilk tanıştıkları zaman aklına gelmişti.

Tian Bao, yeteneği ortalama olsa bile dikkat çekiyordu. Bu düşük yetenekle de kibirli davranıyordu.

Yan yang, hiçbir zaman boyunca Tian bao'yu anlayamamıştı. Neden, kibirli davranıyordu ki?! Her şey eline geliyor olabilirdi fakat bu gurur duyulacak bir şey miydi?!

Kendi çabası ile asla bir şey elde etmeye çalışmış mıydı?! Hayatın zorluklarından haberdar mıydı?!

Daha ilk tanıştıkları anda yüzüne kibirle bakmış ve kulağına sessizce fısıldamıştı.

-Asla bir şey başaramayacaksın!

Yan yang, daha sonra Tian bao'nun durduk yere kendisi ile kavga çıkartmaya çalıştığına şahit olmuştu. Neden yaptığını bilmiyordu!

Ona bir şey yapmamıştı. Fakat yine de suçlanmıştı. Ne zaman bir şey istese, onu Tian Bao, gözüne sokar gibi alıyor ve sırıtıyordu.

Yan yang, gerçekten de bunu hak edecek ne yapmış olabileceğini düşünüyordu. O gelmeden önce gayet iyiydi. Belki biraz fazla soğuk davranıyordu insanlara ama hiç kimseye zarar verecek bir şey yapmamıştı.

Yan yang, kendisine iftira atıldığı zaman gerçekten de kırılmıştı. Qiu qiu'ya asla böyle ahlaksızca bir şey yapmazdı. Yine de başına böyle bir olay gelmişti.

Yan yang, aynı zamanda jin long'un teklifini de düşündü ve utandı. Kendisine evlenme teklifi edilmişti! Hem de yeni doğmuş bir erkek ejderhadan!!

Yan yang, bu hayatta kimseye zarar vermemişti. Fakat her zaman da başına iyi olaylar gelmemişti. Ölen ustası iyi sayılırdı fakat biraz kabaydı. Her zaman disiplinliydi.

Yan yang, bir iç çektikten sonra kitap okumaya başladı. Burada yapılacak başka bir şey yoktu. Jin long'u bıraksaydı çok uzaklara gitmiş olabilirdi. Fakat onu bırakmak istemiyordu. Sonuçta kendi hayatını kurtarmıştı.

Yan yang, her zaman borçlarını ödemesi gerektiğini düşünürdü. Bu yüzden de jin long, ne yapmış olursa olsun sorun değildi. Ona bir kere borçlanmıştı.

Bu boş zamanları düşünmekten, yemek yemekten, uyumaktan ve kitap okumaktan başka şekilde geçiremiyordu. Arada biraz dolaşıyordu.

Yan yang, jin long'a biraz baktı ve pullu sert derisini okşadı. Gece karanlığında bile dikkat çekiyordu. Güzel görünüyordu.

Life of the golden dragon[BL] (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin