HYUNG

11.6K 634 67
                                    

•Zawgyi•

"အမယ္ ဂြၽန္ေဂ်ာင္ဂု တို႔ကအေစာႀကီးနိုးလို႔ပါလား"

ဒီေန႔ ခ်စ္ရသူ Hyung ပိစိ ေလးက နွစ္ေယာက္ထဲေတြ႕ဖို႔ခ်ိန္းတာဆိုေတာ့ မနက္အေစာႀကီးထၿပီး
သြားဖို႔ျပင္ဆင္ေနတုန္း Omma ကအခန္းထဲဝင္လာၿပီး ေစာင္ေခါက္ရင္းေျပာတယ္....

"ဟီး သားဒီေန႔အေရးႀကီးကိစၥေလးရွိလို႔ပါ Omma ရဲ႕"

"ေအးပါဟယ္ နင္ကေန႔တိုင္း အေရးႀကီးကိစၥရွိေနတာ မေျပာခ်င္ေတာ့ဘူး"

"မေျပာခ်င္မေျပာပါနဲ႔ Omma"

မွန္ၾကည့္ကာ ဆံပင္ေသခ်ာသပ္ရင္း မေအကိုျပန္ခံေျပာေနတဲ့
သားျဖစ္သူကို မ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္ထိုးလိုက္ေတာ့....

"Omma ကလဲ သားကစတာပါ မြ စိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္"

"ေအး ေအး မနက္စာစားသြားဦးမွာလား ??"

"မစားေတာ့ဘူး Omma အာ ခ်ိန္းထားတာေနာက္က်ေတာ့မယ္ သားသြားၿပီေနာ္"

ကုတင္ေပၚမွာ တင္ထားတဲ့ Coat ကိုေတာင္မဝတ္နိုင္ပဲ လက္ကေနကိုင္ၿပီး ထြက္သြားတဲ့သားျဖစ္သူကိုၾကည့္ကာ ဂြၽန္မီေယာင္း တစ္ေယာက္ ၿပံဳးလိုက္မိတယ္.....

.

.

.

.

ဒီေန႔ ေဂ်ာင္ဂု နဲ႔နွစ္ေယာက္ထဲေတြ႕ဖို႔ခ်ိန္းထားတဲ့ေန႔......

Korea မွာ အခ်မ္းသာဆံုးစာရင္းဝင္တဲ့ Kim Group ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသားျဖစ္သူ ကင္မ္ထယ္ေယာင္း.....

ငယ္ငယ္ထဲက မိဘေတြကကိုယ္စီလုပ္ငန္းနဲ႔မို႔ ထယ္ေယာင္းကိုဂရုမစိုက္ျဖစ္ခဲ့.....

နန္းေတာ္တမ်ွက်ယ္ဝန္းတဲ့အိမ္ႀကီးထဲမွာ အိမ္ေဖာ္ ေတြနဲ႔သာ ႀကီးျပင္းခဲ့ရသူမို႔ တစ္စံုတစ္ေယာက္ဆီက ဂရုစိုက္မႈကိုခံခ်င္ခဲ့တယ္......

ဘုရားသခင္ကထိုဆႏၵေတြျပည့္ဝေအာင္ အလယ္အလတ္တန္းစားမိသားစုကေမြးဖြားလာတဲ့ ဂြၽန္ေဂ်ာင္ဂု ဆိုတဲ့ သူ႔ထက္ ၂ နွစ္ငယ္တဲ့ေကာင္ေလးကို သူ႔ဆီအေရာက္ပို႔ေပးခဲ့တယ္......

၂ နွစ္ငယ္တယ္ဆိုလို႔ အထင္မေသးပါနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ ေတာင့္ေတာင့္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ နဲ႔ ဆံပင္အရွည္ေတြကို ေနာက္ကိုစုထံုးထားတဲ့သူ.....

CANDY ( VGUK 18+ Collections )Where stories live. Discover now