•Zawgyi•
"အား အာ့ ရွီး ထယ္ အြမ္း"
ေရခ်ိဳးခန္းနံရံကိုလက္တစ္ဖက္ေထာက္ၿပီး က်န္လက္တစ္ဖက္ကက် ေအာက္ကသံတုတ္တစ္ေခ်ာင္းလိုမာေတာင္ေနတဲ့သူ႔အရာကို အေပၚေအာက္ပြတ္ဆြဲေနတယ္.......
"အား ဟား ထယ္"
ပါးစပ္ကလဲခ်စ္ရသူနာမည္ကိုညည္းရင္း လက္ေတြကိုျမန္ေစတယ္.....
"အာ့ အား ၿပီးၿပီ ထယ္ ၿပီးၿပီ"
မာေနတဲ့သူ႔အရာကေနအျဖဴျပစ္ျပစ္အရည္ေတြထြက္လာၿပီး ေဂ်ာင္ဂုလဲေရခ်ိဳးခန္းၾကမ္းျပင္ေပၚကို ဒူးေထာက္က်သြားတယ္.....
နံရံကိုမွီလိုက္ၿပီး အသက္တို႔ကို ေျဖးေျဖးနဲ႔ပံုမွန္ရွဴေနရင္းကၿပံဳးလိုက္တယ္.....
ခုနကသူညည္းေနတဲ့ ထယ္ဆိုတဲ နာမ္စားေလးပိုင္ရွင္ကေဂ်ာင္ဂုနဲ႔ ဒီေန႔မနက္တင္ ပူပူေႏြးေႏြးလက္ထပ္ထားတဲ့ ကင္မ္ထယ္ေယာင္း ဆိုသူပါ....
သူတို႔နွစ္ေယာက္ကခ်စ္သူေတြလားဆိုေတာ့ မဟုတ္ဘူး....စီးပြားဖက္ အိမ္ေထာင္တစ္ခုလို႔ပဲေျပာရမွာေပါ့......
Jeon Group နဲ႔ Kim Group ရဲ႕ေပါင္းစည္းမႈ ဆိုတဲ့သတင္းက ဟိုးေလးတေက်ာ္ေက်ာ္.....
ထယ့္ ကိုခ်စ္လားဆိုေတာ့ သေဘာက်တယ္....ထယ့္ ရဲ႕အသံၾသရွရွေလးရယ္ ရွည္သြယ္သြယ္လက္ေခ်ာင္းေလးေတြရယ္ နွာေခါင္းလံုးလံုးေလးထိပ္က မွဲ႔ေလးရယ္ ေလးေထာင့္ခန္တဲ့အၿပံဳးလွလွေလးေတြရယ္ အဲ့အရာေတြကို ထယ္ နဲ႔ ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္း ျမတ္နိုးခဲ့မိတယ္
ထယ့္ ဘက္ကေတာ့ ခ်စ္မခ်စ္ ႀကိဳက္မႀကိဳက္မသိေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့ဘက္က ထယ့္ကိုစခ်စ္ေနၿပီဆိုတာ ရာနႈန္းျပည့္ေသခ်ာတယ္......
ေရခ်ိဳးခန္းထဲမဝင္ခင္ ကုတင္ေပၚမွာ ေမွာက္ခံုအိပ္ေနတဲ့ ထယ့္ ရဲ႕ မက္မြန္သီးေလးေတြကိုၾကည့္ၿပီး စိတ္ထဲမရိုးမယြေတြျဖစ္ၿပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲအျမန္ေျပးဝင္ကာ ထုေနရတဲ့အျဖစ္......
ေရျမန္ျမန္ခ်ိဳးၿပီး အေနာက္ကတန္းမွာလွမ္းထားတဲ့သဘက္ကိုယူၿပီးခါးမွားပတ္ကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွထြက္လာခဲ့သည္......
အေပၚပိုင္းဗလာ နဲ႔ထြက္လာတဲ့ကြၽန္ေတာ့ကို ထယ္ ကျမင္သြားေတာ့ ပါးေလးနွစ္ဖက္လံုးရဲကာ တစ္ဖက္ကိုလွည႔္သြားတယ္..
VOUS LISEZ
CANDY ( VGUK 18+ Collections )
FanfictionOnly VGUK 18+ collections , if u don't like skip it . Position -kop & vottom