final

1.4K 115 148
                                    

"eren, hazırladın mı her şeyi?" levi salonda koltukta otururken eren ise hâlâ odada bir eksiklik var mı diye bakınıyordu. "evet evet, bir eksiklik yok gibi gözüküyor." eren'in sesi duyulduktan sonra birkaç adım sesi daha duyulmuştu. birkaç saniye içerisinde eren salona vardığında elindeki kocaman valizler boy göstermişti.

"neden yanına bu kadar çok şey alıyorsun ki? 2 hafta kalacağız sadece, her şeyi götürüyorsun resmen." levi gülerek konuştuktan sonra karşısında bulunan kocası yüzünü ekşitmişti, ardından konuşmaya başladı. "sus sen, her an her şeye ihtiyacımız olabilir."

eğer merak ediyorsanız neler olduğunu tam olarak size anlatmam gerekiyor sanırım. şu anda eren 28, levi ise 29 yaşında olan yetişkinlerdi. ikisi beraber evlenmiş, iş sahibi olmuştu ve şu anda da yıllık izinlerini alarak tatile gitmeye karar kılmışlardı. diğer arkadaşlarıyla da hâlâ görüşüyorlardı.

eren ve levi ikisi de aynı şirkette normal bir iş adamı olarak yaşıyorlardı, ikisi de birbirini 7/24 görüyordu ciddi anlamda. mikasa ile annie beraber yaşamaya başlamışlardı, mikasa anasınıfı öğretmenliği yaparken annie ise dövüş sanatları öğreten bir öğretmendi. sasha ile niccolo evlenmiş çok şirin de bir kızları olmuştu. niccolo şef olmuştu, sasha ise o restorantta çalışıp ona yardımcı oluyordu. jean ile de marco beraber yaşamaya başlamışlardı. jean profesyonel bir fotoğrafçı olmuştu, marco'nun diğerleri gibi bir işi yoktu fakat sosyal medyada fenomen olmuştu. erwin ile de hange evlenmişti, erwin lise öğretmeni olmuştu, hange ise bir doktor. connie hâlâ bekardı ve kendisi bir kuaförde çalışıyordu. armin'in de görüştüğü birisi vardı fakat kim olduğunu kimse pek bilmiyordu, ayrıca armin de başka bir şirkette çalışıyordu. historia ile ymir evlenmişti, historia güzellik uzmanlığında çalışıyordu, ymir de bir bar işletiyordu. reiner ile bertholdt beraber yaşıyorlardı, reiner küçük bir kafe işletirken bertholdt ise bir mangaka olmuştu. gabi ile de falco sevgili olmuştu.

hepsi bir yerlerde çalıştığından dolayı doğal olarak eskisi gibi görüşemiyorlardı fakat onlar için sorun değildi. aralarında en ufak bir soğukluk olmamış ve hepsi eski samimiyeti ile beraber takılıyorlardı.

levi ile eren'e lise zamanlarında o itirafın ardından okulda çoğu kişi onlara sataşmaya çalışmıştı fakat ikisi de herhangi bir şey birisi söylediğinde el ele tutuşup gözlerinin içine sokmaya çalışıyorlardı. birisi sataşıp temasta bulunduğunda ve daha ağır şeyler söylediğinde ise o kişiye inat öpüşmeye başlıyorlardı. biraz manyakça hareketlerdi bunlar ama sıkıntı etmemişlerdi aksine bunları yaparken aşırı eğlenmişlerdi. zaten böyle yapa yapa insanlar kısa sürede sataşmamaya başlamıştı.

levi, erwin ve hange mezun olduktan sonra bizim grup ilk başlarda çok üzülse de sonradan alışmışlardı fakat okulda levi'ın olmaması eren'i baya bi üzmüştü. 1 sene sonrasında eren de mezun olunca levi'ın bulunduğu üniversiteyi kazanmıştı bu sayede ise ikili tekrardan birbirlerine kavuşabilmişti.

üniversite zamanlarında ise levi da kendi ailesine eren ile olan ilişkisini söylemiş, eren de babasına levi ile olan ilişkisini söylemişti. iki taraf için de bir sıkıntı olmayınca ilişkileri onay görmüştü. üniversiteden de mezun olduklarında bir süre sonra aynı yerde çalışmaya başlamış ve biriktirdikleri para ile de aynı evde yaşamaya başlamışlardı.

levi'ın lise zamanlarında söylediği gibi eve çıkmak çok zor olsa bile ikisi de bunun üstesinden gelmişti, hatta aynı eve çıktıktan baya bir süre sonra da evlenmişlerdi. geçmişe gidip lise zamanlarına gidilse ve levi ile eren'e beraber evleneceklerini söyleseler ikisi de baya bir şaşırırdı ve inanamazlardı sanırım.

"hadi hadi hızlı ol uçağı kaçıracağız şimdi." eren hızlı adımlarla kapıya ilerleyip ayakkabılarını giyerken levi'da yanına gidip kendi ayakkabılarını giydi. kapıyı açtıktan sonra eren'den valizleri aldı ve dışarı çıkarak arabaya doğru ilerlemeye başladı. eren arkasından gelirken anahtarı alarak kapıyı kapattı ve kapıyı kilitlediğine emin olduktan sonra arabaya ilerledi.

valizleri bagaja yerleştirdiler ve levi kapıyı açarak sürücü koltuğuna otururken eren ise yanına, ön koltuğa oturmuştu. siyah saçlı kendi ve eren'in camını açtıktan sonra içeriye hafifçe esen rüzgarın girmesine izin verdi. levi arabayı çalıştırdı fakat birkaç saniye boyunca sürmeyince eren şaşırmıştı. kocasına baktığında ise levi'ın da ona baktığını görünce merakla kaşlarını kaldırdı. neden ona doğru bakıyordu ve arabayı sürmüyordu ki? bir şey mi unutmuşlardı acaba ya da yanlış bir şey mi yapmıştı? bu düşünceler eren'in kafasından geçiyordu.

"arabayı sürmemi istiyorsan ilk önce beni öpmelisin. yoksa gitmem hiçbir yere." duyduğu cevap ile eren seslice gülmüştü, bu çok şirince bir istekti. "yapmadığım şey sanki."

eren kafasını hafifçe yaklaştırdıktan sonra levi'da aynı şekilde yaklaşmıştı. ikilinin yüzlerinin arasında hiç mesafe kalmamıştı neredeyse. eren dudaklarını levi'ın dudaklarına bastırdı iyice. birkaç saniye boyunca sıcak dudakları hafifçe öperken siyah saçlı da ayak uydurarak öpücüğüne karşılık vermişti. kısa süre sonra ikisi de geriye çekildikten sonra levi tebessüm etmişti.

eren kafasını koltuğa yaslayıp camdan dışarıyı izlemeye başlarken arabanın sürülmeye başlandığını hissetmişti. iyi ki levi ile tanışmıştı, iyi ki ondan hoşlanmıştı, iyi ki hange onun levi'ı sevdiğini levi'a söylemişti. eskiden ilk beraber uyudukları zaman dünyanın en güzel vakitlerinden birini yaşarken heyecandan kafayı yiyecekti neredeyse. şimdi ise her gün beraber uyuyorlardı. ilk öpücüğünü aldığı zaman bile heyecandan titrerken şimdi sürekli birbirlerini öpüyorlardı. zaman geçmişti cidden... çoğu şey de değişmişti, azıcık tuhaf hissettiriyordu. yine de o eski heyecan ve mutluluğu hâlâ üzerinde bulunuyordu.

mutlulukla gülümsedi, levi iyi ki onun hayatındaydı ve iyi ki onunla beraberlerdi. her zaman da öyle olacaktı.

BU SERİ DE FİNAL OLDU BEEE İNANAMİYORUM COK İLGİNC GELİYOR ĞWÖDĞEÖKSLED0

bu fici okuyup benimle beraber oldugunuz icin cok tesekkür ederim, verdiginiz oylar ve yorumlar yazma istegimi getirdi sürekli. cok mutlu oldum yorumlarınızı okurken, fici yazarken de cok mutluydum. iyi ki siz de okudunuz bu fici ve benımle beraber oldunuz, sizinle beraber gecirdigim bi macera sona ermis gibi hissediom ama mutsuz degilim azicik da rahatlamis gibiyimĞWÇDĞEŞDŞ

isterseniz özel bölüm yazabılırım 1-2 tane, her neyse asklar sizi cok seviyorum tekrardan hepinize cok tesekkür ederim. gorusuruz gununuz iyi gecsin<3

runaway | rirenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin