Dve veľmi šikovné dievčatá, ktoré dnes úspešne ukončili strednú obchodnú školu. Dali si prihlášky do jednej firmy, kam sa hlási neskutočne veľa záujemcov. Vraj je tam neskutočne prísny riaditeľ, a tak musia byť zamestnanci úplne presný. Ak niečo riaditeľ chce, musia to vybaviť ihneď. Diana Lancaster a Vanessa Waters. Ich rodičia sa poznajú dlhšiu dobu a tak spolu aj pracujú. Sú to boháči. Diana a Vanessa sa poznajú už asi 7-8 rokov. Spoznali sa vlastne vtedy, keď sa Diana s rodičmi presťahovala do rodinného domu, hneď vedľa Watersovcov, a Vanessa a jej rodičia so sestrou vždy chodili sem na prázdniny alebo na niake oslavy. Totižto, Vanessa býva v Bratislave a Diana v Dunajskej Strede. Už ako také 8-9 ročné sa vždy bavili o budúcnosti. Nakoniec obe išli na tú istú strednú školu a chcú sa presťahovať do Londýna. Ich sen sa vyplní, hneď ako dojdú domov, kde ich čaká milé prekvapenie. Dievčatá sa zbalili a mohli ihneď vyraziť. Rozlúčili sa s rodičmi a nastúpili do lietadla. Keď konečne došli do Londýna, taxík ich odviezol na určenú adresu, kde by mali bývať. Mali naozaj veľký a luxusný dom. Peňazí mali dosť, čiže v Londýne, teda v cudzej krajine prežijú. Obe si prezreli celý dom, z ktorého mali neskutočnú radosť, a ihneď sa v ňom udomácnili. O také dva dni majú ísť do tej firmy na stretnutie s riaditeľom. Celkom dosť sa obávajú. Nepoznajú ho. Treba však dúfať, že to bude milý muž, a dievčatá budú veriť v to, že ich prijme. Je to ich sen sa tam dostať. Večer, keď už konečne dobalili a mali chvíľu pre seba, zavolali rodičom, že sú v poriadku a že sa im tu veľmi páči. Hneď na ďalší deň ráno musia zbehnúť aj do obchodu, aby si niečo kúpili na jedenie a aby trochu spoznali toto veľkomesto. Londýn nie je zas niake malé mesto. Stratiť sa tu rozhodne dá. Takto sa teda začína ich vysnívaný sen dostať sa do tej najlepšej firmy a bývať v tomto úchvatnom meste menom Londýn.