Dorazili sme naspäť domov a vyzuli sme si naše lodičky. ,,Páni, ja som myslela, že na mieste skolabujem,'' sadla si Ness na gauč a pozerala do stropu úplne zamilovane. Po jej mysli chodil jedine Niall. ,,Ale neskolabovala si. Počuj, niečo sa mi nezdá Ness.'' Zamyslene som sa posadila vedľa nej a ona sa začala sústrediť na mňa. ,,Neviem, či si to postrehla aj ty, ale zdá sa mi, že Louis po tebe furt pokukuje tak, zvláštne,'' Ness otvorila ústa do veľkého 'O'. ,,Ako si vedela, že myslím nato isté? Tiež som si toho všimla. Hlavne Niallov pohľad. Aj keď na teba pozerá ako na anjela, aj tak nedokážem odolať. Ale, prečo?'' Zamyslela sa a prstami si búchala po perách. Mykla som plecami. ,,A keď sme boli v Starbucks, už asi viem prečo si chcela odísť. Pozorovala som Louisa jedným očkom a všimla som si jeho výraz. Jeho oči mierili na tvoje prsia a veľmi nenápadne si zakusol do spodnej pery. Ness, ja z tohto všetkého nemám dobrý pocit,'' zamračila som sa. Nevieme ani my dve, čo majú títo dvaja v pláne, ale určite od nich nemôžte čakať niečo normálne. Možno je to len naša fantázia. Mali by sme myslieť pozitívne. ,,Možno o nás nemajú ani záujem. Však poznáš chlapov. Furt čumia na všetky časti ženského tela. Pri najhoršom sú to gayovia.'' Pozrela som na Ness s pohľadom akože či to myslí vážne a nedokázala som zadržať ten veľký výbuch. Smiala som sa až mi začali tiecť slzy. ,,No čo,'' dodala a smiala sa spolu so mnou. ,,Ty si ale,'' jemne som ju buchla do ramena a snažila sa upokojiť. ,,Vieš čo, ak to zájde ďalej tak to budeme riešiť. Zatiaľ nás neznásilnili, zatiaľ je to v pohode. Pokiaľ sa len pozerajú je to v poriadku. Ale Dida, ak by sa ti niečo nezdalo, daj mi vedieť. Nie je to sranda. Nepoznáme ich a sme pracovníčky v Niallovej firme. Pamätáš na ten bičík? Ak by niektorý z nich narážal na viac súkromné veci, radšej odskoč od témy alebo odíď.'' Ness sa na mňa starostlivo pozrela. Kývla som a vstala z gauča. ,,Idem sa ja prezliecť do pyžamka a umyť sa už. Ideš aj ty spať?'' Pozrela som na ňu a ona kývla. ,,Ešte asi zavolám sestre a potom si pôjdem aj ja ľahnúť.'' Usmiala sa na mňa a vybrala si svoj mobilný telefón, aby zavolala Tori. Ja som išla do mojej izby, aby som si odtiaľ zobrala čistú spodnú bielizeň a pyžamko. Potom som sa zamkla v kúpeľni a vyzliekla som sa z mojich šiat. Mobil som si položila na práčku, aby nebol mokrý. Celá som sa umyla a tá príjemná sprcha mi aj padla dobre. Aspoň som na chvíľu zabudla na Nialla a Louisa. Zobrala som si uterák, aby som sa utrela, no začal mi vibrovať mobil. Došla mi sms-ka. Bolo to od neznámeho čísla, no aj tak som si to prečítala.
~Ahoj:), píšem ti len aby som ti oznámil, že zajtra vás chceme zobrať na prechádzku. Mohli by sme ísť napríklad do Prírodovedného múzea. Potom by sme sa niekde naobedovali a taktiež by sme vás odprevadili domov. Niall ~
Takže zajtra asi nemáme nič na práci. Odpísala som mu iba dobre. Určite bude zábava. Len ma zaujímalo, odkiaľ má Niall moje číslo. Asi z tých dokumentov, čo sme písali. Položila som mobil naspäť na práčku a dala som sa do pyžamka. Vyčistila som si pleť a aj som si umyla zuby. Keď už som večernú hygienu mala dokončenú, zhasla som v kúpeľni a zašla do mojej izby, kde som si budík nastavila na ôsmu. Prešlo asi desať minút a ja už som bola v ríši snov.