Capitolul 9 || A lui

794 19 14
                                    

M-am gândit sa sar puțin peste câteva săptămâni deoarece nu prea aveam ce scrie interesant inafara de faptul ca ai fost la ore , te ai împrietenit mai bine cu prieteni lui Draco care sunt și prieteni tai ... si asa mai departe .
Spor la citit !!

------------------------------------------------------------

- Trecuseră deja aproape 2 luni de când am venit la scoala acum fiind aproape sfârșitul lui octombrie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Trecuseră deja aproape 2 luni de când am venit la scoala acum fiind aproape sfârșitul lui octombrie.  M am acomodat foarte repede cu locul știindul deja și m am împrietenit foarte repede cu prieteni lui Draco care acum sunt și prieteni mei , iar cu Draco ma înțeleg mai bine ca niciodată. Ma trezesc de dimineata cu Draco lângă mine care ma ținea în brate pe la spate cu mana sa in jurul taliei mele ... ugh am dormit cu spatele la el . Draco fusese ieri pana la conac sa își mai aducă niște lucruri iar eu am adormit pana sa vina el.  Ii dau mana ușor la oparte , il învelesc mai bine cu parura după care ii dau un pupic pe frunte dându-i parul ciufulit care ii venea în ochi la oparte . Doarme atât de lin , zici cai bebeluș,  e dulce și adorabil . Ma duc ușor la dulap fără sa fac zgomot,  imi aleg niște haine și întru în baie sa ma schimb lăsându-l sa mai doarmă fiind abea ora 6 .  Intru in baie și incui usa , pornesc dusul după care imi dau hainele jos lasându-le sa cada pe gresia rece a bai si intru in dus sub apa aproape fierbinte având grija sa nu îmi ud parul prins într-un coc pentru a nu se uda . Termin de făcut dus după care ma infasor cu prosopul în jurul corpului și ma duc în fata oglinzi unde îmi fac rutina și machiajul . Termin și cu acestea după care ma îmbrac cu o fusta verde care se potrivește cu culoarea casei rupăta un pic pe piciorul stang și o helanca alba iar la final o curea neagra pe care o strang în talie . Ma admir puțin în oglinda , îmi admir formele care îmi ies în evidenta și îmi fac parul . Deja au început foarte mulți băieți sa îndrăgostească de mine,  sa îmi facă ochii dulci,  sa flirteze cu mine și multe alte chesti dar degeaba  ... nu le iese . Îmi termin de făcut parul,  ma dau cu parfum și ies din baie unde ochii mei se uita direct la pat unde Draco încă dormea. Ma asez lângă , ma uit la el si ii dau șuvițele de par la oparte care ii cazusera înapoi . Era liniste totala pana când vocea lui groasa de dimineata se face prezenta umplând toată camera .

*outfi-ul tau*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*outfi-ul tau*

Draco : Chiar sa de irezistibil sunt ? Te uiți la mine pana si când dorm ? *râde aceste în timp ce își deschide ochii leneș*

Suflete pereche || Draco Malfoy si Y/n Snape Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum