Explicatii

487 8 36
                                    

Hey lume .... știu ca nu am mai postat de foarte mult timp asa ca meritati niște explicații. În ultimul timp am fost și sunt foarte ocupata cu școala deoarece sunt la o școală de arte și pe lângă orele normale de la orice școală/liceu am 7 ore de muzica în plus fiind la un liceu vocațional de muzica.  Sunt clasa a 8 a pentru cei care nu știau iar anul acesta dau examenul mate/romana plus instrument principal . Am avut și am o situație destul de dificila acasă , ma cam tot cert cu ai mei în ultimul timp , iar naveta de doua ore pe care o fac de liceu pana acasă și invers îmi fura din timp pe lângă programul încărcat pe care îl am. Pe lângă școală eu mai fac și dansuri însă de câteva săptămâni centru unde aveam repetițiile s-a închis asa ca -4 ore de dans pe săptămâna +4 ore de învățat. Am tot încercat sa scriu când mai prindeam câte o "fereasta" libera însă sunt în lipsa de inspirație și idei . Chiar nu știu cum sa continui aceasta carte asa ca dacă aveți idei și ați vrea să mai continui povestea si sa ma ajutați va rog sa îmi lăsați in comentarii ideile voastre și ce v-ar plăcea sa "vedeți" în aceasta poveste. Imi cer scuze pentru toate greșelile gramaticale pe care le am în aceste capitole deoarece am văzut ca o persoana este cam deranjata de aceste greșeli și s-a apucat sa ma corecteze prin comentarii , se simte ea ...... , însă autocorectorul meu îmi corectează cuvintele cum ar fi,  Gryffindor , Slytherin , Granger , Malfoy , etc..... . Va mulțumesc din tot sufletul pentru toată susținerea voastră , pentru voturile si comentările voastre , apreciez foarte mult și va mulțumesc ca ma susțineți și ca va place ceea ce scriu . Când am început sa scriu am început sa scriu datorita valului de idei ce m-a lovit și ca să ma eliberez însă nu ma așteptam nici în ruptul capului ca o sa ajung la atâtea vizualizări și voturi , iar acest merit vi se datorează vouă.  Imi cer INCA O DATA scuze pentru toate greșelile gramaticale pe care le am făcut mai sus (dacă am facut) , atat in toate capitolele pe care le am scris , cât și in următoarele capitole dacă o sa mai continui povestea sau o sa încep alta , deoarece da , de la un timp ma bate gândul sa încep o alta poveste . Aceasta era și surpriza de care va spuneam unora , faptul ca este posibil sa scriu o alta carte . Am deja coperta făcută pentru următoarea poveste si am găsit și titlul potrivit după pararea mea.  Mai am încă o rugăminte la voi si acea este sa îmi spuneți tot în comentari cu cine ați vrea să fie fata/ sa fiți impreuna în viitoarea poveste , Draco , Mattheo , Harry , Tom , etc ..... , o sa țin cont și de comentariile voastre . Imi pare rau și pentru faptul ca acesta nu este un capitol nou și ca nu m am întors cu un capitol lung cum v am obișnuit și plind de acțiune însă , da , încă trăiesc și o sa revin în forță cât mai curând. 

See you soon <3

Suflete pereche || Draco Malfoy si Y/n Snape Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum