Capitolul 7 || Sortarea

744 16 16
                                    

- O iau în brate , dacă sacoul nu îl vrea măcar atât da fac , afara este frig și nu vreau sa răcească desi facem cam 10 minute cu trasurile pana la castel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- O iau în brate , dacă sacoul nu îl vrea măcar atât da fac , afara este frig și nu vreau sa răcească desi facem cam 10 minute cu trasurile pana la castel . Încă si acum ii simt parfumul dulce și puternic cu miros de portocala roșie , turmeric și lemn de santal . Are mainile reci asa ce le iau între ale mele pentru a le încălzi. Are mainile mici fata de ale mele , fiind și destul de scunda fata de mine , cea ce ma face sa îmi placa mai mult de ea . Este mica , draguta și adorabila .

Y/n : Multumesc

Draco : Oricând printesa , imediat ajungem

Y/n : Abea aștept sa fiu sortata

Draco : Si eu , cu siguranță pici la Slytherin

Y/n : Sper din tot sufletul

- Am ajuns în fata castelului , Blasie o ajuta pe Pansy sa se dea jos din trăsură iar eu pe Y/n . O iau de mana , nu vreau sa o pierd prin mulțimea de copii . Intram în castel apoi în sala mare . Ne așezăm la masa Slytherin , acolo a zis Snape sa se așeze , find viitoarea ei casa cu siguranță si fiind prima care o sa fie sortata . Fetele stau în mijloc iar eu si Blasie in lateralul lor . Diggory deja o zărește pe Y/n si nu își mai ia ochii de la ea , cea ce ma enerveaza și ma face sa ma ridic de la masa Slytherin si sa ma duc la masa Hufflepuff sa ii dau vreo doua , dar Y/n ma tine de mana foarte entuziasmata asa ca ma liniștesc . În sala se face liniște când vocea lui Dumbledore se aude printe cele a copiilor.

Dumbledore : Buna seara dragi elevi  și profesori . Bine ați revenit și sper ca ati avut o călătorie plăcută. Înainte de a repartiza noi elevi as vrea sa ii urati un bun venit plăcut și călduros elevei Y/n Snape. După 5 ani de rugăminte a fost lăsată de către tatăl sau , profesorul Severus Snape de filtre și elixire , sa învețe aici . Cum aceasta a făcut primi 5 ani acasă în particular , va întra direct anul 6 alături de colegi ei de casa după ce va fi sortata . Haide draga , pălăria te așteaptă.

Draco : O sa fie bine , o sa pici la Slytherin

- Ii dau un pupic pe obraz și se ridica . Diggory observa acest gest și parca deja se enerveaza , cea ce pe mine ma satisface . Nu îl voi lăsa să se mai atingă de Y/n . Y/n va fi a mea și voi face tot posibilul sa se întâmple asta. Se duce la pălărie foarte entuziasmata și plina de emoții. Se așează pe scaun și pălăria începe sa vorbească.

Pălăria : Hmmm , un Snape , încă si acum îmi aduc aminte când l-am sortat pe tatăl tău. Ești curajoasa , deșteaptă și abitioasa , ai trăit multe si acum ai cam vrea sa te razbuni . Rea dar și buna , buna cu cine merita ... multe , ai multe calități , esti perfecta sa fi un ... hmmmm , Gryffindor ? Nu

- Parca inima , imi statea în loc, când am auzit  , e imposibil sa fie un Gryffindor , refuz asa ceva . Pălăria continua sa vorbească.  Ma liniștesc când aud ca zice "Nu" , ....nu a picat la Gryffindor. 

Pălăria : Oare Hufflepuff ? Nu , se potrivește Hufflepuff ...  atunci Ravenclow? Nunu , ce tot vorbesc aici esti clar menita sa fi un SLYTHERIN

Suflete pereche || Draco Malfoy si Y/n Snape Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum