19

35 4 78
                                    

HELLOOO! HERKESE MERHABA GENÇLER UMARIM İYİYİZDİR. 

Neyse daha fazla coşmadan sizleri sizi çok sevdiğimi söyleyip bölüme geçmeniz için sizi serbest bırakayım :D.

Yorumlarda buluşalım bebekler :* 

Bölüm şarkımız Topic- Breaking Me 

Eflin, aracında evine doğru giderken bu akşam yemekte karşılaştığı adamı düşünmeden edemiyordu. Son 2 haftada birçok kez farklı ortamlarda karşılaştığı adamın her seferinde farklı bir yönünü görmüştü. Mesela, ilk karşılaştıkları gün o masadan kendini kaldırmak için kendisine çeşitli laflar eden adamı daha sonra Ankara'daki görev için gittiği yarış pistinde siluet şeklinde görmüştü ancak o gördüğü kişinin bu akşam gördüğü kişi olduğuna adı gibi emindi, emindi çünkü göz göze geldiği zaman kendisini gözlerinin derinliklerine hapseden o bakışları başka kimsede görmemişti. Son olarak, bugün restoranda ailesinin yanında karşılaştığı adamın onlara karşı olan şefkatli yönünü görmüştü.

Düşünürken hızlandığını ve ışıklara bu kadar yaklaştığının farkında değildi, son dakika gördüğü kırmızı ışıkla ani bir fren yaparak zar zor durduğunda tam olarak kendine gelmemişti. Arabayı durdurduktan sonra kendisine inanamadı. Büyük bir şaşkınlık ve düştüğü duruma anlam veremediği bir yüz ifadesiyle direksiyonun başında dururken yeşil ışığın yandığını bile arkasındaki arabanın kornasıyla fark etti.

 Arabanın içinde çalan şarkının ne olduğunu fark etmeyi geçtim sesin ne kadar yüksek olduğunu fark edecek durumda değildi. Arabanın içinde bangır bangır çalan müzik camları titretecek güce sahipti. Düşüncelerine arka fon olarak çalan Breaking Me şarkısı akıp giderken arabanın içinde nefesinin daraldığını hissederek camları açtı ve derin bir nefes aldı.

Işıklardan hareket ettikten sonra usulca sağa yanaştığında kendine gelmek için biraz zamana ihtiyacı olduğunu hissetti. Ne olur ne olmaz diye torpido gözünde bulundurduğu suyu ve çikolatayı eline aldığında daha fazla arabada kalamayacağını hissetti.

Aracının kapısını bile kapatamadan apar topar indikten sonra ön kaputa yaslandığında derin bir nefes aldı ve kafasını gökyüzüne kaldırıp baktığında bulutlu havayı gördüğünde içinden 'Gökyüzü de benim gibi karamsar anlaşılan, güzel yıldızlarını göstermiyor.' diye geçirdi.

Ne kadar derin nefes alırsa alsın beyninde yankılanan sesleri durduramıyordu. Arabadan gelen müzikle beraber uzaklaşacağını düşündüğü cümleler kafasında durmadan tekrar ediyor araçtan inmesine rağmen susmak bilmiyordu;

'Adal Kurter o, Kurter Mühendislik ve Lojistiğin CEO'su.

'Arkamda kim olduğunu bilmediğin bu bey Kral Süleyman'dan daha zengin.'

'İstanbul'da istese ticareti durdurabilecek tek kişi.'

Adamın yüzü gözünün önüne gelmiş, kalbinin atışlarını kontrol edilemeyecek kadar hızlanmış birazdan duracakmış gibi hissediyordu. Gözlerini kapattığı anda gözünün önüne gelen gözlerle aklına üşüşen cümle bir olmuştu.

'Evliydi bu adam da çok acı şeyler yaşadı be Allah sabır versin gerçekten.'

Zihninde yankılanan Zeynep'in sesiyle nedensizce kalbinin kırıldığını hissetti. İki hafta öncesine kadar adını bile duymadığı bu adam nasıl olurdu da kalbini böylesine değiştirebiliyordu. Adamla daha doğru düzgün  bir kere bile tanışmamışlardı. Adam için baş belası bir savcıdan öte olmadığını az çok tahmin edebiliyordu, çünkü çevresindeki erkekler için bu zamana kadar hep öyle olmuştu, ama bu adam için de böyle olmak kendini neden bu kadar rahatsız ediyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin