BÖLÜM 1

127 4 8
                                    

Ben Jackson hayattan pek fazla beklentisi olmayan bir insanımdır...

Sanırım bunun sebebi insanlar tarafından sürekli yargılanıyor olmam.Bu beni gerçekten çok sıkıyor...Her yaptığıma karışıyorlar ben bu yüzden ailemden bile ayrıldım...Şu anda kendi evimde yaşıyorum tabiki geçinmek zor oluyor ama bunu ben istedim...

Zamanımın çoğunu internette dolanarak geçiriyorum...Zamanla internet'ten arkadaşlar edindim bunları size yazmamın sebebi ise şu an ölmekten çok korkuyorum...Görmek bile istemeyeceğiniz şeyler gördüm...

Şu anda kapımı zorluyorlar ve ne yapacağımı bilmiyorum...Sanırım en iyisi size hikayemi baştan anlatmak...

İnternetten tanıştığım bu insanlar bana gerçekten iyi insanlar gibi geliyordu.Çünkü onlar benim yaptıklarıma karışmıyorlardı onlarla sürekli sohbet ediyordum...Bir gün gerçekten buluşmamız gerektiğini düşündüm ve onlarla bir buluşma düzenledik...Buluşma günü gelip çatmıştı...En sevdiğim giysilerimi giydim ve herzaman ki gibi parfüm'ümü sıkıp dışarı çıktım...Hava çok güzeldi sanırım uzun zamandır dışarı çıkmıyordum.Zaten yakında okullar başlayacaktı...

Buluşma yerine gelmiştim...Hepsi çok sıcak insanlardı.Onları size teker teker tanıtmak istiyorum...

Size ilk olarak Sarah'dan bahsedeceğim benim en sevdiğim insan o'dur...Çok güzel bir kız aynı benimkine benzer bir hikayesi var...Biraz zayıf ve kahverengi saçlı bir kız...

İkinci olarak Olivia siyah saçlı seksi bır kızdır...Sanırım kendisi oldukça popüler biri...

Sırada Steven var...Kendisinde anlatacak pek fazla birşey bulamadım...Ama siyah saçlı ve çok garip bir çocuk...

Son olarak Tommy...Bu adamda benim bile çözemediğim gizemler var...Havalı biri ama soğuk kanlı pek konuşmaz ama konuştuğu zamanda tam ve öz konuşur...

Arkadaşlarım bunlardı...Hepsinin hikayesi benimkine yakın...Ya da ben öyle biliyorum.Sanırım bildiğim tek bir şey bile yok...Onların kim olduğunu veya neden böyle olduklarını anlamam fazla zaman almadı...Sizler benim herşeye yavaş bir şekilde nasıl tanık olduğuma şahitlik edeceksiniz...Çünkü şu an bana bir şey olursa elimdeki tek kanıt bu günlük...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ön YargıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin