Mikser

89 5 0
                                    

Chwilkę mnie nie było.
Rozdział dedykuję EwaKryczka.

- Witamy na wystawie mikserów ! - rozległ się głos z megafonu - Dziś premiera Miksera na którego wszyscy czekali... Mieszacza Postaci!
Wszyscy bili brawa, oprócz grupki zdezorientowanych ludzi w koncie sali wystawowej.
- Dziś miksujemy...Sherlocka Holmesa, Thora, Lokiego, Paprota, Kendrę, Vanesse i Kopciuszka!
Grupka w koncie uniosła głowy na dźwięk swoich imion.
- Proszę wymienione osoby o stawienie się przy gablocie z Mieszaczem Postaci !
Do grupki podszedł wysoki strażnik o czarnych włosach i dużym nosie, złapał ich i zaciągnął pod gablote.
- JAK ŚMIALEŚ DOTKNĄĆ MOICH RĄK!- krzyknął Kopciuszek - ZGUBIŁAM PRZEZ CIEBIE BUTA, DRANIU!
- Za chwilkę zaczynamy miksowanie!
- MAM WEJŚĆ DO WIELKIEGO KIELICHA Z OSTRZAMI ? JESTEŚCIE WARIANTAMI? - nie przestawał krzyczeć Kopciuszek i od narastającego ciśnienia zemdlał, został jako pierwszy wyrzucony do Miksera, za nim poleciała całą reszta...

Wynik:

Imię: Eliza(W skrócie Eli)

Nazwisko: Santoro (wzięte z Van)

Ulubione zwierzę: Jednorożec (wzięte z Paprota)

Główna cecha charakteru: Naiwna

Miejsce zamieszkania: Kawalerka u Podkróla (wzięte z Setha)

Hobby: Oskarżanie nie winnych ludzi o morderstwo (wzięte z  Sherlocka )

Ulubiona Mitilogia: Nordycka ( wzięte z Thora i Lokiego)

Ulubiona czynność :  Demolka ( wzięte z Thora ) i Granie Mozarta na nerwach

Rasa : Wróżkokrewna (wzięte z  Kendry )

Ulubiona część ubioru : Kiecka( wzięte z Kopciuszka)

Zrobić One - shot z Eli?

Baśniobór: Różne różności (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz