“Draga Harry,
Daca ai stii cat de greu mi-a fost sa iti gasesc aceasta ultima adresa. Ma bucur atat de mult ca ai un repaus de cateva zile, in care iti poti trage sufletul si sa poti petrece putin timp alaturi de familia ta. Cred ca ti-ai dat seama deja ce sunt, sau de fapt cine sunt. Sunt una dintre directionerele care au fost inca de la inceput cu voi si au mers spre aceasta directie pe care voi ati ales sa o parcurgeti.
Cred ca scrisoarea asta o sa ti se para formala, serios, si mie mi se pare, insa nu stiu cum sa vorbesc cu tine. Esti o vedeta pentru numele lui Dumnezeu! Daca as vorbi direct nu cred ca ar fi tocmai okay, daca vorbesc prea formal, ai crede ca sunt nebuna. Nu vreau sa crezi ca sunt nebuna, poate putin mai mult dupa tine, insa toate directionerele sunt innebunite dupa Harry Sexosul Styles.
Stii, nu vroiam sa iti spun asta, dar simt ca o sa explodez daca mai tin mult in mine chestia asta. Imi place mult de tine. Oh, faza cu placutul a trecut de mult apogeul, te iubesc. Okay, am spus asta.
Sper din suflet ca macar sa citesti aceasta scrisoare, nu am asteptari prea mari ca sa imi raspunzi la ea.
Love you, Harold!
P.s- Numele meu este Kendall, si te rog sa nu te gandesti la Kendall din BTR, parintii mei nu au avut prea multa imaginatie.”
CITEȘTI
"Dear Harry"
Fanfiction"Te iubesc!" a scris el. *** "Asta nu o sa mearga, esti doar o simpla fana." a uitat sa mai scrie el.