"Draga Kendall,
Te rog sa nu iti faci griji in legatura cu lipsa noastra de comunicatie. Nu am putut vorbi cu tine din cauza numeroaselor repetitii pe care le avem.
Nu te rog, sterge acel numar. Nu sunt eu acela. Te rog Kendall, nu vreau sa patesti ceva. Ma simt foarte bine, cred.
Te gandesti atat de mult la mine? Cum vine asta? Nici nu ma cunosti. Cum pot avea un efect atat de mare pentru tine, Kendall? Adica da, esti o directionera, dar personal tu nu ma cunosti. Cum ai putea sa te indragostesti de o persoana ca mine.
Nici sa nu te prind ca te gandesti la asa ceva. Nici nu vreau sa stiu daca faci asta. Pentru numele celui de sus, voi sunteti fara greseala Kendall, directionerele sunt cele mai perfecte fiinte din lumea intreaga. Crezi ca mi-ai gresit cu ceva? Niciodata nu ai putea sa o faci.
Nu ai o viata nasoala. Nu te cred.
Cum naiba sa ti se intample asta? Kendall, glumesti cumva cu mine?
Nu ma cunosti Kendall. Nu las niciodata persoanele in cele mai grele momente ale vietii lor. Tu ai nevoie de cineva langa tine. Te rog, sa imi promiti ca vei avea mereu pe cineva care te va sustine si iti va spune cat de minunata esti. Vreau sa lupti pentru tine si visele tale.
Nu am sa ma opresc in a iti scrie. Esti importanta pentru mine. Esti o micuta fetita care are nevoie de cineva langa ea, iar eu vreau sa fiu langa tine printeso.
Nu am sa ma obisnuiesc cu nimic femeie. Zayn a facut o alegere. Tu nu ai dreptul sa alegi pentru mine. Nu te voi parasi Kendall. Tu ai nevoie de mine, iar.. eu.. am nevoie de tine. Chiar am nevoie de tine in viata mea. Te rog sa nu imi ceri sa nu iti mai scriu. Ma ranesti.
Eu tin la tine Kendall, sa nu uiti asta. Chiar daca nu sunt langa tine fizic, am sa fiu mereu in partea stanga a pieptului tau.
AI grija de tine printesa!
Te iubesc, Harry!"
CITEȘTI
"Dear Harry"
Fanfiction"Te iubesc!" a scris el. *** "Asta nu o sa mearga, esti doar o simpla fana." a uitat sa mai scrie el.