Scrisoarea 10

225 22 1
                                    

"Draga Harry,


In primul rand, am sa cer drepturile de autor daca vei folosi fraza cu "sunt un copil mare". Eu am inventat asta.

Uh, nu prea stiu ce as putea sa iti scriu. Voi sunteti cei care au reusit sa ma ajute sa trec peste ceea ce ma durea. Adica, ah, muzica voastra. Intr-un cuvant voi sunteti salvatorii mei. As putea scrie pagini cu ce ati facut voi pentru mine, mai ales in cele mai groaznice momente. Harry, crede-ma, au fost zile in care doar vocea ta ma linistea.

La scoala copii radeau de mine pentru ca eram atat de obsedata de voi. Am ignorat asta atat de mult timp, dar doare atat de tare sa te plimbi pe holuri, iar ei sa te arate cu degetul si sa sopteasca "Ea este obsedata!". Uh, sunt atat de groaznici. Nu sunt o fire sociabila, iar din cauza asta sunt atat de distanta cu oamenii din jurul meu. Ei... nu ma cunosc atat de bine incat sa stie cine sunt.

Crezi ca eu sunt atat de obsedata cum spun ei? Va iubesc, dar niciodata nu mi-am imaginat faptul ca eu va voi intalni. Cel mai deranjant lucru este ca mai sunt persoane care va asculta muzica, dar ele nu sunt luate peste picior asa cum o fac ei cu mine. De ce este acea diferenta?

Recunosc ca sunt mai bune ca mine, in tot. Sunt destepte, amuzante, creative, indraznete, tupeiste, sociabile si frumoase. Iar eu sunt acea persoana care ai nevoie de ea doar la o tema, in care te bazezi la teste ca te va ajuta, de care sa razi, care este invizibila.

N-am o viata atat de stralucita. Cred ca nimeni nu are. Uneori imi doresc sa se termine totul, iar ei sa plece pe o planeta indepartata unde sa fie devorati de un extraterestru turbat.

Harry, uh, eu.. imi place de cineva. Pe tine te iubesc, asta este o diferenta. Nimeni nu ti-ar putea lua locul, crede-ma. Esti atat de special pentru mine. Ochii tai ca jadul ma hipnotizeaza, pielea ta perfecta este atat de perfecta. Gropitele tale sunt atat de uimitoare. Imi doresc sa pun degetul acolo atunci cand zambesti. Rasul tau, oh doamne, rasul tau este atat de molipsitor. Il ador, am ras de rasul tau aproape zece minute. Vocea ta, vocea ta schimbatoare. O ador. O iubesc. Nu pot sa traiesc o ora fara sa nu iti aud vocea. Tatuajele tale sunt extraordinare. Te iubesc prin tot ce esti. Cum esti tu, cum te comporti tu, cum evoluezi tu, cum cresti tu, cum am reusit sa te gasesc, cum am reusit sa ma indragostesc. Te iubesc Harold!

Nu am sa iti spun unde locuiesc, pentru ca nu vreau bataie. Asta nu este corect, pentru ca nu am facut nimic gresit. Doar am spus adevarul despre o chestie. Nu ar trebui sa reactionezi asa. Nici nu stii cum arat. Cum poti spune ca sunt frumoasa, Harry? Nu ar trebui sa stii cum arata o persoana ca sa ii spui ca este frumoasa?

Harry, ah, am scris atat de mult incat cred ca o sa te plictisesc. Din nou, multumesc pentru adresa, apreciez atat de mult ca faci asta pentru mine. Te iubesc atat de mult pentru asta.

Ai grija de tine, Harry. Oh, am uitat sa iti spun ceva. Te iubesc!

Kendall."

"Dear Harry"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum