Scrisoarea 7.

262 23 1
                                    

"Draga Kendall,

Stiu ca au fost cateva zile in care nu ti-am raspuns, dar scrisorile tale au fost trimise din nou prin posta de catre sora mea, pentru ca noi am inceput concertele, iar tu ai trimis scrisorile la aceiasi adresa.

Acum cred ca acele jurnale video nu o sa mai aiba un sens fara Zayn. Si mie imi este dor de felul cum eram atunci. Atat de mici. Normal ca te iubesc Kendall. Cine nu ar iubi o directionera? Sa fim seriosi acum.

Faptul ca Zayn ne-a parasit este un lucru atat de dureros pentru noi. Baietii sunt bine, inca ne doare plecarea lui Zayn, dar suntem bine, din cate ai putut observa. Cum as putea crede ca esti o persoana stresanta? Esti ca un copil din acela mic care doreste atentie, iar mie imi plac copii si imi place sa le ofer atentie.

Stiu ca Gemma este frumoasa, doar este sora mea. Iar Lottie seamana cu Louis.

Cum sa ma plictisesti Kendall? Vreau sa imi scrii mai mult. Imi place sa citesc ceea ce scrii. Mi te imaginez un copil mic, ce sta cu un pix in mana si nu stie ce sa faca. Imi plac persoanele timide. Nu te abtine, imi doresc atat de mult sa stiu ce ganduri au directionerele.

Pe toti ne afecteaza plecarea lui Zayn, iubito! Dar el a ales deja o alta directie, iar cum ai spus si tu, el o sa ramana in inimile noastre pentru mult timp. Oh, nu din cauza ta se distrug padurile. Stai linistita.

Ii voi spune lui Zayn ca il iubesti si ii voi arata scrisoarea ta. Stiu sigur ca asta ii va aduce lacrimi in ochi, dar el trebuie sa vada ce ai scris.

"Save me and I'll save you..."

Sunt niste versuri atat de frumoase. As putea sa le folosesc candva. Scrie-mi mai mult, te rog!

Astept urmatoarea scrisoare!

Cu drag, Harry Styles!"

"Dear Harry"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum