"Draga Kendall,
Nu, nu te-am luat peste picior cu partea "Esti ca ul copil mic", ador ca cineva sa ma cicaleasca. Pentru mine asta inseamna ca cineva chiar tine la mine.
Oricand iubito, as face orice pentru fetele mele. Nu stiam ca acele jurnale video inseamna atat de mult pentru tine. Am sa vorbesc cu baietii, dar nu am sa iti promit nimic. Dar sa stii ca este o idee buna, asta ne-ar apropia si mai mult de voi.
Serios? Chiar ai fost serioasa la partea aia? Kendall, iubito, draga mea, daca un baiat crede ca tu esti frumoasa inseamna ca este un nebun, un om idior sau un extraterestru. Cum poti spune ca nu esti frumoasa?
Stii ce cred eu in memomentul asta? Avand in vedere ca este 03:00 a.m.. Eu cred ca esti frumoasa Kendall, cred ca ai un corp frumos, cred ca infatisarea ta da gata orice pereche de ochi barbatesti. Bunica ta are mare dreptate, ochii si inima sunt singurele lucruri frumoase la o fata. Asta imi spune si mama "Harold, nu cauta fata perfecta pentru tine doar daca este frumoasa la exterior. Vreau sa o cauti pe cea care este frumoasa si in interior si in exterior, pentru ca mai tarziu interiorul este cel ce conteaza cu adevarat."
Hei, cine a zis ca nu te mai poti uita la desene? Eu am douazeci de ani si inca o fac. Kendall, insinuezi cumva ca sunt un copil? Daca faci asta am sa zbor pana la tine si am sa iti trag o mama de bataie. Apropo, pe unde locuiesti? Te rog sa imi spui tata, orasul, localitatea, strada si adresa. Multumesc.
Stiu ca sora mea este frumoasa, dar am nevoie ca sa spui si despre mine asta, Kendall. Aww, sunt perfect pentru tine? Te rog sa imi explici de ce, iar sora lui Louis este la fel de perfecta ca si el.
Kendall, mi-ar face mare placere sa citesc ceea ce te doare pe tine, poate te pot ajuta cu asta, am sa fiu mereu aproape de tine, chiar daca nu o sa fac asta fizic. Am sa fiu mereu aici Kendall.
Imi doresc, vreau sa stiu mai multe despre tine. Faza cu copilul mare am sa o folosesc si eu. Mersi pentru idee.
Ai grija de tine Kendall si nu uita ca te iubesc.
Cu multa dragoste, Harold Edward Styles."
CITEȘTI
"Dear Harry"
Fanfic"Te iubesc!" a scris el. *** "Asta nu o sa mearga, esti doar o simpla fana." a uitat sa mai scrie el.