Scrisoarea 11

208 23 3
                                    

"Draga Harry,



Au trecut patru zile de cand nu mi-ai mai scris. Incep sa ma ingrijozer. Apropo #NOCONTROL1DAY! Ador acest trend! ♥

Mhm, am primit o scrisoare cu un numar de telefon in care imi spunea sa il notez si sa ii trimit mesaj. Am crezut ca este al tau, dar nu are poza de profil.. Mi-ai trimis cumva numarul tau de telefon?

Te rog sa imi raspunzi, am nevoie sa stiu daca ai facut asta.

Cum te mai simti?

M-am gandit la tine tot timpul, ma jur! Ai un efect atat de mare pentru mine, nici nu stiu cum sa ma opresc in a ma gandi la tine, la ochii tai!

Iti ador noua melodie, ma face sa plang in fiecare seara. Aveam nevoie de scrisoarea ta, chiar aveam nevoie. Am gresit cu ceva?

Harry, umh, eu nici nu stiu cum sa iti spun... mi-ai spus ca nu mai repet asta, dar viata mea este atat de nasoala.

Probabil nu ti-ar pasa de chestia asta, dar eu vreau sa stii ce se intampla cu mine.

Eu, nu stiu cat mai am de trait.. am cancer.. Parintii mei mi-au spus ca analizele mele nu sunt favorabile si asta o sa mai dureze aproximativ doua luni..

Acum imi doresc sa nu imi fi raspuns la acea scrisoare, ma simt ca si cum te-as parasi.

Te rog sa nu imi mai raspunzi, vreau sa te opresti din asta. Simt ca mi se rupe inima in mii de bucati cand iti vad scrisul. Te ador Harry, dar nu iti pot face asta. Insemni atat de mult pentru mine.

Tu imi esti aer, imi esti imagine, imi esti auz, imi esti totul.. dar as vrea sa ma lasi in pace sa imi traiesc viata, cat mai este din ea.

La fel ca si plecarea lui Zayn, vreau doar sa te obisnuiesti cu asta!

Te iubesc mult Harold Edward Styles!

Eu il iubesc pe Harry, acel baiat care a aparut la auditiile XFactor, nu Harry Styles din One Direction.

Ai grija de tine Harry!


Cu multa dragoste Kendall!"

"Dear Harry"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum