26

281 37 86
                                    

≭≭≭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

≭≭≭

akış devam ediyordu.

jackson bocaladı diye zaman akmayı kesmiyor ya da bir noktada durup onu beklemiyordu.

her şey olağanında, olması gerektiği yerde ve kimi boşluktaydı.

esmer oğlanın annesine yaptığı ziyareti üzerinden neredeyse iki hafta geçmişti ve ım jaebeom' dan hiçbir ses yoktu. çocuk sanki var olmamış gibi ortalıklarda gözükmüyor, kampüse gelmiyor ve telefonlarını açmıyordu.

jackson ona her ulaşamadığı anda içine bir közün yerleşip görünmez eller tarafından ciğerlerine bastırıldığını sanıyordu.

iyi bir kötülük halindeydi.

iyiydi, çünkü ren ondaki değişimi henüz fark etmemiş ve hâlâ bir şeyleri açıklamak zorunda kaldığı evreye girmemişti.

kötüydü, çünkü jaebeom' un kaçışını elbette o geceye bağlıyor ve büyük oğlanın ondan iğrendiğini düşünüyordu.

hiçbir suçu yokken, ilk adımı o atmamış veya oğlanın dudaklarına kendi hırsla asılmamışken bu suçlayıcı baskı üstüne yapışmıştı. sosyal bilimler fakültesinin önünden her geçtiğinde karnı kasılıyor ama yine de gözleri jaebeom' u arıyordu.

döngü devam etti.

jackson neredeyse bir ay geçmişken ve gözleri büyük oğlanın fakültesinin oralarda gezinmezken, artık kestirmedeki taşlık yolu tercih etmeyip derse geç kalmayı göze alırken ve kendi fakültesindeki birçok farklı bölümden insanlarla tanışırken ciğerlerindeki közün izi silikleşmişti.

daha cesurdu.

seçimlerini iki kez düşünmeyecek kadar cesur ve kararlıydı.

ren onun bu gelişimini bir köşeden samimiyetle desteklemiş ama kendini geri çekmişti.

jackson' ın her zaman sosyal bir kelebek olan yanı onun geri adım atmasına yetecek noktadan biri ve hatta tekiydi.

ren' in tek dostu, arkadaşı, güveni jackson' dı, aynı şekilde jackson' ın da  ren- ama hep bir eklemeler olurdu esmer oğlan için. ren' in yanına birileri daima eklenirdi, ren asla tek ve en iyi olarak kalmazdı.

yetmezdi, ilgi daima orada olmalı ve jackson istediğinde ona ulaşabilmeliydi.

kötü şeyler çıkarıldığı zaman jackson' ın bir önceki ilişkisinde en' i sevgilisiydi. ilgi, şefkat ve hevesli öpücükler daima oradaydı. jackson ufak bir nazlanmayla istediklerini yaptırabiliyordu, sevgilisi birileri tarafından zehirlenmeden hemen önce jackson peri masalında gibiydi.

en değerli dostu- onun biricik rennie'siyle aynı okulda, hayatının aşkını bulmuş ve sevdiği bir alanda kendini geliştirmek üzereyken durumuna nasıl kötü diyebilirdi ki- mükemmeldi.

beauty boy.jackbeomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin