14

266 33 36
                                    

ren'in hayatta tek bir amacı vardı, nefes almak.

özgürce, nefes almak.

bir şeylerden sürekli kaçmaya çalışmamak, kaçmadığı zamanlarda kaybetmemek ve yaşamak tek hedefiydi.

ailesinin gözündeki hastalığı iyileşmiş olabilirdi. ve ren onları hiçbir zaman kendi kurdukları hayal dünyasından çıkartmak için uğraşmayacaktı. kendini biliyordu, ailesini biliyordu ve susması için bu kadarı yeterliydi.

şimdi izbe sokakta dudaklarının arasındaki dumanı sisli havaya bırakırken park jinyoung' u bekliyordu.

içinde katlanamadığı kadar büyük bir öfke vardı ve bir şekilde bunu ne yaparsa yapsın bastıramayacağının farkındaydı. bu yüzden öfkenin kaynağına gitmekte bir sakınca görmemek için düşünmeyi bırakmıştı.

hâlâ jackson planını sürdürebilirlerdi ama birazcık o şeftali götlü hayvanı kendi kaşıması gerekiyordu.

kabul etmeliydi ki çocuk baktığı zaman bir daha bakmak isteyeceği kadar yakışıklıydı. geniş göğüs kasları ve vücudunun sert kıvrımları basbas onun ideal tipi olduğunu bağırıyordu.

fakat tek bir pürüz vardı.

adam siktiğimin şerefsiziydi.

homofobikliğini dibine kadar yaşayıp dışarı da yansıtıyordu.

ren hayatının her döneminde onun gibilerle karşılaşmıştı. yok saymak zor değildi ama bir yerde bu adamın diğerlerinden daha farklı daha daha tehlikeli olduğunu hissediyordu. sıradaki hedeflerinin kendisi olması önemli değildi ama jackson için aynı şeyi söyleyemez ve endişesini yok sayamazdı. kurulan planlar veya zaafların üzerine oynamak tarzı olmasa da bir köşede ince ince düşünüp işlemekte işine gelmiyordu.

fiziksel acı seviyordu.

karşısındakini asfalta yapıştırmayı ve alttan alta ona yalvararak bakmaları tatmin ediyordu.

hele de yalvaranlar kendilerini daha üstün gören tipler oldukça durumun zevki dudaklarını kıvırtacak kadar büyük oluyordu.

düşünceleri arasında sokağın dönüşünden keskin bir tekerlek sesi duyulduğunda izmaritini yere atıp kalın botuyla ezmek üzereydi. gözlerine hücum eden yoğun far ışığıyla başını çevirdi ve park jinyoung arabadan fırlayıp üzerine atılana kadar bir kez daha oraya bakmadı.

jinyoung "orospu çocuğu!" diye gürleyerek çocuğu yakalarından tutup duvara yapıştırırken ren' in gözleri alayla ona dönmüştü.

"memnun oldum, ben de ren."

jinyoung alayla sırıtan adama daha da sinirlerek sırtını ezmek istercesine bedenini duvara sıkıştırdı ve yumruğunun birini çocuğun çenesinin soluna indirdi. ren darbeyle başı sağa savrulunca kahkaha attı. ürkütücü sokağın bir köşesinde dudağının kenarından sızan kan dişlerine bulaşsa da o, uzun saç tutamlarını gözlerinin önünden çekmiş ve sırıtarak jinyoung'un karın boşluğuna diz kapağını geçirmişti.

jinyoung geriye sendeleyip aralarında boşluk açarken tekrar küfür etmesine fırsat kalmadan burnunun üzerine yediği yumrukla yere kapaklandı. ardından kasıklarının üzerine oturan adamın yakalarından tutup başını yükseltmesini engelleyememiş ve yeni bir yumruğu da elmacık kemiğinin üstüne yemişti.

ren artık sırıtmıyordu. park jinyoung'un suratı şimdi burnundan fışkıran kanlar yüzünden tanınmaz haldeyken yakasından bir kez daha çekip onu kendine yaklaştırdı.

"park jinyoung... abinin ibne olduğunu kendi çevrenin öğrenmesini istemiyorsan bizimle uğraşmayı bırakacaksın!"

gömleğini büzüştüren yumruklarını açıp jinyoung'un  bedenini külçe gibi yere bıraktı. öfkesi tabiki de dinmemişti ama yine de çocuğun üstünden kalkarak kendini frenlemeyi zor da olsa başardı. tekrar eski köşesine çekildiğinde jinyoung' un bir süre kendini toparlamasını ve sırtını kaldırımın kenarına yaslamasını izledi. cebindeki paketi çıkarıp yeni dalını dudakları arasına kıstırırken devam etti.

"umarım," dedi yüzüne tezat keskin ses tonuyla. "bizden kastımın okuldaki tüm eşcinseller olduğunu anlamışsındır."

jinyoung ona iğrenerek bakarken umursamamış ve adamın dudaklarını boyayan kana rağmen yanına eğilmişti. üstten dolgun dudak çevresini okşayıp dumanı kanlı yüzüne üflediğinde fısıldarcasına nefesini yaralı tenine çarptı.

"aksi takdirde o sikinin bana kalkması için elimden gelen her şeyi yapar ve seni kendinden bile iğrendiririm."

≭۵

yn: bu bölümde jackbeom'u da düz yazıya ekleyecektim ama ren aşkımın havasına kapıldım bizimkileri o yüzden hemen diğer bölüme attım.
o da yarın yola çıkmış olacak👻
öpüyoruuuum

bayüğğğğğ

bayüğğğğğ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
beauty boy.jackbeomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin