5

154 6 0
                                    

Kiedy idziecie na umówione spotkanie.

Chris:
🐺Bardzo się polubiliście
🐺Poszliście coś zjeść
🐺Nie powiedział ci jeszcze o tym że jest idolem
🐺Macie dużo tematów do gadania
🐺Nie chciał pozwolić wrócić ci samej więc cie odprowadził


Minho:
🐱Jesteś bardzo podobna do Minho z zachowania więc prawie się po zabijaliście ale też naprawdę polubiliście swoje towarzystwo.
🐱Nie powiedział ci o byciu idolem ale twoja siostra i psiapsi już to wystalkowały.
🐱Okazało się ze obydwoje lubicie koty
🐱Gdy chodziliście w parku naszła cie ochota na mała bójkę i gdy przechodziłaś koło kazała żuciłaś w niego liśćmi które zerwałaś chłopak oczywiście ci oddał i tak gania liście się jak debile.
🐱Dowiedziałaś się że dziewczyna ze schroniska to jego była.
🐱Ktoś do niego zadzwonił i musiał się zbierać.

Changbin:
🐷Chłopak na ostatnią chwilę oddwołał spotkanie ale obiecał że ci to wynagrodzi i jeszcze się umowicie na spotkanie.

Han:
🐿Ubrania przyszykowały ci przyjaciółki.
🐿Dziewczyny były bardzo dumne z tego że z żula zrobiły z ciebie naprawdę fajną laskę.
A ty uzupełniasz całą stylizacje swoją piękną polską urodą.
Naprawdę lubiłaś to że się wyróżniałaś.
🐿Napisałaś szybką wiadomość do Jisunga i zamknęłaś za sobą drzwi ponieważ te dwie ciumy pewnie by o tym zapomniały i ktoś by was okradł.
🐿Nie spodziewałaś się że będziesz z chłopakiem naprawdę karmiła wiewiórki. Wsumie to urocze.
🐿Potem poszliście wy coś zjeść i myślałaś że zaraz wstaniesz i pomiziasz chłopaka po jego policzkach. Były takie słodkieeee.
Chłopak chyba zauwazył że tak na niego patrzysz i troszkę się zawstydził. Ale potem już na luzie gadaliście i prawie wyrzucili was z knajpki ale to już swoją drogą.
🐿Gdy chłopak cię odprowadził chciał ci powiedzieć że wyglądasz pięknie ale jednak coś go zatrzymało a tym czymś był przytulas od ciebie którego oczywiście odwzajemnił.

Hyunjin:
🦄Spotkałaś się z chłopakiem który "przypadkiem" zapomniał zabrać swojego psa ze sobą.
🦄Spędziliście razem naprawdę fajnie czas bo chłopak zabrał cię do kinaaa na jakiś film.
🦄Ciężko było ci się skupić na filmie gdy obok ciebie Hyunjin w tym świetle wyglądał tak zajebiscie.
🦄Nie można pominąć tego że on myslał to samo o tobie.
🦄On stresował na tym spotkaniu się bardziej od ciebie ale gdy ogarnął że jestes spoko morda poczuł się jakby znał cie już kilka lat.

Felix
🐥Pierwsze o co chłopak cie poprosił było wymazanie sobie z pamięci tego jak się poznaliście ponieważ do teraz bardzo się tego wstydzi.
🐥Powiedziałaś mu że gitara gra i ma się nie przejmować więc Felek się uśmiechnął i poszliście w miejsce gdzie chłopak chciał cie zabrać. (Ok znasz go 2dni ale dobrze mu z oczu patrzy cn?)
🐥Cała drogę przegadaliscie aż znaleźliście się w tym miejscu. (Wymysł sobie miejsce w które byś chciała żeby Felek wafelek kartofelek cie zabrał)
🐥Bawiliście się świetnie i prawie nie dostałas ePiLePsJi serca gdy usłyszałaś jego deep vois.

Seungmin:
🐧Wybraliście spacer.
🐧Po chłopaku było widać że jest spięty choć stara się tego nie pokazac
🐧W czasie spaceru zgubiłaś gdzies telefon i musieliście go szukać
🐧Nie obyło się bez narzekania chłopaka jak to zrobiłaś i że jesteś niezdarna
🐧Jesteś zdystansowaną osoba więc poprostu cie to bawiło ale podroczylas się trochę z chłopakiem i udawałaś że nie ma prawa tak do ciebie mówić i inne tam śraciatelle. Gdy mu powiedzialas że się droczysz bo by mu chyba serce wyskoczyło, strzelił lekkiego focha ale zaraz mu przeszło

I.N:
🐬Przed spotkaniem mocno biło mu serduszko ale potem już się ogarnął i normlnie z tobą rozmawiał
🐬Gdy go dotknęłaś nawet przypadkiem chłopak łapał chwilowe lagi a w środku miał niezła imprezę
🐬Bardzo mu się spodobałaś ale chciałby tylko przyjaźni
🐬Czasami nie rozumie twojego toku myśldnia ale się stara okej?
🐬Gdy wrócił do domu zaczał piszczeć jak zakochana nastolatka. Ale czemu? On chce przecież tylko przyjaźni...


I mam bardzo radosną nowinę...
Kotek się znalazł! 🤗❤🐱

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 09, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Reakcje Stray KidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz