Part 3{}Különös dolgok

43 2 0
                                    

Hello!
Mint ígértem befejezem a mai napot. Igazából nem sok dolog történt csak kettő dolog ami említésre méltó.
1. Átjött Teddy, hogy megmutassa hogyan tudom változtatníj a külsőmet így máris megváltoztattam az orrom ami inkább hasonlított egy banya orrágoz mint egy 11 éves lányéhoz. Anya rögtön szóvá is tette.
-Leila ezt véletlenül csináltad vagy direkt? Csak mert elég jól áll!
- Igazából direkt de első nap a Roxfortban majd a házam színéz fog igazodni a hajam, nézd!- és itt megmutattam neki az összes ház színét a hajamon.
-Szerintem a zöld a legjobb. De pesze a piros is gönyörű.-szállt be a beszélgetésbe apa
- Nekem a piros és a sárga teccik nagyon, DE nem akarod így hagyni? Csak mert nem alarom aht hallgatni, hogy anya cikiznek a hajam miatt, meg, hogy anya vigyetek haza szar ez a hej csak cikizni tudnak.
- Attól még, hogy te így élted meg az első napot Leila nem biztos, hogy így fogja.-védett meg apa
- Köszi apa, meg egyébként is egy Malfoy ivadék vagyok, méghozzá az utolsó. (Itt még nem is sejtettem, hogy ez bem lesz olyan jó a Roxfortban.)
2. Sikerült varázsonom!!! Úgy kezdődött, hogy forgattam a pálcámat pakolás közben és arra gondoltam bárcsak magától összepakolódna minden, mert utálok pakolni. Erre mi történik? A pálcámból ezüst fény jön ki és minden a ládámban van szépen összehajtogatva. Anya sem értette, hogy lehet ez de az biztos, hogy a pácám úgy ért engem mintha ember lenne. Ennyi lenne mára holnap még írok a beosztásról. Jó éjt!

(Remélem teccik. Én nagyon élvezem az írását.)

Az utolsó Malfoy naplójaWhere stories live. Discover now