Part 5 {} Griffendél királynője

22 2 3
                                    

Hali! Bocsi, hogy eddig nem volt rész de megptóbálok most már több részt kitenni!

Hali!
Már egy hét eltelt azóta, hogy a Roxfortban vagyok. Nem történ semmi különös azon kívül, hogy a tanárok eléggé kivételeznek amit nem értek. Ja és még az is van, hogy a Mardekárosok sokat piszkálnak azzal, hogy a Griffendél szégyene vagyok. Általában ilyenkor Van (Vanessa beceneve) szokott megnyugtatni hogy én nem a szégyene hanem a királynője vagyok. Na igen a királynő szó ma sokszor megjelent. Longbottom professzor ma gyógynövénytan után kérte, hogy maradjak ott mert beszélni szeretne velem.
-Leila Malfoy kérem maradjon itt beszélni szeretnék magával.-eléggé mert nem szokta ennyire felemelni a hangját.
-Longbottom professzor moért hívot?-kérdeztem
-Leila szeretném megkérdezni nem csinálsz-e furcsa dolgokat?-döbbenten néztem rá.
-Nem tanár úr nem tudok róla de miért kérdezi?
- Leila menj hátrébb kérlek.-én csináltam amit mondott bár nem értettem miért kell.
A következő pillanatban valami átkot küldött felém. Én előre tartottam a kezem védekezően majd abból egy poros alak, pontosabban egy férfi jött ki ami epnyelte az átkot.
-Professzor úr mi volt ez? -kérdeztem kicsit félénken.
-Leila figyelj téged nem véletlenül a Griffendélbe osztott be a süveg. A Weasleyk ősei közt ott volt Griffendél Godrik. Mint tudod ő volt a Griffendél feje vagy ha úgy tetszik királya. Griffendél elhatározta, hogy ősei közt lesz egy lány aki majd átveszi helyét és védelmezi a Griffendélt. Te vagy az a lány, te vagy Griffendél királynője, te vagy az akit Griffendél kiválasztott erre a feladatra. De Leila ez nem veszélytelen ha valaki megtudja aki átadhatja olyannak akinek nem kéne tudnija gondolok itt Voldemortra annak szörnyű vége lehet. Ha leget most egyenlőre csak a szüleidnek mond el és ha bármi gyanúsat látsz szólj, és még valami ha nem kell ne kerülj bajba.-teljesen lesokkoltam de elhittem amit mond bár azt nem értem miért is tudná meg Voldemort amikor ő már rég meghalt.
- Értem tanár úr de Vopdemort már meghalt, hogy tudna ő bámtani engem.- a professzor csak mosolygott
- Leila ezt majd ha nagyobb leszel és készen álsz rá megtudod. Most menj nehogy le késd a következő órád. -mondta majd elment.
  
                           ❤💛👸💛❤

Délután írtam egy levelet anyáéknak ami így szólt:

                  Kedves Anya és Apa!

Nagyon furcsa dolog történ ma ugyanis megtudtam, hogy Griffendél utódja vgyok és ha megtámadna magam elé tartom a kezem és Griffendél megvéd. Tök durva nem?
Ezen kívül veleem minden oké. Remélem ti is jól vagytok. Írjatok majd mit szóltok hozzá és, hogy mi van veletek.

Puszi: Leila Narcissa Malfoy❤

U.I:. Nagyon hiányoztok!!!!!

Egy iskolai bagollyal elküldtem anyáéknak a levelet majd elmentem házit írni. Most itt ülök es naplót írok ugyanis mar mindennel készen vagyok. De most megyek aludni.
Jó éjt!❤

Sziasztok! Remélem tetszik, próbáltam kicsit izgivé tenni mintha amugy nem lenne az. Hamarosan (remélem😁😁) érkezem a következő résszel!

Az utolsó Malfoy naplójaWhere stories live. Discover now