Part 6{} Vanessa vallomása

21 2 2
                                    

Hali!
Ma Vasárnap van így tudtunk beszélgetni Vannal. Egyszer csak odajött hozánk egy fiú, megölelte Vant és megkérdezte jól van-e. Miután elment rögtön rá is kérdeztem, hogy ez mi volt.

- Ő meg ki volt?-kérdeztem egy kis haraggal a hangomban
-Ja ő a bátyám Thomas. Egy évvep odősebb nálunk.
-Nem is tudtam, hogy van testvéred. Miért nem mondtad?
- Tudod Leila van még egy dolog amit nem mondtam el.-kérdőn néztem rá mert nem értettem mire akar kilyukadni- volt még egy testvérem.
- Ú még egy testvér? És őt mikor ismerhetem meg? Várj mi? Volt egy testvéred?
- Igen egy ikertesóm de meghalt. 9 éves korunkban. Delphini Voldemort lánya meg...megölte.- itt elkrzdett sírni úgyhogy megöleltem.
Közben idejött Thomas is és most már ő vígasztalta.
- Leila ugye nem azért sír mert megbántottad?
- Nem. Mesélt az ikertesójárol. Bagyon sajnálom.
- Semmi baj nem tudhattad. De mist hozol egy tábla csokit és két vizes törülközőt?
- Igen persze. Egy perc és itt vagyok.

Gyorsan megcsináltam mindent amit Thomas kért majd levittem. Vanessa addigra még mindig  nem nyugodott le. Thomas a nyakára és a homlokára rakott törcsit. A csokit meg szépen lassan tette a szájába. Van egy idő után lenyugodott és elmentünk vacsorázni. Ez sem életem napja volt de legalább megismertem másfél embert. Thomast és Joyt mint kiderült ez Van ikertestvérének a  neve. Ezért hord Joyos nyakláncot.

Hali!
Ahogy ígértem hozom az új szereplők képeit.

Thomas Erried:

Vanessa tesója. Később még több szál köti Leilahoz.

Joy Erried🖤:

Vanessa ikertestvére. Delphi miatt sajnos meghalt.🖤🖤

Delpini:

Voldemort lánya.

Joy és Van:

Csak, hogy lássátok a hasonlóságot.

Ez a rész kicsit rövid lett de legközelebb hosszabb lesz.

Az utolsó Malfoy naplójaOnde histórias criam vida. Descubra agora