Úristen el sem tudod képzelni mi történt velem. Griffendél feladatot adott nekem. De térjünk az elejére.
❤💛👸💛❤
Ez a nap is mint a többi teljesen átlagosan indult. Felkeltem, elvégeztem a reggeli rutinomat majd Vanessaval lementem reggelizni. Thomas is ott volt és Úr isten mipyen jól néz ki..... Leila be kalandozz el!! Szóval, reggeliztünk és elmentünk órákra. Sajnos még nem olyan izgik az órák főleg úgy, hogy betéve tudom az összes könyvet mert, "fojtatni kell a nagyi hagyományát drágám" (szerk. ezt nyávogós hangra képzeljétek) anya szerint, apa persze bolondnak tartja de inkább nem szól bele. Jut eszembe szeeintem még nem is mondtam, hogy találtam at éjjeli asztalomon egy Griffendéles nyakláncot mellette egy cetlivel amire az volt írva, hogy Izzani fog ha beszélni szeretnék veled. G.
Úgyhogy fölvettem és délután már izzott is...
❤💛👸💛❤Gyorsan fölszaladtam a szobámba és szerencsére Van sem volt ott. Griffendél rögtön előjött a medálomból.
- Szép napot kedves Leila. -köszöntött leplezetlen jókedvel
- Szép napot kedves Godrik. -köszöntöttem én is csak én kíváncsian
- Szerintem nem gondoltad vopna de eljött az epső feladatod......
Hogy mivaaan? Feladat? Most?
- Azért ennyire nem kell örülni... es igen Leila látom a gondolqtaidat a medál segítségével.
Najó, ez azért elég durva.
- A feladatod a következő, csald a bizalmadba, legyél vele minél jobba vagy legyetek barátok.
- Jó, de kivel?
- Thomassal. A testvérével kezdettől fogva jóban vagy és ez nagyon jó. Azért kellenek nekünk mert, Delfi él és pusztítani fog. Meg kell állítanunk mielőbb de ahoz minél több dolgot tudnunk kell róla. Egyenlőr ennyi. Thomast szerezd meg Vanessat pedig ne veszísd el. További szép napot.- mondta majd ep is tűnt. Na ezt nekem fel kell dolgoznom úgyhogy aszthiszem mára befejeztem az írást.Bocsihogy ilyen sokáig bem volt rész igyekszem bepótolni. Legyen szép napotok. Remélem tetszett ez a rész is. 💗
YOU ARE READING
Az utolsó Malfoy naplója
FanfictionA nevem Leila Narcissa Malfoy. Igen Malfoy, apa Skorpius Malfoy, Draco Malfoy fia. Anya meg Rose Granger-Weasley, Hermione Granger-Weasley és Ron Weasley lánya. Idén kezdem a Roxfortot, a naplómban a napjaimat írom le. A kitalált szereplőkön kívül...