12. Bölüm

1.4K 73 70
                                    

Gece erken yattım yayımlamayı unutmuşum, sabahta ben ne yapacaktım diyorum, şuana kadar hiçbir şey gelmedi aklıma. Diyorumki ben bir şey unuttum, biliyorum. Ama ne?! Neyse aq beynimi s2m.

***


Rusya'nın gözünden: Yunanistan mı o?!
Hani Türkiye'yi seviyordun 0r0spu ç0cuğu!
Türkiye bu it için beni sattı?
Kanıt...
KANIT LAZIM BANA!
Ama nasıl..?
Ah evet telefon!
Telefonum nerede?! Lanet şey- nerede?! UHHHHH!
Ne konuşuyorlar?!

Hah işte telefonumu buldum acele etmeliyim! Yanındakini göremiyorum, ah bekle yakınlaşmaya başladım biraz.. Umarım görmezler.

O-
O kişi-
İTALYA?!
Onlar ayrılmamış mıydı?! Yunanistan'a tokat atıp "bir daha yanıma yaklaşma!" demişti!?
VE ŞİMDİ GÖRMEMİŞ GİBİ ÖPÜŞÜYORLAR?!

FOTOĞRAF!!

Hızla telefonumun kamerasını açtım ve fotoğraflarını çektim.
Görürsün sen Yunanistan! İtalya Yunanistan'ı kucağına aldı ve aralıksız öpüşmeye devam ediyorlardı.
Fotoğrafın dışında video çekmeye başladım.
Ama artık göremiyorum biraz daha yaklaşmalıyım... Biraz daha.. biraz daha!
Sessizce ilerlerken yanlşlıkla dala bastım. "БЛЯДЬ!" (Siktir!)
Yunanistan ve İtalya beni fark etti ve buraya doğru gelmeye başladılar.

İtalya: "Tu chi sei?!" (Kimsin sen?!)

İtalya'nın sesini duyar duymaz kaçtım.

Yunanistan: "ΕΛΑ ΕΔΩ! Γαμώτο Ρώσο!" (Buraya gel! lanet Rus!)

Hızla kaçmaya başladım, hayatımda hiç bu kadar hızlı koşmamıştım. Yunanistan arkamda: "Θα σε κάνει να μετανιώσεις που γεννήθηκες!" (Seni doğduğuna pişman edeceğim!) Diye bağırdı bir yandan hâlâ beni kovalıyordu. Üstü tamamen siyah olan birine çarptım, Ahh Türkiye!!

Türkiye: "RUSYA İYİ MİSİN?!"

Rusya: "Hemen buradan gidersek daha iyi olacağım."

Türkiye: "Neden?"

Rusya: "Açıklayacak zaman yok, lütfen güven bana!"

Türkiye: "Pekâlâ... Ah bak Yunanistan! BURADAYIZ YUNANİSTAN!! HEYYY!!!"

Rusya: "TÜRKİYE NE YAPIYORSUN?!"

Türkiye: "Sorun ne?"

Rusya: "Türkiye lütfen! Lütfen!! Gidelim buradan!.. Bana artık güvenmiyor musun yoksa..?"

Türkiye: "Herkesten çok güveniyorum hemde..!"

Rusya: "Güzel. Hadi şimdi koş!"

Türkiye'yi tuttuğum gibi koştum, bir anda gözden kaybolduk, Yunanistan ve İtalya bizi bulamadı ve hâlâ arıyorlar. Türkiye gariban bilmiyor tabii Yunanistan'dan kaçtığımızı...
Her neyse Türkiye'yi alıp gizli yerime götürdüm. İçeriye yaklaşık 2 yıldır girmiyordum, Umarım pis bir şekilde bırakmamışımdır. Hadi Bismillah...

...

Kapıyı açtım ve içeri girdik, Önde Türkiye vardı. Çok uzun zamandır kimse girmediği için havalanmaya ihtiyacı vardı, hemen camları açacaktım ki, Türkiye duraksadı.

Rusya: "Sorun ne?"

Türkiye: "B-bu şey..."

Neye bakıyordu Türkiye?

Rusya: "O şey ne? Söyleyecek misin artık?! Ağaç oldum!"

Türkiye: "Almanya'yı unuttuğunu sanıyordum oysaki... Sadece ikili oynamışsın meğer ;))"

Rusya: "Neyden bahsediyorsun Bakabilir miyim?!"

Türkiye'nin yanına yaklaştım ve... Olamaz. YA ABİ NE MALIM AQ VALLA YA

Almanya'yla öpüşürken ki fotoğraflarımız... Hepsi.. hepsi burada! Birlikte banyo yaptığımız o iğrenç fotoğraf bile burada! Ve şimdi Türkiye bunu gördü... Off amk nah inanır artık!
S!ki yedim...

***

Bu kadar hadi bay bay! 🤠

-Kelime Sayısı: 410-

-Devam Edecek-

Countryhumans Turkey  "Ruskey" [Ft: Turkey (?)]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin