Texting değildir!!! AHH sadece canım sıkılınca texting yazıyorum 😭 neysee devamqe
***
"Tamam yeter! Cidden konu buraya nasıl geldi?!" dedi Türkiye. Rusya söze katıldı ve "Evet, sonunda konu ciddiye bindiyse sana bir şey göstermek istiyorum." dedi.
*Yunanistan içinden:* "Ah olamaz, bir yolunu bulup Rusya'yı sustursam iyi olacak. Yoksa Türkiye'yi bir daha asla göremem. Haklı bende olsam böyle biriyle konuşmazdım. Ahhh pişmanlık ne kadar kötü bir his! Ben kötü biri değilim Türkiye’yi sevdiğim falan da yok aslında, Kalbim İtalya'ya ait. Ama sanırım Türkiye'yi kandırmaya çalışırken ona da aşık oldum..."
Yunanistan soğuk soğuk ter dökmeye başlamıştı, Rusya bunu görünce özgüvenini tazeledi, iyice gerildi ve söze atıldı. "Yunanistan'ın seni sevdiği falan yok, sadece seni kandırmaya çalışıyor Türkiye, uyan artık! Üzülmene dayanamıyorum!" dedi.
Çin bön bön bakmaktan başka bir şey yapmıyordu. Türkiye ise ani bir şokla kala kalmıştı, Rusya'nın ona gösterdiği fotoğraflara çok dikkatli bakıyordu.
Yunanistan: "Üzgünüm.. özür dilemekten başka ne diyebilirim ki zaten..." dedi.Türkiye sadece gözlerini dikmiş ağzı hafif aralıklı bir şekilde telefonumdaki fotoğraflara bakıyordu. Üzgün olmasından istifade küplere bindiği her halinden belliydi.
Yunanistan: "Gitsem iyi olacak. Üzgünüm." dedi.
Türkiye gülmeye başladı, gözünden akan göz yaşını sildi ve sinirli bir şekilde Yunanistan'a çok güzel bir Osmanlı tokadı yapıştırmıştı. "Ben buyum, Türkiye bir şey yapamaz; 'o sineğe bile zarar veremeyecek kadar aciz' diyen 0r0$pu ç0cukları... Neler yapabileceğimi bilmiyorsunuz. BIKTIM ARTIK! Kibar olmak istemiyorum! Beni sevmek zorunda değilsiniz, sevmeyinde zaten! Şu hayatta kime güvendiysem o benim sırtımdan bıçakladı! Ben düşmanından değil, Yardım ettiğimden korkuyorum artık! Bıktım... Gücüm kalmadı! Anlıyor musunuz?! Hiçbiriniz umrumda değilsiniz artık. Ailemden ve benden uzak durun yeter bana..! Umarım açıklayıcı olmuştur." dedi ve ayakkabılarını giymek için kapıya yöneldi.
Yunanistan diyecek bir şey bulamıyor, bununlada kalmıyor hâlâ yediği tokatın etkisini atlatamıyordu.
Rusya, Türkiye'nin kapıya doğru gittiğini görür görmez kapıya doğru koştu, "Türkiye bekle!" dedi. Türkiye umursamaz bir tavırla sağ ayakkabısını aldı ve ayağına geçirdi, Yunanistan hâlâ yanağını tutmuş, ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Çin ise sadece ne olacağını merak ediyor, hiçbir şey demeden onları izliyordu.
Türkiye ayakkabısını bağlarken Rusya onu kollarının yüksekliğine kadar kaldırdı ellerini kafasının üstünden geçirdi; tek eliyle Türkiye'nin iki elini de tutuyordu, diğer eliylede Türkiye'nin sağ ayağını kaldırmıştı. Türkiye ve Rusya göz göze gelmişlerdi, Yüzleri fazla yakındı ve "Hayatının geri kalanını benimle birlikte geçirir misin? Çünkü kalbimi çaldın, aslında hırsızlardan hoşlanmam ama seni her şeyden çok seviyorum; seni aklımdan çıkartmıyor hatta rüyalarımda bile beni yalnız bırakmıyorsun. Eğer istemezsen anlarım... " dedi Rusya.
Türkiye, kırmızı cildinin bile saklayamayacağı kadar kızarmıştı. "B-ben.. bunu yapabileceğimden emin miyim bilmiyorum..."
"Hayatımda senin kadar kimseye güvenmedim Türkiye." dedi Rusya.
Türkiye kafasını onaylarcasına salladı, Bu 'evet' anlamına geliyordu.
Rusya hiç vakit kaybetmeden Türkiye'yi iyice kendine yaklaştırdı ve öptü artık aralarında mesafe yoktu, Çin ve Yunanistan ise onları izliyordu.
"Senin için en doğrusu bu olacaktır ;) Umarım hep mutlu olursunuz" dedi Yunanistan ve kapıya doğru yöneldi, çıktı; yavaşça gözden kayboldu. Çin de onları yalnız bırakması gerektiğini düşündü ve "sizin adınıza mutluyum, umarım Türkiye'yi de beni üzdüğün gibi üzmezsin Rusya." dedi ve o da bir anda yok oldu.
Türkiye ve Rusya hâlâ öpüşüyorlar hatta Rusya Türkiye'nin ayağını tuttuğu elini sola doğru hareket ettirince, dışarının kapısı ağzına kadar açık olduğu ve kapının önünde öpüştükleri için orada olan bir kaç kişi çaktırmadan onları izliyordu. O sırada Ukrayna ve Belçika oradan geçiyordu, Rusya'nın hızlı zamanlarıydı ve sonu kötü biteceği çok bariz olduğu için Ukrayna seslendi "HEYYY OYUN ÇOKTAN BİTTİ NE YAPIYORSUNUZ??" dedi, aslında birlikte olmalarını istiyordu fakat Rusya Türkiye'yi her an becerebilecekmiş gibi öpüştüğü için en azından kimse yokken olmasının daha doğru olacağını düşündü, Belçika katıldı "SANA RUSYA GİBİ BİRİNİ BULMA DEMİŞTİM TATLIM! SENSE GİDİP DİREKT RUSYA'YI MI SEÇTİN?" dedi. Türkiye ve Rusya sonunda dudaklarını ayırmışlardı, ikiside nefessiz kalmıştı. Hâlâ gözlerini birbirinden ayıramıyorlardı. Rusya, Türkiye'nin ellerini bıraktı ve az önce hiç bir şey yaşanmamış gibi Ukrayna ve Belçika'ya selam verdiler.***
😜🙌
ABİİİİ BÖLÜMÜ YAZARKEN NE YAŞADIM BİLMİYORUM! AĞİQLDFMAİDÖF
-Kelime sayısı: 629!-
-Devam Edecek-
Bayyy!! 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans Turkey "Ruskey" [Ft: Turkey (?)]
ספרות נוערSmut yok ❌ B x B ✔️ B x G ✔️ ACEMİ KİTAPTIR İLK KİTABIM! 😕 Hiç bir ülkeye; Irkçılık, Saygısızlık, Küçümseme vb. gibi eylemlerde bulunulmamıştır. Arkadaşlar pek sevmedim ona göre söyliyim baştan ACEMİ VE CRINGE JAJAJSJSJSJ... ⚠️UYARI: "Eğlenmek için...