Final bölümü atmış olabilmek için yazıyorum şimdi.
Rusya: "Türkiye sakin ol lütfen, sorun nedir?"
Türkiye: "Ben sizinle eğelenirken küçük Kıbrısım ve Azerimi unuttum... Ben iyi bir baba değilim, Yunanistan haklıydı... En baştan Kıbrıs'ı ona vermeliydim.."
Azerbaycan: "A-abi? (Ağabey olduğunu biliyorum ama sevmediğim için böyle yazdım**)"
Türkiye: "A-AZER!? SEN NASIL?-"
K. Kıbrıs: "Bende buradayım baba!!"
*Türkiye koşar ve Kıbrısla Azer'e sarılır.*
*Ağlıyorlar*Türkiye onlara sarılırken fark etmişti ki Yunanistan ona bakıyordu ve yüzünde küçük bir tebessüm vardı.
Türkiye olanları şimdi çözmüştü.
Türkiye onlardan ayrıldıktan sonra kalktı ve Yunanistan'a sıkı sıkı sarıldı. Yunanistan şoktaydı, hiç beklemiyordu.Sessizce:
Türkiye: "Teşekkürler Yunan. Sana bu yaptığın iyiliği ödeyemem belki bu yüzden affola lakin istediğin bir şey varsa ne olursa olsun yapmaya hazırım!"Yunanistan: "Senden böyle bir şey istemeyeceğimi biliyorsun. Sonuçta bende onun babasıyım değil mi? Ahaha, Rusya seni arıyor yanına gitsen iyi olur; merak etmesin seni.
Türkiye: "Gerçekten çok teşekkür ederim... Pekâlâ gidiyorum."
Yunanistan gülümser ve:
"Hadi hadi git seni bekliyor!"
Yunan, dolan gözlerini sildi ve Türkiye'yi izlemeye devam etti.Kuzey Kıbrıs asla anlaşamadığı fakat çok uzun zamandır görüşmediği için çok özlediği kardeşi; Güney Kıbrıs ile konuşuyor, oyun oynuyordu.
Türkiye; Azerbaycan ve Rusya'nın yanına gitti, Azerbaycan sanki bir şey söylemek istemiyordu fakat söylemiyordu, yerinde kıvranmakla yetiniyordu.
Türkiye: "Azer sorun nedir?"
Azerbaycan: "H-hiçbir şey a-abi!"
Rusya: "Benim söylememi ister misin Azer? AHAHAHAHWŞŞDWİ"
Türkiye: "Siz ne boklar çeviriyorsunuz yine aq?! Söyleyin çabuk!"
Rusya: "Pekâlâ... Azerbaycan E-"
Azerbaycan: "ERMENİSTANLA ÇIKIYORUZ! *İçinden: hassktr söyledim-..."
Rusya: "AHAHWJEĞĞXÜWLDLCĞWİDLCĞSĞELFPXĞSLFOCĞWĞDOFŞFKD İŞİCEM AMK DĞAĞDKFKDPWĞFLDPWĞ TÜRKİYE SENİ SİKİCEK AHAHSHSHĞAĞFPCP.."
Gerçektende Türkiye sikicek gibi bakıyordu...
Azerbaycan soğuk soğuk terliyor bi yandanda abisi onu s*kmesin diye dua ediyordu çünkü Türkiye çok sinirli bakıyordu, Azer; Türkiye'yle göz göze gelir gelmez kafasını yere eğdi ve gözlerini yumdu.Türkiye: "Demek çıkıyorsunuz hm?"
(*Sinir krizi geçiriyor*) mal mal gözünü büküyo şuan, AHA AZER ALTINA SIÇTI ĞWĞFLPXAĞĞFFOWĞLCRusya: "E sende benimle çıkıyorsun Azer bir şey diyor mu? Aaa sana ne? =_="
Türkiye: "Sen karışma lan it!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans Turkey "Ruskey" [Ft: Turkey (?)]
Teen FictionSmut yok ❌ B x B ✔️ B x G ✔️ ACEMİ KİTAPTIR İLK KİTABIM! 😕 Hiç bir ülkeye; Irkçılık, Saygısızlık, Küçümseme vb. gibi eylemlerde bulunulmamıştır. Arkadaşlar pek sevmedim ona göre söyliyim baştan ACEMİ VE CRINGE JAJAJSJSJSJ... ⚠️UYARI: "Eğlenmek için...