13. Bölüm

1.4K 72 93
                                    

Ayyy ben o kadar mükemmel bir insanım ki orta okullu varsa bilmiyorum tabii ama galiba onların da dün bitti okulları, onlara sürpriz olarak yb yazıyorummm. (Ego sıçıyorum şuan amk) Neyseee alın bakalım- ☹️💥

***

Rusya'nın gözünden: "Türkiye! Açıklayacağım lütfen dinle..."

Türkiye: "Neyi açıklayacaksın? Beni kullandığını mı? Sana aşık olduğumu bildiğin halde hemde!"

Rusya: "Türkiye hayır bak... Ah dur. Bekle NE!?"

Türkiye: "Bilmiyormuş gibi davranman komik. :) birde daha ilk kez duymuş gibi bakman iki katı komik!
Komedyen mi olsan acaba ya?
Yakışır sana."

Rusya: "Türkiye lütfen... Dinler misin? Yemin ederim düşündüğün gibi bir şey değil!"

Türkiye: "Dinlemememin nedeni Almanya değil. Biliyor musun?"

Rusya: "Peki o halde ne? Bak gerçekten seni çok seviyorum!"

Türkiye: "Sana eski Türkiye olmadığımı, artık her dediğine inanmadığımı; bildiğini sanıyordum."

Rusya: "Ne demek istiyorsun?"

Türkiye: "Yani sana diyorum ki... Çinle çıktığınızı biliyorum. AMA KOMİK OLAN SENİN ÇİFTE OYNUYOR OLMAN!"

Rusya: "Çinle çıkmıyoruz!"

Türkiye: "Ahh öyle mi dersin?"



'...'

*Çin odaya silah ile katıldı*

Çin: "Türkiye ile beni aldattın mı yani Hahah!"

Rusya: "SENİNLE AYRILDIK!"

Çin: "Bu kadar hızlı mı unuttun beni yoksa Türkiye'yi sadece yaralarına merhem olsun diye mi kullanıyorsun?"


Türkiye: "NE DİYORSUN LAN SEN?!"

Çin: "Üzgünüm ama bu konuda ne düşündüğün umrumda değil Türkiye Cumhuriyeti."

Rusya: "Pekâlâ konuşabilir miyim artık lütfen!?"

Türkiye & Çin: "HAYIR."

Rusya: 🤦🏻

Rusya: "Pekii o zaman içeri geçip Kavganıza devam eder misiniz? Kapıda bağırıp çağırarak bir çözüm yolu bulamazsınız! Ayrıca Yunanistan'ın bizi bulmasını istemiyorum, bu yüzden sessiz olun."

Çin: "Oh be Rusya bey ayağınıza da masaj yapalım mı?"

Türkiye: "Küçümsediğin bir ülkenin laflarını çalmak bir tek sana yakışır Çin 🥰"

Çin: "Türkiye Cumhuriyeti kes şunu!"

Türkiye: "Bana tam ismimle hitap edebileceğinizi söylediğimi hatırlamıyorum bay 'Çin'."

Rusya: "Lütfen artık içeri geçin!"

Türkiye: "Kes sessini seninle sonra görüşeceğiz ama önce ah bak Yunanistan. O da tam zamanında burada oldu şansa bak :)) HEY YUNANİSTAN! Buradayımm!

Türkiye yine: "Zaten Çin ile çıkıyorken benim Yunanistan ile çıkmamamı isteyen sizdiniz Bay Rusya lakin şimdi de gelmiş Çin ile kavga etmeden sorunu çözmemizi bekliyorsunuz fakat imkansız değil mi yani sizcede?"

Rusya: "Bu kadar resmi konuşma Rakımm, lütfen!.. Sadece sinirlenince böyle oluyorsun yapma be boncuğum.."

Yunanistan: "Şimdi senin ananı laciverte boyadım lanet Rus!"

Çin: "你好希臘先生" (Merhaba bay Yunanistan)

Yunanistan: "Bu çin çan çon niye burada amk çocukları?!"

Çin: "ÇİN ÇAN ÇON NE AMK?!"

Rusya: "Lan siz nerden Türkçe küfür öğrendiniz aq?"

Türkiye: "Dedi ve yine Türkçe küfür etti. MAL AQ"




***

Baya eğlendim bu sefer 🙂 tatiliniz güzel geçer umarım! Daha sık bölüm gelecek ki zaten bu kitap finale yakın. Neyseee byy!!

-Kelime sayısı: 417!- 💞

-DEVAM EDECEK!-

Countryhumans Turkey  "Ruskey" [Ft: Turkey (?)]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin