Aku tak tahu ingin membuat ape.Nak jalan-jalan nanti takut terjumpa Taehyung takpun Jungkook.Aku serik mahu berjumpa mereka.Berterima kasih pada Yoongi kerana memutar waktu tadi jika tidak tubuhku pasti sudah diratah oleh lelaki itu.
Aku hanya duduk diruangan utama dimane ada fireplace disitu yang atasnya gambar ketujuh jejaka itu.Satu persatu wajah didalam gambar tersebut aku amati.Nak kata kalau tak datang kesini agak malang sebab tak bertemu mereka yang menawan hati ini tapi lebih malang kerana mereka bukanlah manusia.
Jadi mereka semuanya kacukan ahli sihir dan syaitan penghisap darah?
Syaitan penghisap darah itu bukankah sama dengan vampire?macam yang si tikus katakan.Aku bingung memikirkan hal tersebut.Aku melihat segenap ruang utama.Hanya ada aku saje.Aku tak pasti mereka berada dimane tapi yang pasti Jungkook di tingkat atas sekali dan aku tak mahu kesana.
Aku bangkit dari duduk dan ingin menaiki anak tangga yang sering lelaki-lelaki itu gunakan.Tangga kamarku bertentangan dengan tangga mereka.Aku mengeluh halus apabila langkahku terhenti pada pertengahan anak tangga.Lelah weyh!anak tangga bukannya sikit.Istana bukannya ada lif.
Puff!
Aku terkedu melihat si merah jambu kini aku duduki.Aku tersenyum riang "Yeay!jomm" kataku dan si merah jambu pun membawaku naik dan aku cuba sedaya mungkin menggunakan minda untuk mengawalnya.Lebih kepada berkata-kata padanya.
diruang atas terdapat buku-buku tidak seperti dirunag utama hanya ada dua rak besar untuk ba han bacaan.Aku kagum melihat ruangan ini.Aku tidak tahu mahu mulakan bagaimana tetapi keajaiban hari ini membuatkan aku sangat terpaku.Dimana keadaan istana yang dalamnya suram menjadi sedikit cerah.
Walaupun pemilik-pemilik didalamnya masih suram.Aku merenung pintu yang berada dihujung.Pintu apekah itu?Aku mula melangkah mendekatinya dan tatkala jemariku ingin menolak pintu tersebut ianya terbuka sendiri dari dalam.Aku meneguk liur tatkala melihat susuk tubuh Namjoon yang hanya menggenakan tshirt putih itu.
Sebentar.Katanya fashion zaman aku tiada disini.Jadi ape yang dia kenakan itu?bukankah itu tight jeans berjenama dan tshirt berjenama juga?Dasar penipu.
"Tsk,dah berapa lama kau disini masih tak tahu siapa aku dan yang lain?" Namjoon tertawa sinis seraya meletakkan bukunya pada rak di luar kamarnya.Jadi ini kamar tidur Namjoon."S-saya tahulah" ujarku apabila dia merenungku.Gaya rambutnya yang bewarna ungu itu membuatkan aku berkerut.
"Kami disini boleh bua segalanya dan minta segalanya jika nak" ujar Namjoon lalu entah angin datang dari mane menolak aku kuat mendekati Namjoon.Aku mengundur dengan segera agar masih ada jarak antara aku dan lelaki ini."Teh?" dia menyoal dingin apabila satu cawan teh terbang dihadapanku.
Aku hanya tersenyum manis lalu menikmati sedikit minuman itu dan meletakkannya semula.Aku melihat kearah satu sudut didalam kamar yang luas ini dan mata aku tertacap pada satu sudut dimana terdapar beberapa ukiran kayu.Aku mendekati sudut itu.Jemariku menyentuh kayu yang sudah diukir itu.
"Cantik..awak ke yang ukir?" soalku ingin tahu.Mataku tidak berdalih dari melihat ukiran itu."Ya" aku tersentak apabila menyedari suara Namjoon benar-benae ditelingaku.Aku menoleh dan tika ini wajah kami sangat dekat.Nafas aku sudah tidak teratur melihat lelaki ahli sihir syaitan penghisap darah ini.
"krvopija(kervopiya) witch" Ujar Namjoon.Aku berkerut.Dia meneliti wajahku dari dahiku hinggalah ke bibir "Ringkas untuk kami semua" ujarnya dengan senyuman menyeringai apabila matanya tidak henti melihat bibirku.Aku segers mundur kebelakang."Ouh,okay saya pergi dulu" aku meminta diri dan tatkala aku tiba di pintu tiba-tiba ianya tertutup sendiri.Aku meneguk liur.
Aku perlahan-lahan menoleh kebelakang dan tika ini wajah Namjoon sudah tiada jarak dengan wajahku. Nafasnya aku dapat rasakan dibibirku."A-ape a-awak buat n-ni?" aku menyoal.Hati aku sudah tidak mampu menahan perasaan ini.Dia sangat menggoda dengan tubuh sasanya itu "Kisahkah kau jika sedikit saja sentuhan?" ujar Namjoon dan aku kaku apabila tangannya erat memeluk pinggangku.Refleks kedua tanganku diatas dadanya.Nak kata halang tidak tapu relakan pun tidak.
"N-Namjoon–" aku mengeluh tatkala dia bermain nafasnya dileherku.Aku cuba menolak tubuhnya tetapi aku tidak berdaya.Tubuhku lemah longlai didakapannya.Apakah aku menyesal?aku tidak pasti.
"Cuma sedikit saja,sayangku" bisiknya dan tika itu aku dapat rasakan dua taring membenam dileherku.Aku megenggam kuat bahu Namjoon menahan sakit.====
"Sialan kau Namjoon!" Taehyung tiba didalan kamar Namjoon dengan matanya yang menghijau.Dapat dilihat api mengelilingi tubuhnya.Nafasnya turun naik melihat Namjoon yang sedang hampir dengan leher Pearl.Namjoon menghentikan kelakuannya yang baru saja dipermulaan itu.Dia menghadap Taehyung.
"Kau marah kerana dia tolak kau?" soal Namjoon setelah memetik jarinya dan tika itu tubuh Pearl yang tidak sedarkan diri terapung diawangan.Taehyung cuba menenangkan dirinya tetapi gagal."Tch!Jika aku tak dapar sepertimana Seokjin katakan bermaksud tiada sesiapa akan dapat juga" ujar Taehyung dengan sinisnya.Sebelah tangannya sudah dikumpulan bebola api hijau mudanya.Namjoon tersenyum sinis.Dia mengalihkan Pearl agar berbaring diatas sofa.
"Sudahlah Taehyung,selagi Seokji tidak membuat keputusan dia tidal boleh kita apa-apakan" ujar Namjoon seraya beransur kearah rak bukunya. Taehyung tidak dapat mengawal amarahnya dan terus menembak tepat kearah buku-buku Namjoon hingga menyebabkan terbakar.Namjoon mengenggan penumbuknya."Kau boleh sentuh aku tapi bukan buku-buku tu!" marah Namjoon pula.Api-api bewarna biru tua mengelilingi tubunya.Matanya juga mula berubah.
"Apa kau tidak sedar buku-buku tu yang buatkan kau menjadi makim bodoh?" sindir Taehyung dan terus Namjoon menyerang dengan kuasanya.Habis segala didalam kamar itu bersepah."Kau tiada kaitan dengan aku!" sofa bewarna merah diangkat tinggi Namjoon dan tika objek itu ingin terbang kearah Taehyung sekelip mata semuanya berhenti.
"Korang dah gila?" Suara Yoongi memecah sunyi.Dia melihat sekeliling laku tubuh Pearl yang tidsk menyedarkan diri itu dilirik seketika.Dia memandang Namjoon dan Taehyung silih ganti "Ingat Namjoon, taman istimewa kau juga aku boleh musnah dalam sekelip mata saja." Ujar Taehyung dan terus beredar.
Namjoon menarik nafasnya dan duduk dibirai katil.
"Kau abaikan Taehyung,dia dan Jungkook tiada beza" ujar Yoongi sebelum menghilangkan Pearl dari kamar itu."Nak aku bantu?" soal Yoongi dan Namjoon menggelengkan kepala.Yoongi tidak membantah lalu dia beredar dari situ.
YOU ARE READING
ILLEGIRL||BTS||
FantasySenyuman dia yang membuatkan makhluk-makhluk itu tidak dapat bertindak kejam terhadapnya tetapi ingin memilikinya. ||SHORT STORYLINE|| ||TYPO DITECTED|| Genre;Fantasy,Dark romance[No Conflict]