"Lepaskam aku!" aki meronta tubuh tatkala kedua pergelangan tanganku digenggam erat manusia kerparat ini.Dia juga tidak kalah melawanku "Diamlah kau perempuam!" berangnya tetapi aku masih lagi meronta minta dilepas.
Orang-orang di kawasan perumahan ini memang takkan anggap aku dalam bahaya kerana jantan sial ini sudaj mencuci otak mereka.Aku juga tidaklah baik mana jika dilihat tetapi aku bukanlah manusia tempat lelaki ini melempiaskan nafsunya
"T-tolongg!!!" aku menjerit sekuat hatiku tetapi apa yang aku terima hanyalah satu tamparan yang kuat diwajahku.Airmataku mengalir deras sambil tatkala skirt sekolahku ditarik keatas.
Setiap kali aku menolak satu tamparan hinggap diwajahku.Aki akhirnya terkulai dan membiarkan lelaki durjana ini membuat sesuka hati.Esak tangisku tidak diendahkannya langsung.Peritnya hidup sebagai
wanita yang lemah.Aku tidak mamli berlawan.Zzas!
Aku terkedu dan nafasku menjadi tidak teratur apabila
kepala lelaki sial ini tertanggal dari badannya.Darah memercik diseluruh tempat.Aku menarik diriku memeluk lutu kedinding.Jantungku berdegup laju.Aku mengangkat wajahku dan kelihatan seorang lelaki dihadapanku dengan jubah hitam menutup kepala serta wajahnya."Jika iti takdir,kai tidak boleh melewatinya"
Aku membuka mataku dengan besar san terbangun dari baring secara mengejut.Nafasku turun naik.Itu semua hanya mimpi tetapi seakan benar terjadi padaku.Aku mengurut dadaku lalu turun dari katil.
Aku duduk memeluk lutut di tepi dinding. Mengenangkan apa yang dikataka mereka bertujuh tadi.Apa ini sudah takdirku?takdir yang mengarut.Langsung tidak masuk akal.Apa mereka dapat membaca fikiran ku lgi apabila aku menjadi seperti mereka?
Boleh ke aku percaya?.
Manalah tahu,ini satu helah.Mereka memperdayaku untuk membunuhku dan jadikan santapan mereka.Mereka syaitan,boleh ke aku percaya?Sedangkan didunia manusia aku tiada siapa pun percaya.
Aku bangkit dari dudukku.Lama aku cuba membuat keputusan tetapi aku masihbtiada jawapan.Jika keluar tapi mati,lebih baik cuba hidup saja disini tapi kalau hidup disini sebagai manusia aku mana mungkin selamat.Aku harus menjadi seperti mereka.Didunia ini hanya akan ada aku saja sebagai si betina syaitan.
"Ya,dan memudahkan kerja kita kelak" suara garau Taehyung yang berada dibalkoni kamarku membuatkan aku tersentak sedikit "Apa maksud awak?" aku menyoal dan dengan berani cuba mendekatinya yang sedang duduk diatas penghadang balkoni.Dia melirik kearahku seketika "Sumber makana disini setiap hari hampir sama,aku naik muak sesekali nak juga rasa daging spesis lain" aku terkedu dan melangkah kebelakang sedikit.
"Jangan risau,bila kau dah jadi syaitan betina yang cantik di dunia BST semua hidupan akan tunduk pada kau" ujar Taehyung.Dia kini melangkah mendekatiku. Oh tidak jantung jangan begitu."Hurm,hidupan disini memandang kau sebagai ratu mereka.Itu kelebihan kau" ujar Taehyung lagi.Aku merenung keluar balkoni dimana terlihat hidupan semula jadi disitu.
"Dan?m-macam mane saya akan memudahka kerja kita?" soalku lagi.Taehyung tersenyum sinis."Kau dapat membuat hidupan baru,spesis baru dan itulah sumber makanan kita sayang" ujar Taehyung dengan senyumannya.Aku menjadi cair sejujurnya "Kau juga akan ada seperti yang kami ada" dan tiba-tiba satu sayap keluar dari bahagian belakang lelaki dihadapanku.Aku mengamati sayapnya.Sangat indah.
"Sentuhlah jika kau mahu" ujar Taehyung dan tika itu aku tidak sedari jika aku sudah rapat dengan tubuhnya untuk menyentuh sayapnya.Bulu-buku bewarna hitam bersulam merah ini sangat lembut dan bersinar. Senyuman dibibirku terukir."Kau sukakannya kan?" bisikan suara Taehyung yang sensual ditelingaku membuatku hanyut.Sisi pinggangku disentuhnya perlahan."S-suka" gumamku dan tatkala ini dapat aku rasakan.Bibir Taehyung sudah mendarat di leherku beberapa kali.
"Wangian kau sangat memikat si syaitan ini wahai mutiara" Aku mengenggam erat kemeja putih Taehyung."S-saya nak jumpa Hoseok" aku cuba untuk tidak terus hanyut.Aku perku berjumpa lelaki itu "Bagi aku sedikit masa,aku akan bawa kau kepada dia" ujar Taehyung dan akhirnya aku hanya membiarkan lelaki ini.
====
"Kau dah membuat kata putus?" Hoseok menyoalku.Ak kini berada didalam kamarnya bersama Taehyung.Dia yang membawaku ke sini."S-saya tak pasti lagi" ujarku dan Hoseok menoleh melihatku yang hanya berdiri kaku disini."Aku tahu kau tak mudah percayakan sesiapa inikan pula syaitan seperti kami" aku hanya menunduk mendengar kata-kata Hoseok.
"Kau boleh percaya pada rantai itu,rantai itu yang bawa kau ke sini" Aku mengenggam erat rantai dileherku.Apa patut aku mempercayainya? "Rantai itu hanya boleh masuk,tapi tak boleh keluarkan kau" Taehyung berkata dingin melihatku "Apa yang boleh buatkan saya percaya bahawa saya dah tiada kepentingan didunia manusia?" soalku memandang Hoseok dengan wajah yang sayu.
Dan sejurus itu Hoseok memantulkan sesuatu cahaya pada rantai dileherku lalu pantulan dari rantaiku mengeluarkan satu tayangan.Aku terkedu.Ianya di dunia manusia.Kelihatan semua sedang mengerumi rumahku.Polis dan ambulans juga berada disitu.
"Aku dah agak,anak sialan dia tu memang gila!Kesian mendiang penat-penat dia besarkan si gila tu akhirnya mati ditangan anak sendiri" Seorang makcik yang bersahabatan baik dengan bapa tiriku menghinaku sesuka hatinya.Aku menunduk apabila dituduh begitu "Anak tu memang tak kenang budi langsung,kalaulah ibu dia hidup lagi mesti dah tak mengaku anak" ujar seorang makcik lagi.Aku mengangkat wajahku.
"Suspek berjaya melarikan diri selepas menikan baoa tirinya sendiri.Orang ramai percaya bahawa suspek mempunyai masalah mental"
"Tipu!!!!" aku meraung dan terduduk.Airmataku deras keluar menbasahi wajah."Kenapa semua ni terjadi dekat saya?!" aku tidak dapat menerima hakikat.Aku mecampakkan rantai keatas lantai dan ia masih menayangkan satu lagi tayanga.Aku melihat dengan esakkan kecilku "Li-Lisa" wajah sahabatku terlihat sedang bergembira dengan rakan-rakannya.
"Eh Lisa,si Pearl tu memang gila ke?" seorang pelajar kelas menyoal.Lisa tersenyum sinis dan mengangguk membuatkan aku tidak percaya "Kau orang nak tahu,aku hanya gunakan dia saja.Dia bukan sesiaoa pada aku" Hati aki terus berkecai apabila mendengar kata-kata Lisa.Tanyangan dihentikan.Hoseok mula mendekatiku.
"Mutiara,hidup kau disana sudah tiada guna.Kami akan jaga kau disini" Aku mengangkat wajah melihat Hoseok.Jemarinya mengusap airmataku yang tersisa.
Apa benar keputusan ku kelak?
YOU ARE READING
ILLEGIRL||BTS||
FantasySenyuman dia yang membuatkan makhluk-makhluk itu tidak dapat bertindak kejam terhadapnya tetapi ingin memilikinya. ||SHORT STORYLINE|| ||TYPO DITECTED|| Genre;Fantasy,Dark romance[No Conflict]