Ufuk
Ne yapacağımı bilmiyordum ama o an yapacağım en saçma şeyi yaptım.Ender'i hafifçe ittim ve kaçtım.Evet KAÇTIM.Ender büyük ihtimalle arkamdan bakakalmıştı.Ama o kadar yakın durmamıza daha fazla dayanamazdım.Aramızda 1 santimetre varken aklımdan sadece onu öpmek geçiyordu.Ama neden? Nefret ettiğim eski arkadaşımı neden öpmek istemiştim?Ağlayarak oradan uzaklaştığımda bi' duvarın dibine çöktüm.Ağlamam daha da şiddetliydi artık.Demin yaşanan hiçbir şeye anlam veremiyordum.Ve onu öpme fikri hala aklımdan çıkmamıştı.
Ender
Ufuk beni itip kaçtığında arkasından bakakaldım.Ufuk'u çok üzmüştüm.Onu hayal kırıklığına uğratmıştım.Ama onu gerçekten aramıştım hem de yıllarca.Ama o bana inanmamıştı.Ona o kadar yakınken nefesini hissederken bir o kadar da uzaktım.Aramızdaki duvarlar onun dudaklarına değsem yıkılacak gibi hissettirmişti o an.Ama neden?Çok özlediğim eski arkadaşımı neden öpmek istemiştim?
Ufuk gidince ben de daha fazla orada durmadım.Bir tekel bulup birkaç şişe bira alıp Kordon'a indim.Kayalıklarda denize karşı kaç şişe bitirdim kim bilir.Ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı olmuştu.Ufuk'tan sadece beni anlamasını istemiştim. Eskisi gibi olalım istemiştim ama o gitmişti.Galiba şimdi ödeştik.~~~
Yurda giderken başım döndüğü için sendeliyordum.O sırada telefonum çaldı. Ufuk mu diye düşünüp sevinecekken bende onun numarasının bile olmadığını hatırladım.Arayan Sarp'tı.
Sarp:Alo Ender
"Efendiii-iim"
Sarp:Ender sen iyi misin?Sesin niye öyle geliyor?
"Bilmem, seesim nas-nasıl?"
Sarp:Sen sarhoş musun?
"Yo yo aslaa"
Sarp:Neredesin sen?
"Deni-iiz var, çimeeenler vaar."
Sarp:Kordonda mısın?
"Orda mıyıım bakayıım."
Sarp:Sakın oradan ayrılma.Ben geliyorum.
Sarp
Ender'i yarınki sınav için aradığımda sarhoştu.Nerede olduğunu öğrenip aceleyle yanına gittim.Erman'a da haber verdim.Benden 10 dakika sonra o da gelmişti.Ender karşıda kayalıklarda oturuyordu.
"Ender!"
Erman:ENDER!
"Beeen Ender."
Elindeki boş şişeyle kendini işaret ediyordu.Erman'la birlikle onu kaldırdık.Beraber yürümeye başladık.
Erman:Sarp bir taksi çağırsana.
"Tamam çağırıyorum."
Durağı arayıp bir taksi istedim.Taksi 5 dakika sonra gelmişti.Erman'la Ender arkaya ben de şoförün yanına oturmuştum.Sonunda yurda gelmiştik.
Erman:Saat 22.30 almazlar içeri.Şansımızı sikeyim.
Şoför:İnecek misiniz gençler?
Sarp:Yok abi devam et.
Erman Ender'i kendi evine götürmüştü.Ben de kendi evime gittim.
Erman
Ender'i benim evime getirdiğimde annemden kahve yapmasını istedim.Kahveyi içtikten sonra ayılmıştı.
Ender:Başım çok fena ağrıyo amk.
"O kadar içersen ağrır tabi.Ne oldu da o kadar içtin sen?"
Ender:Boş ver önemli bir şey değil.
"Önemli olmadığı için mi bu haldesin?"
Ender:Ufuk'la konuştum.Daha doğrusu tartıştık.Saçma sapan şeyler.
"Anladım.Neyse sen benim yatağımda yat ben koltukta yatayım.İyi geceler."
Ender:İyi geceler.
Ufuk
Sabah uyandığımda hiç keyfim yoktu.Dünki konuşmanın etkisinden çıkamamıştım.Kahvaltıda sessiz sessiz oturup hiçbir şey yememiştim.Hiç okula gitmek istemiyordum.Ender'i görmek istemiyordum.Ama içimdeki bir dürtü de onu görmezsen öpemezsin diyordu. Onu susturup okula gittim.Ender her zamanki yerinde yanında Erman'la oturuyordu.Geldiğimi fark etse bile bana bakmadı.Zaten benden birkaç dakika sonra matematik öğretmeni girdi.Sıkıcı birkaç dersin sonrasında nihayet öğle arası gelmişti. Kulaklığımı takacağım sırada Fatih ve Samet yanıma geldi.
Fatih:Naber lan?
"İyi."
Samet:Bu mu senin iyi halin?Üstünden tır geçmiş gibi.
"Gece iyi uyuyamadım ondandır."
Fatih:Yani berbat falan da hissetmiyorsun sen.
"İyiyim dedim ya Fatih."
Fatih:Tamam gel kantine iniyoruz.
"Siz gidin ben aç değilim."
Samet:Açlığın da mı uykusuzluktan Ufuk?Hadi kalk gidiyoruz.
Onlara daha fazla karşı çıkmayarak kantine indim.
Ender
Dün olanlardan sonra okula gitmek ölüm gibi geliyordu.Ama başka çarem yoktu.Yol boyu sessizdim.Okula geldiğimde Sarp ve Erman beni neşelendirmeye çalışsalar da pek başarılı olamadılar.Dün, bugün gülemeyecek kadar çok ağlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NORMİNŞAH :D
Fanfiction"Geçmişinle savaşamazsın Ender." "Geleceğimle de yaşayamam Ufuk."