9.Bölüm

108 11 6
                                    

Tüm hafta anonim ile sabah akşam konuşarak geçirdiğim için kendime kızgındım "Sabahım dördüne kadar konuşursan testleri aksatırsın tabii." Hafta sonu olduğu için bakkalda olacaktım ve bakkalda ders çalışmak eşittir boşa çabalamak. Hiç bir halt anlayamazdım orda en azından testleri bitirirsem biraz olsun eski tempoma yetişirdim. Son soruyu da kontrol ettikten sonra kitabın kapağını bıraktım odamdaki cama ilerledim, içeriye temiz hava girerken yüzüme vuran hava beni de kendime getiriyordu. Telefonumu elime alıp mesaj attım.

Rüya: Uyudun mu??

Anonim: Yok çiçeğim, bir şey mi oldu?

Rüya: Şey ben de testler bitirdim de uyumadan önce bir iyi geceler diyeyim dedim.

Anonim: Senin beni düşünen aklını öperim. Çok yoruldum mu?

Rüya: Uzun süredir aksatmıştım yetiştirmem gerekiyordu. Sen ders çalışmıyor musun?

Anonim: Çalışıyorum çiçeğim, ayıptır söylemesi. Seni seven bey hem zeki hem de yakışıklı.

Rüya: ha yok yok yanii?

Anonim: Hm yok yok.
Anonim: Senden bir şey isteyebilir miyim?

Rüya: iste bakalım

Anonim: bana fotoğrafını atar mısın? Seni görüp uyumak istiyorum.

Telefonu yatağa atarken aynada kendime baktım. Topuz olan saçımı biraz saha şekle soktuktan sonra üzerimi düzelttim ve fotoğraf çekmeye başladım. Elim havadayken bir an durdum "Ne yapıyorum ben alt tarafı bir fotoğraf yollayacağım." bir kaç saye sonra bir fotoğraflardan birini yollayıp bekledim.

Anonim: Ben bir acile gidip geliyorum çiçeğim. Bu fotoğraftan sonra kalbim durabilir de

Rüya: Abartma alt tarafı bir fotoğraf neyse iyi geceler.

Anonim: İyi geceler çiçeğim. Bu fotoğraftan sonra ben de uyuyabilirim inş.

Kıkırdayarak uygulamdan çıkıp telefonu komidinin üzerine koydum "Gerizekalı bu çocuk." Olanları düşünürken bir saniye duraksadım "Uff iyice salaklaştım ha." kafamdaki sesleri susturdum. Beş saniye sonra tekrar duyacağımı bilmeme rağmen uykuya dalmaya çalıştım.

Sabah uyandığımda hızla günlük rutinlerimi halledip salona girdim, abimin yanına oturup kumandayı aldım "Günaydın insana benzemeyen kardeşim." ters bir bakış attım "Sabah sabah benimle uğraşınca eline ne geçiyor acaba?" pis pis gülüp ayağa kalktı "Çok zevk alıyorum neyse annem evde yok işi varmış o yüzden kahvaltıyı sen hazırlıyorsun." yemin ederim bu evden deli olarak çıkmazsam iyidir "Hiç tartışıp günümün içine sıçmayacağım. Bel dakika sonra mutfakta ol. Ayrıca hafta sonundayız ne işiymiş bu?" abim beni tınlamazken mutfağa girdim. Dolaptan kahvaltılıkları alıp masaya koyduktan sonra yumurtaları kırıp çırpmaya başladım o sırada telefonum titreyince hemen bildirime baktım.

Anonim: Günaydın çiçeğim :)

Rüya: Günaydın beni seven çocuk.

Anonim: Ee ne yapıyorsun?

Rüya: Kahvaltı hazırlıyorum.

Yumurtayı tavaya döktükten sonra telefonun çalmaya başladı, ekrana baktığımda sesli arama olduğunu gördüm "Bu da alıştı ha iyice." Telefona bakarken çaydanlıktan taşan kaynar suyun elime gelmesiyle çığlık attım "Ananı seveyim oofff elim." Abim uçarak içeri girerken ben çoktan elimi suyun altına tutmuştum "Lan noldu üç saniye de başına ne geldi? Elini mi yaktın?" "Yok halaya kalktım. Sence abi?" Bana bakarken çalan telefonumu görüp açtı "Lan bir dur kız burda elini yaktı." "Ne?..." abim ufak bir küfür savurup telefonu megafondan alırken ben durmuş tek kelimeden kimin sesi olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ama o anım acısıyla bir halt duyamamıştım "Buz tut eline salak." Abimin uyarısıyla dolaptan buzu aldım "Çok canın yanıyor mu?" kafamı olumlu anlamda sallayıp konuştum "Yok yok acımıyor." "Salak neden kafanı sallıyorsun o zaman?" ofladım "Anonimi telaşa sokma diye öyle diyorum off cidden salaksın." abim telefona odaklanmışken ben de elimdeki buzu tutmaya devam ediyordum. Allahım bir sabaha da mutlu başladaydım ne olurdu acaba? "Oğlum ne diye buraya geliyorsun salak mısın? İyi, iyi tamam gelip alırım senden. Tamam tamam kapat hadi." "Ne diyor ne gelmesi? Buraya mı geliyor? Oha bilseydim daha önceden yapardım." telefonu bırakıp kapıya doğru ilerledi "Hayır salak sana krem getirmeye geliyor. Hayır sanki burda krem yok. Ben ne diye size bulaştıysam, İrem'i dinleyen aklıma tüküreyim." o evden çıkarken ben de sandalyeye oturdum. Elim cidden feci şekilde yanıyordu "Off yemin ederim annem evde yokken ölmezsem iyidir." Annem ne zamam evde bizi tek bıraksa ya bizim ya da evin başına bir şey geliyordu. Bir kaç dakika sonra abimin gelmesiyle seslenmesi bir oldu "Rüya kremi salona bıraktım beni acil bürodan çağırdılar gitmem lazım. Sen halledersin değil mi?" "Tamam sen çık ben hallederim." Abim hızla odaya ilerlerken ben de kremi alıp mutfağa geçtim. Anonim görüntülü arayınca oturup telefonu açtım "Krem için teşekkür ederim ama bu kadar endişelenecek bir şey yoktu, zahmet ettin boşu boşuna."

Anonim: Çiçeğim elini gösterir misin?

Kamerayı elime çevirdiğimde karşıdan bir oflama sesi geldi "Bak gerçekten iyiyim çok bir şeyim kalmadı." "Rüya çıktım ben." Abim hızla evden çıkarken ben de ayağa kalkıp mutfağı toparlamaya başladım "Abimin işi çıkmış o yüzden gitti."

Anonim: kremi sürsene kızım

"Ortalığı toplayayım sürücem." sanırım baya korkmuştu ve bu benim hoşuma gitti. Ya ben gerizekalı bir salağım ya da gerizekalı bir salağım.

Anonim: Bak cidden delirmeye başlıyorum. Sürsene kızım şu kremi

"Tamam ya sakin, sürüyorum işte." Elimdekileri bırakıp kremi aldım ve sürmeye başladım. İyice her yere yaydıktan sonra telefona çevirdim "Bak sürdüm, rahatlayabilirsin. Cidden iyiyim bir şeyim kalmadı."

Anonim: benimle konuşurken bu kadar heyecanlandığını bilmiyordum;)

"Bak o gülüşü alıp müsait olmayan bir yerlerine montelerim. Piç smile atma bana." boş siyah ekrana bakarken ofladım "bari duvarı falan göster boş boş kendime bakmak sıkıcı oluyor." bir kaç saniye sonra gri bir duvar görünce gülümsedim.

Anonim: Kahvaltı etseydin bari.

"Merak etme birazdan bakkala geçicem orda atıştırırım." bir kaç saniye sonra tekrardan konuştum "Neyse ben kapatayım bir şeyim de kalmadı zaten. Ha bu arada yarın kursta olucam, belki bilmek istersin diye söyleyeyim dedim."

Anonim: he yani hiç seni görmeye geleyim diye demedin?

"Yoo benim ağzımdan öyle bir şey çıkmadı ki. Ha sen öyle anlamak istiyorsan farklı tabii." kıkırdama sesi gelince ben de gülümsedim.

Anonim: Tabii tabii ben öyle anlamak istedim.

Uzun bir veda konuşmasının ardından bin kere iyi olup olmadığımı sorduktan ve emin olduktan sonra telefonu kapatabilmişti. Üzerimi giyindikten sonra evden çıkıp bakkala gittim "Ben geldim baba." Babam oturduğu yerden kalktı "Ben eve geçiyorum, sepet falan olursa kapıyı çek götür. Ben de eve gidip uyuyayım." itiraz etmeme izin vermeden telefonunu alıp resmen uçarak çıkmıştı bakkaldan. Oflaya oflaya koltuğa oturup kendi etrafımda dönmeye başladım "Demek bugün de aşırı sevdiğimiz (!) bakkaldayız Rürü hanım." karnım guruldayınca durdum "Yemek yemem lazım ama ne yesem bilmiyorum." raflardaki yiyecekleri ufak bir bakış attıktan sonra limonlu pop kek ve meyve suyumu alıp geri oturdum. Bir yandan karnımı doyururken bir yandan da şarkı dinleyip koltukta dönüyordum. Kapının açılma sesi gelince hemen toparlanıp ayağa kalktık ve gelen müşteriye gülümsedim "Buyrun, ne istersiniz?" kadın suratıma bile bakmadan raflara ilerlerken sabır çektim "Sütler nerde?" "Hemen şurda alt rafta." bir kaç bir şey aldıktan sonra bakkaldan çıkınca sesli bir nefes verdim "Nezaketsiz hayvanlar." tam olarak bu tarz insanları tanımlayan bir kelimeydi ve ben bunu kullanmaya bayılıyordum.
Bakkalda bir kaç saat daha geçirdikten sonra iyice sıkılmaya başlamıştım, insanları saçma tavırları ve gereksiz egoları beni yormuştu. Hele ki çocuklardan bahsetmiyorum bile "Ela ben dünyada düzgün ve nazik insanların olduğuna olan inancımı yitirdim." kendi söylediğim şeye güldüm.

Eve geçtikten sonra biraz dinlenip anonime yazdım.

Rüya: Bugün de katil olmadığım için beni tebrik etmelisin
Rüya: Hattta hediye olarak karşıma filan da çıkabilirsin.

Mesajlar tek tikte kalınca oflayıp geri çıktım ve testlere doğru ilerledim "Bu kadar çalışıp bir yer kazanmazsam deliririm."

Bir bölüm daha sonuna hoş geldiniz bebekler🌸
Gerçek hayatta asla böyle minnoş biri değilim ve olmayı da hiç sevmem ama buraya gelince bu mooda giriyorum ŞABAÇABAŞWNWL

Bir şey itiraf etmek gerekirse anonimin kim olacağı arasında kaldım ŞSNAÇABAMANDL sizin tahminlerinizi de aşırı merak ediyorum aslında.

Sizce anonim kim??

Bakkal Amca// MesajlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin