7 kapitola

134 5 5
                                    

Z pohľadu Hermiony :
„Grangerová,okamžite sa musíš zobudiť!“
To snáď nieje možné!On mi nedopraje ani sa poriadne vyspať.
„Čo tak vrieskaš,Malfoy?!“
„Pozri!“Predhodil predomňa denného proroka.Akoby sa to už za posledný týždeň nestalo raritou,opäť sme boli na titulke.
Dnes exkluzívne článok od Rity Skeeterovej.
Budúca pani Malfoyová a jej snúbenec Draco Malfoy na spoločnej večeri.
-Zdá sa,že čerstvo zasnúbený párik spolu podniká každodenné aktivity.
Včera bola Hermiona Grangerová videná v hoteli v Las Vegas so svojim budúcim manželom Dracom Malfoyom na romantickej večeri.Najprv medzi nimi prebehla búrlivá konverzácia.Domnievame sa,že išlo o svadobné plány,na ktorých sa nevedeli zhodnúť.Napokon však párik o pár minút vyzeral veľmi spokojne pri jedle.
Ja tú Skeeterku roztrhám!Nechutná odporná baba!Ešte koľko klamstiev o nás napíše?!
Myslela som,že sa zbláznim.Tento týždeň sme každodenne na titulke.Už som sa s tým takmer  zmierila,lenže teraz písanie tých článkov prebrala Skeeterka a to znamenalo ešte väčšie klamstvá o nás dvoch,než doteraz.
Malfoy tiež nevyzeral dvakrát potešene.
Po tom,čo som si v dennom prorokovi prečítala,otvorila som kvôš a zahodila som ho.
„Čo to robíš?!“
„Nebudem hľadieť na svoj ksicht na titulke,chcem mať od toho pokoj aspon na jeden jediný deň!“
„Grangerová,musíš predsa čeliť realite,nebudeš snáď strkať hlavu do piesku.“
„Sme v tom predsa spolu,či nie?“Dlaň mi priložil na moje holé stehno.Bolo to čudné,odhliadnuc od toho,že som na sebe mala šortky,v ktorých som včera zaspala.Takéhoto som Malfoya však nespoznávala.
„Kto si a čo si urobil s tým arogantným Malfoyom?!“
„Len sa ti snažím pomôcť,Grangerová.“
„Prečo by si to robil?“
„Ja neviem.“Priznal.Ani ja som to nevedela,ale tešila som sa tomu,že mi chce pomôcť.
Po chvíli som vyliezla z postele.Obliekla som si čistú blúzku a mala som pocit,že Malfoy na mňa hľadí.
„Obzeráš si ma?“
„Neobzerám,no otázkou je,či by si chcela,aby som si ťa obzeral.“Približoval sa ku mne.Toto sa mi nepáčilo.
„Žiadala som ťa,aby si mi pomohol s celou tou fraškou ohľadom zásnub,nie v posteli.“
„Na čo ty hneď nemyslíš Grangerová.“„Ešte to by mi chýbalo,aby som sa s tebou vyspal!“
„Už si to predsa urobil.“„Vtedy,v tú noc.“
Pripomenula som mu.Malfoy bol naštvaný.Išlo ho roztrhnúť.
Po chvíli som sa začala smiať.
„Je ti niečo smiešne?!“
„Nie.“Zašepkala som.
„Už mi konečne povieš,čo to má znamenať,Grangerová?!“
„Vraj som sa pred tebou začala vyzliekať,potom som zaspala,tak nás Pansy a Blaise vyzliekli,aby to vyzeralo tak,že sme sa spolu vyspali.“
„Ja tých bláznov zabijem!“
Bola celkom zábava sa prizerať na neho,keď bol taký naštvaný.Trvalo mi však pekne dlho,kým som ho presvedčila,aby sa posadil a upokojil sa.
Ubehlo pár minút.Zdalo sa,že Malfoy je už v poriadku.
Obaja sme sa spoločne pobrali na raňajky.Pri stole,kde sme sedávali zvyčajne na nás už čakali Pansy a Blaise.
„Videli ste denného proroka?“„Ste takmer všade.“Povzdychla Pansy.
„Ak to Dracov tatko uvidí,trafí ho šľak.“„Ale dobre mu tak.“Prehovoril po chvíli Blaise.Po jeho poznámke na účet Malfoyovho otca zavládla dusná atmosféra.
Malfoy sa prehraboval vo svojich cereáliach,ja som zízala na svoje toasty so šunkou a nikto sa neodvážil nič povedať.Napätú atmosféru medzi nami napokon prelomila Pansy.
„Premýšľala som,že by sme mohli ísť po raňajkách do wellness.“„Čo ty na to,Hermiona?“
„Áno.“Povedala som bez rozmyslu.
„Áno,bude lepšie ak pôjdeš.“Odsekol Malfoy.Včera bol ku mne sladký,dnes ráno by mi zniesol aj modré z neba a teraz sa tváril,akoby som mu povedala najväčšiu urážku na svete.Merlin,ten chlap je neskutočne nevyspytateľný.
Ach,zbláznim sa!
„Dojem si to na izbe.“Oznámil a pobral sa preč.
„Ospravedlňte ma.“Postavila som sa od stola.Rozbehla som sa za Malfoyom.
Zastavila som ho na schodoch tesne pred našou izbou.
„Čo máš zase za problém?!“Skríkla som.
Malfoy pokojne ďalej pokračoval v ceste do našej izby.Bola som mu hneď v pätách.
„Čo máš za problém,Malfoy?!“
„Ty,ty si môj problém!“Schmatol ma.
Oprel ma o stenu.Takto blízko pri mne ešte v živote nebol.
„Čože?!“
„Nechápeš to,Grangerová?“
Začal mi prechádzať po stehnách.Opatrne mi začal zvliekať šortky a prstami obkreslil lem mojich nohavičiek.Musím prestať.Toto musí jednoznačne prestať.Chcela som sa brániť,no moje telo nie.
„Nemôžem.“Vydýchla som.Malfoy ma pustil.Zips na šortkách som potiahla hore.Malfoy na mňa pobúrene hľadel.
„Zabudni na to.“„Nepotrebujem teba,potrebujem si len užiť.“Vyhlásil.Tresol dverami a už ho nebolo.
Z pohľadu Draca :
Bol som nadržaný a tak veľmi som Grangerovú v tej chvíli chcel,ale ona ma odmietla.Istotne to bolo kvôli tomu debilovi Weasleymu.Stále k tomu lasičiakovi niečo cíti.
Nenávidím ho,aj tú jeho celú poondiatu famíliu.No dobre,Weasleyovú mám  rád.Vďaka Grangerovej som si ju celkom obľúbil.
Odišiel som preč.Potreboval som ísť niekde ďaleko.Preč od Grangerovej,preč od mojich citov k nej.
Vošiel som hneď do prvého podniku,kde predávali niečo ostré.Ešte nebol večer,bolo tu málo ľudí,no to mi vôbec neprekážalo.Potreboval som niečo silné.
Po pár minútach rozhodovania,čo vypijem si ku mne prisadlo dievča.
Zdalo sa mi to,alebo to  skutočne bola Lavender Brownová?(pozn.autorky,Lavender som nechala prežiť)
„Zdravím ťa,Malfoy.“
„Čau,Lavender.“Odzdravil som jej.Veľa spolužiakov ma nenávidelo po tom všetkom so smrťožrútmi,temným pánom a inými vecami spojených s tým.
Lavender nebola výnimkou.Mala plné právo ma nenávidieť,no teraz som mal pocit,že aj ona si potrebovala pokecať.
„Ťažký život?“Nadhodila.
„Hej,odišiel som od rodičov,trápia ma city i svedomie.“
„Ty,tatkov maznáčik si od nich skutočne odišiel?“
„Skutočne.“Prikývol som.Zdalo sa,že
je týmto faktom nadšená.
„Mimochodom,ty a Hermiona ste krásny pár!“Vyhŕkla.
„Vidím,že novinky si si nenechala ujsť.“
„Vedia to predsa všetci!“„Urobil si dobre,je bystrá a jasný dôkaz toho,že na krvi nezáleží.“
„Je to fraška.“Pred ňou by som kedysi nič také nepriznal,ale teraz som bol na dne,priznania šli zo mňa rýchlosťou vetra.
„Grangerová ma nemiluje a ani nikdy nebude.“
„Ja si myslím,že pod jej maskou bifľošky a tej najbystrejšej čarodejnice sa skrýva žena,ktorá ťa má rada.“„Naviac,stačí použiť tvoje chlapské zbrane,no nie?“
Aké chlapské zbrane?Prečo chce,aby som použil svoj prútik a auto?
To mám Grangerovú začarovať a prejsť autom?Čo to má znamenať?!
„A prečo si tu ty?“Zmenil som tému.
„Som zaľúbená do muža,do ktorého by som nemala byť.“„Viac o tom nechcem hovoriť.“
Toto bol ten najdivnejší rozhovor,aký som kedy mal.Musel som si priznať len jedno,napriek tomu,že to bol najčudnejší rozhovor za celý môj život,pomohol mi.
Stále som však rozmýšľal nad tými tajnými zbraňami...
Čo tým dopekla myslela?!
Z pohľadu Hermiony :
Ešte stále sa mi chveli nohy z toho,čo mi spôsobil Malfoy.Jeho hebké pohladenia mi spôsobili zimomriavky.
Chvíľku mi trvalo,než som sa spamätala.
Nie,nič s ním nechcem!Tak to aj zostane!
Ja a Malfoy?!Nikdy.
Napriek tomu,že som teraz sedela pri bazéne a popíjala som limonádu,nedokázala som prestať myslieť na Malfoya.Klamala by som,ak by som tvrdila,že mi nechýbajú jeho pohladenia na mojom tele.
Pomiatol mi hlavu.Predtým by som si to nikdy nepripustila,ale teraz tomu bolo inak.
.
.
Z pohľadu Draca :
S Blaiseom sme sedeli na balkóne mojej izby.Popíjali sme ohnivú whiskey,pričom som mu rozprával o stretnutí s Lavender.
„Nechápem čo myslela tými tajnými zbraňami.“„Ako mi môžu pomôcť prútik a auto?“
„Ty si z Grangerovej fakt úplne mimo.“„Myslela predsa tvoj šarm.“
Vážne som bol z Grangerky tak mimo,že mi to nedopínalo?
Nie,istotne som tak mimo nebol.
„Kamoško,toto je vážne.“„Ty si sa zaľúbil.“
„Nie,nezaľúbil!“„Je to len pár dní,akoby som mohol...“
Blaise ma prerušil.Zrejme mal fakt odpoveď na všetko.
„Za tých pár dní si s ňou zažil to,čo niektorí ľudia nezažijú ani za celý život.“
„Takže ti to poviem ešte raz.“„Si zaľúbený do Grangerovej a si z nej totálne hotový.“
Neodpovedal som.Kopol som do seba ďalší pohárik ohnivej whiskey.Tekutina mi spaľovala krk,hasila každú jednu myšlienku na Grangerovú a ja som si to vychutnával.
Z pohľadu Hermiony :
Podvečer som dorazila na izbu.Malfoy ležal odrovnaný v posteli.
Tak dobre,dnes budem musieť spať na gauči.
Začala som sa vyzliekať,blúzku som už mala rozopnitú do polovice,keď mi zazvonil mobil.
„Ginny.“
„Hermiona,zase ste na titulke!“Skríkla.
„Áno,Skeeterka sa o to postarala.“
Povzdychla som.Prisahám,že keď sa vrátime späť do Londýna,tak tú starú ženskú zabijem!
„A čo ty Ginny,čo nové?“„Pochváľ sa.“
„Malý sa neustále na teba pýta,keď prídeš domov,musíš násť prísť pozrieť.“„Mimochodom,Harry sa má dobre,ale má tento týždeň  toho celkom veľa v práci.“Dokončila svoj monológ.
Aj keď ma nemohla vidieť,prikývla som.
„Prepáč mi,Hermiona,ale budem musieť končiť.“
„V poriadku.“„Dobrú noc,Ginny.“
„Dobrú noc,Hermiona.“
Mobil som si položila na konferenčný stolík vedľa gauča.Prezliekla som sa do nočnej košele,napokon som zaľahla  do postele vedľa Malfoya.Otočil sa na mňa,chytil ma za bradu,naklonil sa,akoby ma chcel bozkávať.Ihneď som mu v tom zabránila.Otočila som sa na druhý bok,chcem už odtiaľto vypadnúť!

~Zdravím všetkých mojich čitateľov.
Dnes tu máme ďalšiu kapitolu♡
Mimochodom,ďakujem za všetky krásne ohlasy a komenty k tomuto príbehu.Vážne som niečo také nečakala,veľmi pekne vám všetkým ďakujem♡♡
Na záver chcem dodať ešte jednu vec : Cez letné prázdniny  pravdepodobne takto často nebudú vychádzať kapitoly(Čaká ma dovolenka,výlety,...tak ako sa cez prázdniny patrí)

Noc vo Vegas[Pozastavené]Where stories live. Discover now